Ciaran og Ciara Skrevet 29. august #24481 Skrevet 29. august Stacy__ skrev (2 timer siden): Jeg var litt spydig ovenfor nærmeste leder i dag😣 Ikke meningen, men klarte ikke å dy meg. Sa ikke noe slemt, men hadde en spydig undertone. Vedkommende har ingen innsikt eller forståelse ovenfor vår situasjon og pålegger oss stadig mer arbeid. 1
Hydrium Skrevet 29. august #24482 Skrevet 29. august Stacy__ skrev (7 timer siden): Jeg var litt spydig ovenfor nærmeste leder i dag😣 Ikke meningen, men klarte ikke å dy meg. Sa ikke noe slemt, men hadde en spydig undertone. Vedkommende har ingen innsikt eller forståelse ovenfor vår situasjon og pålegger oss stadig mer arbeid. Noen ganger er det nødvendig å lette litt på trykket! Og for å vere ærlig, kan det ha vært bra om de tok den spydige undertonen. Det er ikke greit å ta mennesker forgitt Min lille innrømmelse, jeg tok flere smaksprøver i butikken i dag. Det var på kvikklunsj biter. Men til mitt forsvar, man blir sliten av å ta store omveier også. Ble bare en ond sirkel av mistenkelig oppførsel og tyveri.....😅
Frøkenfryden Skrevet 29. august #24483 Skrevet 29. august Stacy__ skrev (7 timer siden): Jeg var litt spydig ovenfor nærmeste leder i dag😣 Ikke meningen, men klarte ikke å dy meg. Sa ikke noe slemt, men hadde en spydig undertone. Vedkommende har ingen innsikt eller forståelse ovenfor vår situasjon og pålegger oss stadig mer arbeid. Er lov! Min mening! 👍
Cid Skrevet 29. august #24485 Skrevet 29. august Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Jeg tok av litt i buffet i dag Greit å få verdt pengene
Hoppetaujenta Skrevet 30. august Forfatter #24486 Skrevet 30. august Nå har jeg en kyllingbaguett på lur og måltidet heter lønsj og det roper på meg. 1
Cid Skrevet 30. august #24487 Skrevet 30. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nå har jeg en kyllingbaguett på lur og måltidet heter lønsj og det roper på meg. 🌶️ 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. august Forfatter #24488 Skrevet 30. august Cid skrev (1 minutt siden): 🌶️ Hei Cid, du mistet favorittgummileketøyet ditt her og herved får du det tilbake. 2
Cid Skrevet 30. august #24489 Skrevet 30. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hei Cid, du mistet favorittgummileketøyet ditt her og herved får du det tilbake. Får jeg dyrene tilbake med? 1
Hoppetaujenta Skrevet 30. august Forfatter #24490 Skrevet 30. august Nei, de kommer når de er sultne! 1
Cid Skrevet 30. august #24492 Skrevet 30. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nei, de kommer når de er sultne! Bra da er jeg trygg 1
Cid Skrevet 30. august #24493 Skrevet 30. august Frøkenfryden skrev (1 time siden): Altfor masse brownies i dag også😳 Blitt kvalm av alt det brune?:p 1
Frøkenfryden Skrevet 30. august #24494 Skrevet 30. august Cid skrev (3 minutter siden): Blitt kvalm av alt det brune?:p Hehe nei. Men nå må jeg spise mindre i to uker ellers veier jeg plutselig mer. Litt slitsomt😑 1
Cid Skrevet 30. august #24495 Skrevet 30. august Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Hehe nei. Men nå må jeg spise mindre i to uker ellers veier jeg plutselig mer. Litt slitsomt😑 Må du holde deg under 69kg? 1
Frøkenfryden Skrevet 30. august #24496 Skrevet 30. august Cid skrev (20 minutter siden): Må du holde deg under 69kg? Haha ja😂😂 Eventuelt 45🤓 1
Ciaran og Ciara Skrevet 30. august #24497 Skrevet 30. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå har jeg en kyllingbaguett på lur og måltidet heter lønsj og det roper på meg.
Cid Skrevet 30. august #24499 Skrevet 30. august Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Haha ja😂😂 Eventuelt 45🤓 Helt til du blir 45. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå