Lur Venn Skrevet 12. august #24361 Skrevet 12. august Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Jeg har ingen anelse på hvem jeg skal stemme på, ved stortingsvalget. Akp-ml 1
Cid Skrevet 12. august #24362 Skrevet 12. august Lur Venn skrev (1 minutt siden): Akp-ml Ditt party? 1
Phoenix Heart Skrevet 12. august #24363 Skrevet 12. august Lur Venn skrev (26 minutter siden): Akp-ml Arbeidernes Kommunistparti? De eksisterer ikke. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. august Forfatter #24364 Skrevet 13. august Jeg har tatt de valgomat-testene to ganger og skal vel ta den en gang til, men...det er sannelig ikke lett det der. Mange spørsmål og problemstillinger som ikke har noe med meg og mitt liv å gjøre. Har heller ikke bestemt meg.
Lur Venn Skrevet 13. august #24365 Skrevet 13. august Phoenix Heart skrev (12 timer siden): Arbeidernes Kommunistparti? De eksisterer ikke. Nei , de har visst blitt røde
Cid Skrevet 13. august #24366 Skrevet 13. august Lur Venn skrev (Akkurat nå): Nei , de har visst blitt røde Og brille glade 1
Lur Venn Skrevet 13. august #24367 Skrevet 13. august Cid skrev (Akkurat nå): Og brille glade Ja, hehehehe
Cid Skrevet 13. august #24368 Skrevet 13. august Lur Venn skrev (Akkurat nå): Ja, hehehehe Brillebjørn Nilsen.
Boetica Skrevet 13. august #24369 Skrevet 13. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Mange spørsmål og problemstillinger som ikke har noe med meg og mitt liv å gjøre Men hva slags samfunn vil du leve i?
Hoppetaujenta Skrevet 14. august Forfatter #24370 Skrevet 14. august Et menneskevennlig et. 🐶 Må nok innrømme at alle som vil bli kjempestore og tjene mye penger er ikke folk jeg heier på. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. august #24371 Skrevet 14. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Et menneskevennlig et. 🐶 Må nok innrømme at alle som vil bli kjempestore og tjene mye penger er ikke folk jeg heier på.
Frøkenfryden Skrevet 15. august #24372 Skrevet 15. august Spiste nesten all nista mi nå før 8.30😯 Jaja, kroppen trengte det vel da🙂
Cid Skrevet 15. august #24373 Skrevet 15. august Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Spiste nesten all nista mi nå før 8.30😯 Jaja, kroppen trengte det vel da🙂 Har dere kantine?
Frøkenfryden Skrevet 15. august #24374 Skrevet 15. august Cid skrev (3 minutter siden): Har dere kantine? Nei. Har med meg alltid. Har hatt det men jeg brukte den ikke.
Hoppetaujenta Skrevet 17. august Forfatter #24375 Skrevet 17. august Akkurat nå slo jeg av den eviggående vifta ved min pc...og det er kjempegodt å høre stillheten igjen. Gjennomtrekk og frisk luft er hva jeg trenger, i stillhet. ❤️ 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #24376 Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Akkurat nå slo jeg av den eviggående vifta ved min pc...og det er kjempegodt å høre stillheten igjen. Gjennomtrekk og frisk luft er hva jeg trenger, i stillhet. ❤️
Hoppetaujenta Skrevet 17. august Forfatter #24377 Skrevet 17. august Kjenner meg angrepet av oksehunger og vil ha masse god, varm mat ASAP! 2
Hoppetaujenta Skrevet 17. august Forfatter #24378 Skrevet 17. august Culotte-jeans er en fryktelig ukledelig type plagg. "Høyvannsbukser" heter det på godt norsk og folk har blitt mobbet sønder og sammen om de gikk med slikt da langbukser var et must. NÅ har det altså vært mote veldig lenge. Phy! MOTE er noe herk bestående av visse folk med stor makt! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 17. august #24380 Skrevet 17. august Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Kjenner meg angrepet av oksehunger og vil ha masse god, varm mat ASAP! Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Culotte-jeans er en fryktelig ukledelig type plagg. "Høyvannsbukser" heter det på godt norsk og folk har blitt mobbet sønder og sammen om de gikk med slikt da langbukser var et must. NÅ har det altså vært mote veldig lenge. Phy! MOTE er noe herk bestående av visse folk med stor makt! mia83 skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at jeg er helt enig med Hoppe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå