Hoppetaujenta Skrevet 3. august Forfatter #24281 Skrevet 3. august Cid skrev (29 minutter siden): Vil demonen og dyrene treffe meg der? Ja, men da er de nøytrale. Da skal de tenke litt over alt det stygge de har tenkt om deg, angre og bli snille videre...men det kommer nok nye i beste liv. 👿 Cid skrev (28 minutter siden): Gruer meg sykt til den dagen mamma dør, hun er alt for meg ❤️ Hun er heldig som har sånn en snill sønn. Jeg håper dere får ha hverandre lenge. Friske og raske begge to. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 3. august #24282 Skrevet 3. august Vi innrømmer at vi har våren og høsten som våre to favorittårstider.
Cid Skrevet 3. august #24284 Skrevet 3. august Fighter83 skrev (Akkurat nå): Jeg har begynt å forelske meg i en badekar 🔥 Var det boblene du falt for? 🛀🫧❤️ 1
Fighter83 Skrevet 3. august #24285 Skrevet 3. august Cid skrev (Akkurat nå): Var det boblene du falt for? 🛀🫧❤️ Hahaha 🤣 1
Cid Skrevet 3. august #24286 Skrevet 3. august Fighter83 skrev (Akkurat nå): Hahaha 🤣 Er flere ting som kan forårsake masse bobler i karet 1 1
Fighter83 Skrevet 3. august #24287 Skrevet 3. august Cid skrev (2 minutter siden): Er flere ting som kan forårsake masse bobler i karet Er det dette man lager når man drukner seg i mellom fyldige og faste rumpeballer mens man puster ut med lyd?🤣 1
Cid Skrevet 3. august #24288 Skrevet 3. august Fighter83 skrev (3 minutter siden): Er det dette man lager når man drukner seg i mellom fyldige og faste rumpeballer mens man puster ut med lyd?🤣 🛀 🫧 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. august Forfatter #24289 Skrevet 7. august Jeg lurer på hvorfor ei som heter @Stacy__ svarer på spørsmål som noen har stilt og IKKE spør om noe nytt til andre i samme svaret? 2
Cid Skrevet 7. august #24290 Skrevet 7. august Hoppetaujenta skrev (31 minutter siden): Jeg lurer på hvorfor ei som heter @Stacy__ svarer på spørsmål som noen har stilt og IKKE spør om noe nytt til andre i samme svaret? Ny på forumet og trådene her, vi har alle vært der før 😛 2
Stacy__ Skrevet 7. august #24292 Skrevet 7. august (endret) Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg lurer på hvorfor ei som heter @Stacy__ svarer på spørsmål som noen har stilt og IKKE spør om noe nytt til andre i samme svaret? Sorry, jeg er litt ny her. Jeg skal ta begge deler i samme innlegget fra nå av. Har tatt hver for seg fordi jeg innimellom tenker at man må svare den som spør, hvis du skjønner. Og så stille spørsmål til alle i eget innlegg. Endret 7. august av Stacy__ 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 8. august Forfatter #24293 Skrevet 8. august Stacy__ skrev (12 timer siden): Sorry, jeg er litt ny her. Jeg skal ta begge deler i samme innlegget fra nå av. Har tatt hver for seg fordi jeg innimellom tenker at man må svare den som spør, hvis du skjønner. Og så stille spørsmål til alle i eget innlegg. @Stacy__ Jeg forstår! ...og du passer helt nydelig inn her, det er min mening og selvsagt svarer du som du vil etter eget hode. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #24294 Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): @Stacy__ Jeg forstår! ...og du passer helt nydelig inn her, det er min mening og selvsagt svarer du som du vil etter eget hode. Vi er helt enige. 1
Hoppetaujenta Skrevet 8. august Forfatter #24295 Skrevet 8. august Noen ganger trykker mine fingre frem underlig musikk som jeg ikke innrømmer at jeg holder rytmen til. 🐘 2
Ciaran og Ciara Skrevet 8. august #24296 Skrevet 8. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Noen ganger trykker mine fingre frem underlig musikk som jeg ikke innrømmer at jeg holder rytmen til. 🐘
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24297 Skrevet 9. august I dag er det grått, +18 grader og vindstille = helt nydelig. 1 1
Cid Skrevet 9. august #24298 Skrevet 9. august Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): I dag er det grått, +18 grader og vindstille = helt nydelig. Deilig. 1
Nietsoj Skrevet 9. august #24299 Skrevet 9. august Det er vanskelig å øve på å stå opp tidlig nå når ferien snart er slutt 2
Hoppetaujenta Skrevet 9. august Forfatter #24300 Skrevet 9. august Hei på deg! Jeg lot deg sove så lenge du ville, for det fortjener du. Snorket nesten ikke noe. Bare litt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå