Titania Skrevet 7. september #24521 Skrevet 7. september Jeg har helt glemt både gavebånd og kort til dåpsgaven jeg skal gi bort i dag. Så jeg 3D printet en sløyfe i steden 🙈 1
Cid Skrevet 7. september #24522 Skrevet 7. september Titania skrev (10 minutter siden): Jeg har helt glemt både gavebånd og kort til dåpsgaven jeg skal gi bort i dag. Så jeg 3D printet en sløyfe i steden 🙈 Man kan 3D printe organer.
Hoppetaujenta Skrevet 7. september Forfatter #24523 Skrevet 7. september Cid skrev (4 minutter siden): Man kan 3D printe organer. Hmm...kan man 3D-printe en Cid på en stor nok maskin?
Cid Skrevet 7. september #24524 Skrevet 7. september Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Hmm...kan man 3D-printe en Cid på en stor nok maskin? Ikke uten at den blir @Lur Venn.
Cid Skrevet 7. september #24526 Skrevet 7. september Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Why not?
Titania Skrevet 7. september #24528 Skrevet 7. september Cid skrev (1 time siden): Man kan 3D printe organer. Men en sånn printer skal jeg ikke ha 😝
Hoppetaujenta Skrevet 7. september Forfatter #24529 Skrevet 7. september Jeg tror ikke at jeg ville hatt et grisehjerte heller om jeg fikk stortrøbbel med mitt eget. Nøff, liksom.
Cid Skrevet 7. september #24530 Skrevet 7. september Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Jeg tror ikke at jeg ville hatt et grisehjerte heller om jeg fikk stortrøbbel med mitt eget. Nøff, liksom. Grisehjerte er ganske likt våres, griser er tross alt svært intelligente 🐷
Cid Skrevet 7. september #24532 Skrevet 7. september Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Alikevel... er du bedre enn en gris liksom? 🐖👿
Hoppetaujenta Skrevet 7. september Forfatter #24533 Skrevet 7. september Cid skrev (3 timer siden): er du bedre enn en gris liksom? 🐖👿 Det hender det at jeg tenker ja. Er det noe galt med det kanskje? 1
Cid Skrevet 7. september #24534 Skrevet 7. september Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden): Det hender det at jeg tenker ja. Er det noe galt med det kanskje? 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24535 Skrevet 8. september Søt men jeg er litt søtere faktisk.
Cid Skrevet 8. september #24536 Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Søt men jeg er litt søtere faktisk.
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24537 Skrevet 8. september Cid skrev (1 time siden): 50% søtt var det svaret der. Like før du nikker til meg og er enig.
Cid Skrevet 8. september #24538 Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): 50% søtt var det svaret der. Like før du nikker til meg og er enig. Så Anton og demonen det? 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. september Forfatter #24539 Skrevet 8. september Cid skrev (30 minutter siden): Så Anton og demonen det? jepp. Det er notert.
Cid Skrevet 8. september #24540 Skrevet 8. september Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): jepp. Det er notert. De er enige med meg, vi har bestemt oss for å spare grisen og heller slakte deg, blir Hoppetaubacon fremover lol 🥓
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå