Cid Skrevet 24. august #24461 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden): Du gjettet rett. 😕 Grrr..... Ja. De er oppdratt og blir like fjasete somsom sin mor. Hva har de gjort nå? 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. august Forfatter #24462 Skrevet 25. august Cid skrev (6 timer siden): Hva har de gjort nå? De har (ser det ut som) blitt like overfladiske som sin mor. Går de videre på skole for å bli noe, et yrke som en kjenner til og som vil gi dem fast jobb fremover? Nei, det trenger de ikke. De poserer, flirer og vinker til folket....som om det er hele jobben deres. De lærer å bruke store summer med penger, kjøper ting og klær....tar bilder og poserer og legger smulene ut til en viss del av folket, som vil ha mer. Det er alt og jeg liker ikke sånne folk. Ærlig og redelig er bra. Folk som forstår at de har et ansvar for å gjøre ting skikkelig...det liker jeg. De tre er antagelig for negativt spesielle til å bli noe ordentlig. Det var dagens oppgulp fra meg.
Cid Skrevet 25. august #24463 Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (48 minutter siden): De har (ser det ut som) blitt like overfladiske som sin mor. Går de videre på skole for å bli noe, et yrke som en kjenner til og som vil gi dem fast jobb fremover? Nei, det trenger de ikke. De poserer, flirer og vinker til folket....som om det er hele jobben deres. De lærer å bruke store summer med penger, kjøper ting og klær....tar bilder og poserer og legger smulene ut til en viss del av folket, som vil ha mer. Det er alt og jeg liker ikke sånne folk. Ærlig og redelig er bra. Folk som forstår at de har et ansvar for å gjøre ting skikkelig...det liker jeg. De tre er antagelig for negativt spesielle til å bli noe ordentlig. Det var dagens oppgulp fra meg. Synes ikke at det er noe gale med dem jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 25. august Forfatter #24464 Skrevet 25. august Cid skrev (2 minutter siden): Synes ikke at det er noe gale med dem jeg. Det er helt i orden. Vi ser nok ting litt ulikt. Sånn er det å være mennesker i verden.
Frøkenfryden Skrevet 25. august #24465 Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): De har (ser det ut som) blitt like overfladiske som sin mor. Går de videre på skole for å bli noe, et yrke som en kjenner til og som vil gi dem fast jobb fremover? Nei, det trenger de ikke. De poserer, flirer og vinker til folket....som om det er hele jobben deres. De lærer å bruke store summer med penger, kjøper ting og klær....tar bilder og poserer og legger smulene ut til en viss del av folket, som vil ha mer. Det er alt og jeg liker ikke sånne folk. Ærlig og redelig er bra. Folk som forstår at de har et ansvar for å gjøre ting skikkelig...det liker jeg. De tre er antagelig for negativt spesielle til å bli noe ordentlig. Det var dagens oppgulp fra meg. Enig, ingen andre nye og erfarne og uskolerte kan komme med utstilling av bilder sånn liksom. For eksempel😏 2
Cid Skrevet 25. august #24466 Skrevet 25. august Frøkenfryden skrev (1 time siden): Enig, ingen andre nye og erfarne og uskolerte kan komme med utstilling av bilder sånn liksom. For eksempel😏 Behn ungene? 1
Cid Skrevet 25. august #24468 Skrevet 25. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): F.eks. Liker Maud jeg, ikke sett mye av de to andre. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. august Forfatter #24469 Skrevet 26. august Cid skrev (9 timer siden): Liker Maud jeg, ikke sett mye av de to andre. Hmm...her hadde jeg skrevet et lengre svar, men strøk det bort igjen. De skal ikke få mere omtale av meg. Godmorgen alle sammen. 1
Cid Skrevet 26. august #24470 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hmm...her hadde jeg skrevet et lengre svar, men strøk det bort igjen. De skal ikke få mere omtale av meg. Godmorgen alle sammen. Hatt sansen for henne siden jeg så henne holde tale i Ari sin begravelse, var så rørende 🥺 1 1
Cid Skrevet 26. august #24472 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jo, jeg forstår den. 😕 Liker ikke Marius da. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. august Forfatter #24473 Skrevet 26. august Cid skrev (43 minutter siden): Liker ikke Marius da. Det holder jeg med deg i. 1
Cid Skrevet 26. august #24474 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Det holder jeg med deg i. Håper han får noen år i kasjotten. 1
Hoppetaujenta Skrevet 26. august Forfatter #24475 Skrevet 26. august Cid skrev (1 minutt siden): Håper han får noen år i kasjotten. Like mange som en hver "scumbag" hadde fått, uansett hvem deres mor eller far var. 1
Cid Skrevet 26. august #24476 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (42 minutter siden): Like mange som en hver "scumbag" hadde fått, uansett hvem deres mor eller far var. Og at han mister såpen i dusjen. 1
Cid Skrevet 26. august #24478 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Huff og huff... ingen kjære mor da gitt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 26. august #24479 Skrevet 26. august Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Hmm...her hadde jeg skrevet et lengre svar, men strøk det bort igjen. De skal ikke få mere omtale av meg. Godmorgen alle sammen. Cid skrev (4 timer siden): Hatt sansen for henne siden jeg så henne holde tale i Ari sin begravelse, var så rørende 🥺 1
Stacy__ Skrevet 29. august #24480 Skrevet 29. august Jeg var litt spydig ovenfor nærmeste leder i dag😣 Ikke meningen, men klarte ikke å dy meg. Sa ikke noe slemt, men hadde en spydig undertone. Vedkommende har ingen innsikt eller forståelse ovenfor vår situasjon og pålegger oss stadig mer arbeid. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå