Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24541 Skrevet 8. september DET hadde jeg aldri trodd om deg, Cid...men nå ser jeg det med egne øyne. Jeg skal gråte et døgn. Minst.
Cid Skrevet 8. september #24542 Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): DET hadde jeg aldri trodd om deg, Cid...men nå ser jeg det med egne øyne. Jeg skal gråte et døgn. Minst. Mens mannen din Anton trøster deg?
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24543 Skrevet 8. september Cid skrev (10 minutter siden): Mens mannen din Anton trøster deg? Ingen trøster meg. Kun meg selv som tar det som en skikkelig Kvinne!
Cid Skrevet 8. september #24544 Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ingen trøster meg. Kun meg selv som tar det som en skikkelig Kvinne! Hvor er mannen din Anton da?
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24545 Skrevet 8. september Har ingen mann. Jeg er ugiftelig i all evighet. 😠 1
Cid Skrevet 8. september #24546 Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Har ingen mann. Jeg er ugiftelig i all evighet. 😠 Burde jeg innrømme å ha gjemt meg i bua nå?
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24547 Skrevet 8. september Cid skrev (Akkurat nå): Burde jeg innrømme å ha gjemt meg i bua nå? Det har de fått med seg allerede.
Cid Skrevet 8. september #24548 Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det har de fått med seg allerede. o:
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24549 Skrevet 8. september Jeg må ut straks. So long, rampen. ( og han andre SVK-rampen)
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24550 Skrevet 8. september Hjemme igjen og jeg er fordundre meg småsulten igjen. Hurra!
Cid Skrevet 8. september #24551 Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Hjemme igjen og jeg er fordundre meg småsulten igjen. Hurra! 🍝
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24552 Skrevet 8. september Åhh, du er så snill, men den der er nok til deg. Må ha mildere mat jeg vettu.
Hoppetaujenta Skrevet 10. september Forfatter #24553 Skrevet 10. september (endret) Jeg liker plutselig låta "Blurred lines - Robin thicke"...og spesielt når en gjeng med unge menn av diverse slag danser likt til den. Jeg har studert den og tenker at dette må være en gjeng som skifter kostymer og utgir seg for diverse fagfolk som danser den samme dansen...for de er helt like å se på. Hver gang. Ledige, lette og synkrone. Yii-Ha! Er det kunstig intelligens med i bildet her? Forskjellige ansikter, men samme tynne kroppene som danser. Endret 10. september av Hoppetaujenta 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. september Forfatter #24554 Skrevet 15. september (endret) På mange måter skulle jeg gjerne hatt tiden tilbake til enklere tider. En nrk-kanal. Ingen pc eller mobil...for å nevne noe. En har for mange forvirrende, masete valg nå og jeg ønsker meg et enklere liv hvor min oppmerksomhet er i mitt eget liv og ikke blir oversvømt av "nyheter" om andre mennesker. Kjendiser, artister og influensere. Jeg er så inderlig lei dem alle som en. Endret 15. september av Hoppetaujenta
Cid Skrevet 15. september #24555 Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (50 minutter siden): På mange måter skulle jeg gjerne hatt tiden tilbake til enklere tider. En nrk-kanal. Ingen pc eller mobil...for å nevne noe. En har for mange forvirrende, masete valg nå og jeg ønsker meg et enklere liv hvor min oppmerksomhet er i mitt eget liv og ikke blir oversvømt av "nyheter" om andre mennesker. Kjendiser, artister og influensere. Jeg er så inderlig lei dem alle som en. Hadde du aldri klart, du hadde fått kraftige abstinenser på kg, internett osv 🤭
Hoppetaujenta Skrevet 15. september Forfatter #24556 Skrevet 15. september Cid skrev (1 time siden): Hadde du aldri klart, du hadde fått kraftige abstinenser på kg, internett osv 🤭 Jeg har jo klart meg uten alt det der før i tiden, så det er nok bare en vane. Litt vanskelig å ikke kunne betale regninger, eller å bestille varer da men...
Cid Skrevet 15. september #24557 Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Jeg har jo klart meg uten alt det der før i tiden, så det er nok bare en vane. Litt vanskelig å ikke kunne betale regninger, eller å bestille varer da men... Før var noe annet, vi kan aldri glemme av alt vi vet 😛 1
Hoppetaujenta Skrevet 15. september Forfatter #24558 Skrevet 15. september Nullstille seg går vel an vel?
Cid Skrevet 15. september #24559 Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nullstille seg går vel an vel? Hvis man faller, slår hodet og mister hukommelsen ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå