Cid Skrevet 9. august #24301 Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hei på deg! Jeg lot deg sove så lenge du ville, for det fortjener du. Snorket nesten ikke noe. Bare litt. Hva er det jeg ser her, er du utro mot mannen din Anton?
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24302 Skrevet 9. august Cid skrev (2 minutter siden): Hva er det jeg ser her, er du utro mot mannen din Anton? Hva??? Er det også galt nå? At jeg snakker litt med en fin ost?
Cid Skrevet 9. august #24303 Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hva??? Er det også galt nå? At jeg snakker litt med en fin ost? Bare det ikke blir til en 📐
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24304 Skrevet 9. august Cid skrev (Akkurat nå): Bare det ikke blir til en 📐 ? En linjal? 🤣
Cid Skrevet 9. august #24306 Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ? En linjal? 🤣
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24307 Skrevet 9. august Cid er uberegnelig i sine innfall og jeg nekter å måle noe som helst, faktisk.
Cid Skrevet 9. august #24308 Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Cid er uberegnelig i sine innfall og jeg nekter å måle noe som helst, faktisk. Gjør Anton seg klar til å slippe ut et stort brøl nå?
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24310 Skrevet 9. august (endret) Anton pakker ryggsekken og skal ut i skogen for å brøle...og fiske først, ellers skremmes fisken. Fisking er alltid hyggelig må jeg innrømme. Endret 9. august av Hoppetaujenta 1
Cid Skrevet 9. august #24311 Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Anton pakker ryggsekken og skal ut i skogen for å brøle...og fiske først, ellers skremmes fisken. Fisking er alltid hyggelig må jeg innrømme. Blir vel surstrømming av fisken lol.
Cid Skrevet 9. august #24312 Skrevet 9. august Fighter83 skrev (5 minutter siden): Har en deilig morgen 💓
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24313 Skrevet 9. august Cid skrev (2 timer siden): Blir vel sur strømming av fisken lol. Kun blid fisk her
Ciaran og Ciara Skrevet 9. august #24314 Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): I dag er det grått, +18 grader og vindstille = helt nydelig. 1
Stacy__ Skrevet 9. august #24315 Skrevet 9. august Dette er min nest siste feriedag og jeg gruer meg litt til mandagen Alltid hardt å starte opp igjen etter ferien… 2
Cid Skrevet 9. august #24316 Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Kun blid fisk her Blir det sur dyr? 1
Cid Skrevet 9. august #24317 Skrevet 9. august Stacy__ skrev (19 minutter siden): Dette er min nest siste feriedag og jeg gruer meg litt til mandagen Alltid hardt å starte opp igjen etter ferien… 2
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24318 Skrevet 9. august Cid skrev (2 timer siden): Blir det sur dyr? ...hvis de ikke får fangst under jakten ja. 1
Cid Skrevet 9. august #24319 Skrevet 9. august (endret) Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): ...hvis de ikke får fangst under jakten ja. Synd for fangsten da Endret 9. august av Cid 1
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24320 Skrevet 9. august De skal ha fangst, det sier de med et skeivt glis. Ondt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå