Stacy__ Skrevet 20. august #24421 Skrevet 20. august Cid skrev (6 minutter siden): Enkleste er å holde seg på sosial prat mesteparten av tiden, ellers så skal det bare noen opphetede diskusjoner på andre forumdeler før man "bryter regler" Enig! Og sosial prat er dessuten den hyggeligste delen av KG! 1 2
Cid Skrevet 20. august #24422 Skrevet 20. august Stacy__ skrev (7 minutter siden): Enig! Og sosial prat er dessuten den hyggeligste delen av KG! Og det blir bare hyggeligere for hver trivelige person som deg som dukker opp her 😃 1 2
Ciaran og Ciara Skrevet 20. august #24423 Skrevet 20. august Vi er helt enige med Cid, vi synes at du er veldig hyggelig og koselig @Stacy__ 1 1
Disney Adult Skrevet 21. august #24424 Skrevet 21. august Jeg skjønner meg ikke på labubu trenden, jeg syns de er så stygge og creepy 😅 1 1
Cid Skrevet 21. august #24425 Skrevet 21. august Disney Adult skrev (1 minutt siden): Jeg skjønner meg ikke på labubu trenden, jeg syns de er så stygge og creepy 😅 Ikke hørt om engang 😅 1
Frøkenfryden Skrevet 21. august #24426 Skrevet 21. august Klarte ikke trene i dag Hadde ikke kreftene. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #24427 Skrevet 21. august Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Klarte ikke trene i dag Hadde ikke kreftene.
Stacy__ Skrevet 21. august #24428 Skrevet 21. august Frøkenfryden skrev (48 minutter siden): Klarte ikke trene i dag Hadde ikke kreftene. Ikke jeg heller 🥹 var helt utslitt etter jobb. Gikk en liten tur istedenfor. 2
Frøkenfryden Skrevet 21. august #24429 Skrevet 21. august Stacy__ skrev (4 minutter siden): Ikke jeg heller 🥹 var helt utslitt etter jobb. Gikk en liten tur istedenfor. Da trengte vi sikkert noe annet i stedet! Jeg hvilte og laga sunn middag. I morgen har jeg lov å trimme en time i jobbtida, så da skal jeg slå til🙂 2 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. august Forfatter #24430 Skrevet 22. august Da har jeg sittet lenge i gjennomluftet stue, det har faktisk blitt kaldt og hele meg er stiv og støl av tretthet, så da gjør jeg et forsøk til. Natta muligens. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 22. august #24431 Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (35 minutter siden): Da har jeg sittet lenge i gjennomluftet stue, det har faktisk blitt kaldt og hele meg er stiv og støl av tretthet, så da gjør jeg et forsøk til. Natta muligens.
Hoppetaujenta Skrevet 22. august Forfatter #24433 Skrevet 22. august Du har sikkert flere enn bare èn onkel, så hvem er uønsket?
Cid Skrevet 22. august #24434 Skrevet 22. august Titania skrev (50 minutter siden): Håper jeg ikke møter på onkel i dag 🤞🏻 Hvorfor ikke? Er han en skrue?
Cid Skrevet 22. august #24435 Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Du har sikkert flere enn bare èn onkel, så hvem er uønsket? Onkel Skrue? 🦆🎩💰
Hoppetaujenta Skrevet 22. august Forfatter #24436 Skrevet 22. august Finnes "Onkel Mutter"? Mutter og skrue?
Titania Skrevet 22. august #24437 Skrevet 22. august Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Du har sikkert flere enn bare èn onkel, så hvem er uønsket? Har to 😝 Han ene bor i Sverige, men jobber i mossedistriktet, så er en sjans for å møte på han, men det er ikke noe problem. Han andre er bussjåfør i Moss, og den jeg ikke vil møte på Cid skrev (37 minutter siden): Hvorfor ikke? Er han en skrue? Han er forsåvidt det også. Nå er han inngiftet i familien, men hele familien på mamma sin side er en gjeng med sladrehanker (kjenner tendenser til det selv også 😶). Så mitt forsøk på å holde det at jeg er på overvektspoliklinikken for meg selv/til de jeg vil dele det med gikk jo i dass første time, fordi onkel kjørte bussen fra sentrum til sykehuset. Jeg sa ikke hva jeg skulle, men mamma ringte meg, sur, lurte på hva jeg hadde gjort i Moss og på sykehuset. Og det å si at jeg syns det er vanskelig selv hjelper ingen ting, for hun maser og spør om det på en nedlatende måte. Men jeg har ikke sett han til nå, mangler bare å komme meg til byen og på bussen til Sarpsborg, så håper på flaks 😅 Mamma jobber noen timer til, så henne treffer jeg ikke på.
Boetica Skrevet 22. august #24438 Skrevet 22. august Titania skrev (1 time siden): Har to 😝 Han ene bor i Sverige, men jobber i mossedistriktet, så er en sjans for å møte på han, men det er ikke noe problem. Han andre er bussjåfør i Moss, og den jeg ikke vil møte på Han er forsåvidt det også. Nå er han inngiftet i familien, men hele familien på mamma sin side er en gjeng med sladrehanker (kjenner tendenser til det selv også 😶). Så mitt forsøk på å holde det at jeg er på overvektspoliklinikken for meg selv/til de jeg vil dele det med gikk jo i dass første time, fordi onkel kjørte bussen fra sentrum til sykehuset. Jeg sa ikke hva jeg skulle, men mamma ringte meg, sur, lurte på hva jeg hadde gjort i Moss og på sykehuset. Og det å si at jeg syns det er vanskelig selv hjelper ingen ting, for hun maser og spør om det på en nedlatende måte. Men jeg har ikke sett han til nå, mangler bare å komme meg til byen og på bussen til Sarpsborg, så håper på flaks 😅 Mamma jobber noen timer til, så henne treffer jeg ikke på. Ja følelsen av å være overvåket er ikke god. Men hadde noen mast på meg på en nedlatende måte, hadde jeg gått i vranglås og ikke gitt noe svar 😅 Forøvrig må du klappe deg selv på skuldra for at du tar tak i helsa di 👏👍
Titania Skrevet 22. august #24439 Skrevet 22. august Boetica skrev (30 minutter siden): Ja følelsen av å være overvåket er ikke god. Men hadde noen mast på meg på en nedlatende måte, hadde jeg gått i vranglås og ikke gitt noe svar 😅 Forøvrig må du klappe deg selv på skuldra for at du tar tak i helsa di 👏👍 Hun får ikke noe særlig svar heller 😅 Og kanskje jeg som er litt hårsår akkurat der, men samtidig svarer jeg tilbake hva jeg mener om det. Hun VET hva det heter og hva det går i - hun fikk nok detaljer forrige gang jeg var der, og allikevel spør hun typ «har du vært på slankegreiene i det siste?» i sånn småsur, nedlatende tone. Så jeg svarer bare at jeg ikke slanker meg, jeg forsøker endre livsstil, og om jeg har vært der eller ikke. Og takk 😊 Gått ned 2,5 kg siden mai, så skjer i hvertfall noe - selv om jeg er langt unna så flink som jeg burde.
Boetica Skrevet 22. august #24440 Skrevet 22. august Titania skrev (7 minutter siden): Hun får ikke noe særlig svar heller 😅 Og kanskje jeg som er litt hårsår akkurat der, men samtidig svarer jeg tilbake hva jeg mener om det. Hun VET hva det heter og hva det går i - hun fikk nok detaljer forrige gang jeg var der, og allikevel spør hun typ «har du vært på slankegreiene i det siste?» i sånn småsur, nedlatende tone. Så jeg svarer bare at jeg ikke slanker meg, jeg forsøker endre livsstil, og om jeg har vært der eller ikke. Og takk 😊 Gått ned 2,5 kg siden mai, så skjer i hvertfall noe - selv om jeg er langt unna så flink som jeg burde. Er hun ikke støttende, eller hva er greia? Og når det gjelder å være «flink», så tror jeg vi må slutte å tenke i sort/hvitt. Ofte er det mer enn nok at det går i riktig retning mot hva det enn er for mål vi har 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå