Cid Skrevet 15. september #24561 Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det blir jo litt drøyt. Ja ikke lett å miste hukommelsen.
Titania Skrevet 17. september #24562 Skrevet 17. september Er nesten imponert - etter over 2 år er det mulig å scanne mobilbilletten på bussen igjen 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. september Forfatter #24563 Skrevet 17. september Jeg er så glad for at jeg ikke ble født inn i en kongelig setting, for jeg hadde ikke passet inn i noe som helst der. Alle damene må helst ikke forandre sin kroppsform, uansett hvor mange unger de får og helst skal de se ut som en barbiedukke og jeg sier helhjertet at alle slike ting gjør jeg som jeg vil med. NEITAKK! GÅ VEKK! 2 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. september #24564 Skrevet 17. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg er så glad for at jeg ikke ble født inn i en kongelig setting, for jeg hadde ikke passet inn i noe som helst der. Alle damene må helst ikke forandre sin kroppsform, uansett hvor mange unger de får og helst skal de se ut som en barbiedukke og jeg sier helhjertet at alle slike ting gjør jeg som jeg vil med. NEITAKK! GÅ VEKK!
Phoenix Heart Skrevet 19. september #24565 Skrevet 19. september Norske epler, plommer og pærer smaker bedre enn de fra utlandet, syns jeg, 2
Phoenix Heart Skrevet 19. september #24566 Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (På 17.9.2025 den 15.30): Jeg er så glad for at jeg ikke ble født inn i en kongelig setting, for jeg hadde ikke passet inn i noe som helst der. Alle damene må helst ikke forandre sin kroppsform, uansett hvor mange unger de får og helst skal de se ut som en barbiedukke og jeg sier helhjertet at alle slike ting gjør jeg som jeg vil med. NEITAKK! GÅ VEKK! Jeg også. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #24567 Skrevet 19. september Phoenix Heart skrev (33 minutter siden): Norske epler, plommer og pærer smaker bedre enn de fra utlandet, syns jeg, Vi er helt enige.
Hoppetaujenta Skrevet 19. september Forfatter #24568 Skrevet 19. september Tror kveldskaffekoppen straks ser dagens svinnende lys og jeg finner meg to skiver med kylling og italiensk salat på. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. september #24569 Skrevet 19. september Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Tror kveldskaffekoppen straks ser dagens svinnende lys og jeg finner meg to skiver med kylling og italiensk salat på. Vi sier nam nam.
Hoppetaujenta Skrevet 20. september Forfatter #24570 Skrevet 20. september I dag blir det fint og grått hos meg kan det se ut for og jeg er fornøyd med utsikten til nøytral lørdag. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. september #24571 Skrevet 20. september Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): I dag blir det fint og grått hos meg kan det se ut for og jeg er fornøyd med utsikten til nøytral lørdag.
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #24573 Skrevet 21. september Det er fremdeles september. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24574 Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det er fremdeles september.
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #24575 Skrevet 21. september Det gjør godt å få litt applaus av og til. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24576 Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det gjør godt å få litt applaus av og til. Vi synes at du hadde et godt poeng der. 1
Cid Skrevet 21. september #24577 Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Det er fremdeles september. Hukommelsen din er i sjakk ja 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #24578 Skrevet 21. september Ciaran og Ciara skrev (49 minutter siden): Vi synes at du hadde et godt poeng der. Tror vi trenger det alle sammen...spesielt alle dem som ikke får så mye av det i løpet av et år. Cid skrev (8 minutter siden): Hukommelsen din er i sjakk ja Så absolutt, men jeg kjøper nok mitt lokale brygg om det dukker opp 1 november. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24579 Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Tror vi trenger det alle sammen...spesielt alle dem som ikke får så mye av det i løpet av et år. Så absolutt, men jeg kjøper nok mitt lokale brygg om det dukker opp 1 november. Vi prøver å vente med pepperkaker og julebrus til 30.november som er bursdagen vår. 1
Cid Skrevet 21. september #24580 Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Tror vi trenger det alle sammen...spesielt alle dem som ikke får så mye av det i løpet av et år. Så absolutt, men jeg kjøper nok mitt lokale brygg om det dukker opp 1 november. Og jeg om det dukker opp i morgen 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå