Titania Skrevet 18. august #24401 Skrevet 18. august Cid skrev (43 minutter siden): Oi var mye gitt. Ikke veldig billig, men finnes veldig mye dyrere også 😝 De andre jeg tittet på koster 5 og 8-9k. Men av alle både anmeldelser og diskusjoner jeg har lest om de, så er det en del kluss, og den ene er det vanskelig å finne deler til om noe skulle ryke. Mens den jeg har bestemt meg for «bare virker».
Hoppetaujenta Skrevet 18. august Forfatter #24402 Skrevet 18. august Stacy__ skrev (6 timer siden): Det var snilt sagt ☺️ Jeg liker meg her også 🥰 Håper at du blir her riktig lenge. Trivelig når vi blir en fast gjeng over tid. Cid skrev (2 timer siden): Jeg får lyst på massasje, bare synd at thaimassasje plasser alltid skal ha det så innmari varmt inne på rommene… ...men @Cid? Har du vært på sånne steder hvor de gjør så mangt? Nå ble vi sjokkert her altså... 1
Cid Skrevet 18. august #24403 Skrevet 18. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Håper at du blir her riktig lenge. Trivelig når vi blir en fast gjeng over tid. ...men @Cid? Har du vært på sånne steder hvor de gjør så mangt? Nå ble vi sjokkert her altså... Eneste de gjorde med meg var å massere meg i et alt for varmt rom 😛 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. august #24404 Skrevet 18. august Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Håper at du blir her riktig lenge. Trivelig når vi blir en fast gjeng over tid. ...men @Cid? Har du vært på sånne steder hvor de gjør så mangt? Nå ble vi sjokkert her altså...
Hoppetaujenta Skrevet 18. august Forfatter #24405 Skrevet 18. august Cid skrev (49 minutter siden): Eneste de gjorde med meg var å massere meg i et alt for varmt rom 😛 Hmm...det kan nok hende at når man "masseres intenst", så går det litt rundt i hodet og en får varmeopplevelser som virkelr veldig ekte. Jeg innrømmer at jeg NU skal legge meg og sove. Godnatt. 1
Cid Skrevet 18. august #24406 Skrevet 18. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hmm...det kan nok hende at når man "masseres intenst", så går det litt rundt i hodet og en får varmeopplevelser som virkelr veldig ekte. Jeg innrømmer at jeg NU skal legge meg og sove. Godnatt. Jeg fikk ikke en tommel opp om det var det du lurte på. 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. august Forfatter #24407 Skrevet 18. august Cid skrev (Akkurat nå): Jeg fikk ikke en tommel opp om det var det du lurte på. Det var da godt å høre. Snakkes i morgen. ---> 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #24408 Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Hmm...det kan nok hende at når man "masseres intenst", så går det litt rundt i hodet og en får varmeopplevelser som virkelr veldig ekte. Jeg innrømmer at jeg NU skal legge meg og sove. Godnatt. Vi ønsker deg en Godnatt Hoppe. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. august Forfatter #24409 Skrevet 19. august Jeg sov litt og var varm. Krompen irriterer meg fryktelig. Unngår å svare når folk spør. ⛈️ 1
Cid Skrevet 19. august #24410 Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Jeg sov litt og var varm. Krompen irriterer meg fryktelig. Unngår å svare når folk spør. ⛈️ Håper Marius får fengsel. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #24411 Skrevet 19. august Cid skrev (2 minutter siden): Håper Marius får fengsel. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. august #24412 Skrevet 19. august Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): Jeg sov litt og var varm. Krompen irriterer meg fryktelig. Unngår å svare når folk spør. ⛈️
Boetica Skrevet 20. august #24413 Skrevet 20. august Innrømmer at jeg lurer på hva de de som «får ufrivillig ferie» fra kg driver med i nattens mulm og mørke. 1
Cid Skrevet 20. august #24414 Skrevet 20. august Boetica skrev (4 minutter siden): Innrømmer at jeg lurer på hva de de som «får ufrivillig ferie» fra kg driver med i nattens mulm og mørke. Skal lite til. 1
Boetica Skrevet 20. august #24415 Skrevet 20. august Cid skrev (17 minutter siden): Skal lite til. Trengs det ikke tre anmerkninger da? 1
Cid Skrevet 20. august #24416 Skrevet 20. august Boetica skrev (Akkurat nå): Trengs det ikke tre anmerkninger da? Nei, man må ha et aktivt advarsels poeng, får man enda ett mens men allerede har et som er aktivt så blir man utestengt (i hvert fall slik det var for et par år siden, vet ikke om det har endret seg siden) Et advarsels poeng varer i 3 år så får man ett så må man trå forsiktig de neste få årene. Jeg klarte overraskende nok å gå de 3 årene uten å få ett til, jeg er stolt over meg selv 😄 1
Boetica Skrevet 20. august #24417 Skrevet 20. august Cid skrev (2 timer siden): Nei, man må ha et aktivt advarsels poeng, får man enda ett mens men allerede har et som er aktivt så blir man utestengt (i hvert fall slik det var for et par år siden, vet ikke om det har endret seg siden) Et advarsels poeng varer i 3 år så får man ett så må man trå forsiktig de neste få årene. Jeg klarte overraskende nok å gå de 3 årene uten å få ett til, jeg er stolt over meg selv 😄 Ok, er ikke så inne i reglene jeg 🤓
Cid Skrevet 20. august #24418 Skrevet 20. august Boetica skrev (25 minutter siden): Ok, er ikke så inne i reglene jeg 🤓 Vært her i over ti år så har plukket opp litt her og der 😛
Stacy__ Skrevet 20. august #24419 Skrevet 20. august Boetica skrev (4 timer siden): Innrømmer at jeg lurer på hva de de som «får ufrivillig ferie» fra kg driver med i nattens mulm og mørke. Det skal dessverre veldig lite til
Cid Skrevet 20. august #24420 Skrevet 20. august Stacy__ skrev (Akkurat nå): Det skal dessverre veldig lite til Enkleste er å holde seg på sosial prat mesteparten av tiden, ellers så skal det bare noen opphetede diskusjoner på andre forumdeler før man "bryter regler"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå