Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Det blir jo litt drøyt. :fnise: 

Ja ikke lett å miste hukommelsen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nesten imponert - etter over 2 år er det mulig å scanne mobilbilletten på bussen igjen

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så glad for at jeg ikke ble født inn i en kongelig setting, for jeg hadde ikke passet inn i noe som helst der. 
Alle damene må helst ikke forandre sin kroppsform, uansett hvor mange unger de får og helst skal de se ut
som en barbiedukke og jeg sier helhjertet at alle slike ting gjør jeg som jeg vil med. NEITAKK! :jolie: GÅ VEKK!

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg er så glad for at jeg ikke ble født inn i en kongelig setting, for jeg hadde ikke passet inn i noe som helst der. 
Alle damene må helst ikke forandre sin kroppsform, uansett hvor mange unger de får og helst skal de se ut
som en barbiedukke og jeg sier helhjertet at alle slike ting gjør jeg som jeg vil med. NEITAKK! :jolie: GÅ VEKK!

:klappe::klappe:

Skrevet

Norske epler, plommer og pærer smaker bedre enn de fra utlandet, syns jeg,

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 17.9.2025 den 15.30):

Jeg også.

• Liker 2
Skrevet
Phoenix Heart skrev (33 minutter siden):

Norske epler, plommer og pærer smaker bedre enn de fra utlandet, syns jeg,

Vi er helt enige.:nikke::nikke:

Skrevet

Tror kveldskaffekoppen straks ser dagens svinnende lys og jeg finner meg to skiver med kylling og italiensk salat på. 
 :kaffekopp: :nikke:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Tror kveldskaffekoppen straks ser dagens svinnende lys og jeg finner meg to skiver med kylling og italiensk salat på. 
 :kaffekopp: :nikke:

Vi sier nam nam.:spise::spise:

Skrevet

I dag blir det fint og grått hos meg kan det se ut for og jeg er fornøyd med utsikten til nøytral lørdag. :) 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

I dag blir det fint og grått hos meg kan det se ut for og jeg er fornøyd med utsikten til nøytral lørdag. :) 

:klem3::klem3:

Skrevet

Håper at julebrus kommer i salg snart.

• Liker 1
Skrevet

Det er fremdeles september. :fnise: 

• Liker 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

:klappe::klappe:

Skrevet

Det gjør godt å få litt applaus av og til. :klem2:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Det gjør godt å få litt applaus av og til. :klem2:

Vi synes at du hadde et godt poeng der.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden):

Hukommelsen din er i sjakk ja ;)

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (49 minutter siden):

Vi synes at du hadde et godt poeng der.:klem3::klem3:

Tror vi trenger det alle sammen...spesielt alle dem som ikke får så mye av det i løpet av et år. :gruppeklem:

Cid skrev (8 minutter siden):

Hukommelsen din er i sjakk ja ;)

Så absolutt, men jeg kjøper nok mitt lokale brygg om det dukker opp 1 november. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Tror vi trenger det alle sammen...spesielt alle dem som ikke får så mye av det i løpet av et år. :gruppeklem:

Så absolutt, men jeg kjøper nok mitt lokale brygg om det dukker opp 1 november. :nikke: 

Vi prøver å vente med pepperkaker og julebrus til 30.november som er bursdagen vår.:nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Og jeg om det dukker opp i morgen :nikke:

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...