Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Boetica skrev (5 minutter siden):

Er hun ikke støttende, eller hva er greia? Og når det gjelder å være «flink», så tror jeg vi må slutte å tenke i sort/hvitt. Ofte er det mer enn nok at det går i riktig retning mot hva det enn er for mål vi har 🙂

Hun er nedlatende i både måten hun sier det, og slik hun forholder seg til det, slik jeg opplever det.

Nå har hun og jeg aldri vært noe bestevenner heller, men ser jo bare fra da jeg gikk på ungdomsskolen og gikk til ernæringsfysiolog - siden jeg har vært overvektig stort sett hele livet.

Et mål var å slutte drikke brus til måltidene. Der jeg tydelig sier til mamma at her må du hjelpe meg, fordi jeg klarer ikke ligge unna når vi har brus i hus. Så hun fortsatte kjøpe brus, og var skuffet fordi jeg ikke klarte ligge unna da vi var på timer hos ernæringsfysiologen senere. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Titania skrev (15 minutter siden):

Hun er nedlatende i både måten hun sier det, og slik hun forholder seg til det, slik jeg opplever det.

Nå har hun og jeg aldri vært noe bestevenner heller, men ser jo bare fra da jeg gikk på ungdomsskolen og gikk til ernæringsfysiolog - siden jeg har vært overvektig stort sett hele livet.

Et mål var å slutte drikke brus til måltidene. Der jeg tydelig sier til mamma at her må du hjelpe meg, fordi jeg klarer ikke ligge unna når vi har brus i hus. Så hun fortsatte kjøpe brus, og var skuffet fordi jeg ikke klarte ligge unna da vi var på timer hos ernæringsfysiologen senere. 

Det der hører skikkelig kjipt ut! Støtteklem herfra :blomst2:

Skrevet
Boetica skrev (57 minutter siden):

Det der hører skikkelig kjipt ut! Støtteklem herfra :blomst2:

Takk takk :klem3:

Skrevet

Jeg synes at forræder ser gørr kjedelig ut.

• Nyttig 1
Skrevet

Dette ble nok en natt som plutselig ble snu meg og snu meg, stå opp og legge meg igjen...uten å få sove. Er trøtt. 💤

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Dette ble nok en natt som plutselig ble snu meg og snu meg, stå opp og legge meg igjen...uten å få sove. Er trøtt. 💤

Vært varmt?

Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Vært varmt?

Har nok det, men jeg lå stadig rullet innerst i dyne og trekk og kom meg ikke ut. Må ha drømt litt. :( 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Har nok det, men jeg lå stadig rullet innerst i dyne og trekk og kom meg ikke ut. Må ha drømt litt. :( 

Uff 😕 håper at du og Anton sover bedre i kveld igjen :)

Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Uff 😕 håper at du sover bedre i kveld igjen :)

Tusen takk, vennelige Cid. :P 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Tusen takk, vennelige Cid. :P 

Sover dyrene fortsatt?

Skrevet

Noen, men resten spisser klørne til kveldens jakt som kan starte midt på dagen om de får lyst til det... :lur: 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Noen, men resten spisser klørne til kveldens jakt som kan starte midt på dagen om de får lyst til det... :lur: 

🛖🚪🔐

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

:klem3::klem3:

Skrevet

Jeg leser ikke ofte i trådene om "de kongelige" lengre, for jeg er så lei av dem nesten alle sammen. :gjesp:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Jeg leser ikke ofte i trådene om "de kongelige" lengre, for jeg er så lei av dem nesten alle sammen. :gjesp:

Spesielt Marius?

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (15 minutter siden):

Spesielt Marius?

Mhm...og MM, HM, ML og strutsen....og ungene hennes. :jolie: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Hvilke unger?

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (41 minutter siden):

Eg og. Hissa meg opp da dei var tema på fest i går

• Liker 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Behn barna?

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (3 timer siden):

Hvilke unger?

Du gjettet rett. 😕 

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Grrr.....

Cid skrev (1 time siden):

Behn barna?

Ja. De er oppdratt og blir like fjasete somsom sin mor.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...