Titania Skrevet 22. august #24441 Skrevet 22. august Boetica skrev (5 minutter siden): Er hun ikke støttende, eller hva er greia? Og når det gjelder å være «flink», så tror jeg vi må slutte å tenke i sort/hvitt. Ofte er det mer enn nok at det går i riktig retning mot hva det enn er for mål vi har 🙂 Hun er nedlatende i både måten hun sier det, og slik hun forholder seg til det, slik jeg opplever det. Nå har hun og jeg aldri vært noe bestevenner heller, men ser jo bare fra da jeg gikk på ungdomsskolen og gikk til ernæringsfysiolog - siden jeg har vært overvektig stort sett hele livet. Et mål var å slutte drikke brus til måltidene. Der jeg tydelig sier til mamma at her må du hjelpe meg, fordi jeg klarer ikke ligge unna når vi har brus i hus. Så hun fortsatte kjøpe brus, og var skuffet fordi jeg ikke klarte ligge unna da vi var på timer hos ernæringsfysiologen senere.
Boetica Skrevet 22. august #24442 Skrevet 22. august Titania skrev (15 minutter siden): Hun er nedlatende i både måten hun sier det, og slik hun forholder seg til det, slik jeg opplever det. Nå har hun og jeg aldri vært noe bestevenner heller, men ser jo bare fra da jeg gikk på ungdomsskolen og gikk til ernæringsfysiolog - siden jeg har vært overvektig stort sett hele livet. Et mål var å slutte drikke brus til måltidene. Der jeg tydelig sier til mamma at her må du hjelpe meg, fordi jeg klarer ikke ligge unna når vi har brus i hus. Så hun fortsatte kjøpe brus, og var skuffet fordi jeg ikke klarte ligge unna da vi var på timer hos ernæringsfysiologen senere. Det der hører skikkelig kjipt ut! Støtteklem herfra
Titania Skrevet 22. august #24443 Skrevet 22. august Boetica skrev (57 minutter siden): Det der hører skikkelig kjipt ut! Støtteklem herfra Takk takk
Hoppetaujenta Skrevet 24. august Forfatter #24445 Skrevet 24. august Dette ble nok en natt som plutselig ble snu meg og snu meg, stå opp og legge meg igjen...uten å få sove. Er trøtt. 💤 1
Cid Skrevet 24. august #24446 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Dette ble nok en natt som plutselig ble snu meg og snu meg, stå opp og legge meg igjen...uten å få sove. Er trøtt. 💤 Vært varmt?
Hoppetaujenta Skrevet 24. august Forfatter #24447 Skrevet 24. august Cid skrev (5 minutter siden): Vært varmt? Har nok det, men jeg lå stadig rullet innerst i dyne og trekk og kom meg ikke ut. Må ha drømt litt.
Cid Skrevet 24. august #24448 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Har nok det, men jeg lå stadig rullet innerst i dyne og trekk og kom meg ikke ut. Må ha drømt litt. Uff 😕 håper at du og Anton sover bedre i kveld igjen
Hoppetaujenta Skrevet 24. august Forfatter #24449 Skrevet 24. august Cid skrev (1 minutt siden): Uff 😕 håper at du sover bedre i kveld igjen Tusen takk, vennelige Cid.
Cid Skrevet 24. august #24450 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Tusen takk, vennelige Cid. Sover dyrene fortsatt?
Hoppetaujenta Skrevet 24. august Forfatter #24451 Skrevet 24. august Noen, men resten spisser klørne til kveldens jakt som kan starte midt på dagen om de får lyst til det...
Cid Skrevet 24. august #24452 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Noen, men resten spisser klørne til kveldens jakt som kan starte midt på dagen om de får lyst til det... 🛖🚪🔐 1
Ciaran og Ciara Skrevet 24. august #24453 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Dette ble nok en natt som plutselig ble snu meg og snu meg, stå opp og legge meg igjen...uten å få sove. Er trøtt. 💤
Hoppetaujenta Skrevet 24. august Forfatter #24454 Skrevet 24. august Jeg leser ikke ofte i trådene om "de kongelige" lengre, for jeg er så lei av dem nesten alle sammen. 1
Cid Skrevet 24. august #24455 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg leser ikke ofte i trådene om "de kongelige" lengre, for jeg er så lei av dem nesten alle sammen. Spesielt Marius? 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. august Forfatter #24456 Skrevet 24. august Cid skrev (15 minutter siden): Spesielt Marius? Mhm...og MM, HM, ML og strutsen....og ungene hennes. 1
Cid Skrevet 24. august #24457 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Mhm...og MM, HM, ML og strutsen....og ungene hennes. Hvilke unger? 1
Frøkenfryden Skrevet 24. august #24458 Skrevet 24. august Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden): Mhm...og MM, HM, ML og strutsen....og ungene hennes. Eg og. Hissa meg opp da dei var tema på fest i går 2
Cid Skrevet 24. august #24459 Skrevet 24. august Frøkenfryden skrev (1 time siden): Eg og. Hissa meg opp da dei var tema på fest i går Behn barna? 2
Hoppetaujenta Skrevet 24. august Forfatter #24460 Skrevet 24. august Cid skrev (3 timer siden): Hvilke unger? Du gjettet rett. 😕 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Eg og. Hissa meg opp da dei var tema på fest i går Grrr..... Cid skrev (1 time siden): Behn barna? Ja. De er oppdratt og blir like fjasete somsom sin mor. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå