Hoppetaujenta Skrevet 28. juli Forfatter #24241 Skrevet 28. juli Det høres fint ut å bli ferdig med et prosjekt i den kunstneriske verdenen. 1
Phoenix Heart Skrevet 29. juli #24242 Skrevet 29. juli Hoppetaujenta skrev (På 28.7.2025 den 9.01): Det høres fint ut å bli ferdig med et prosjekt i den kunstneriske verdenen. Vil ikke kalle det å male noen vegger for kunst 1 1
Titania Skrevet 31. juli #24243 Skrevet 31. juli I dag er en sånn dag der alt er umulig å gjøre, fordi "hodet ikke vil" 😑 1 1
Stacy__ Skrevet 31. juli #24244 Skrevet 31. juli Titania skrev (2 timer siden): I dag er en sånn dag der alt er umulig å gjøre, fordi "hodet ikke vil" 😑 Vi har alle noen sånne dager, dessverre 😐 1 1
Titania Skrevet 31. juli #24245 Skrevet 31. juli Stacy__ skrev (5 minutter siden): Vi har alle noen sånne dager, dessverre 😐 Jepp. Jeg begynner å få mange av de, og nå i sommer med viktige ressurspersoner på ferie, merker jeg at det har blitt for mange av de dagene. Heldigvis er alle tilbake fra neste uke av - da skal jeg planlegge noen dager fri, for jeg er sliten. 3
Sola de Skrevet 31. juli #24246 Skrevet 31. juli Hoppetaujenta skrev (På 3.7.2025 den 17.28): Det skulle ha vært et sted på nett hvor de kun delte gode nyheter med oss. Det er hele tiden så mye tungt og leit der ute og så er det ikke helt sant heller, for "der ute" er hele tiden hjemme i min private stue og da kommer alt så nær. Jeg vil ha et nøytralt liv i mitt hjem. Enig. Før i tiden. I gamle dager, advarte de om sterke bilder. Det er det slutt på. Er lei av å se folk bli skutt, flykræsj osv uten advarsel. 1 2
Hoppetaujenta Skrevet 31. juli Forfatter #24247 Skrevet 31. juli Phoenix Heart skrev (På 29.7.2025 den 16.32): Vil ikke kalle det å male noen vegger for kunst @Phoenix Heart Hvis en samler en stor vennegjeng og ber dem om å ta med vilkårlige malingsrester som de har og så slå seg sammen om å "hjelpe en venn å male noen vegger", DA kunne det ha blitt meget kunstnerisk tror jeg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 31. juli #24248 Skrevet 31. juli Titania skrev (8 timer siden): I dag er en sånn dag der alt er umulig å gjøre, fordi "hodet ikke vil" 😑
Titania Skrevet 31. juli #24249 Skrevet 31. juli Det er egentlig skikkelig teit, men jeg syns videoene på div SoMe (jeg har sett de på Instagram og TikTok) der folk skal ta ut noe tilfeldig av kjøleskapet er litt morsomme Det er ikke ting man har i kjøleskapet som tas ut 😅 1
Hoppetaujenta Skrevet 1. august Forfatter #24250 Skrevet 1. august Ehh...det vet jeg ikke noe om, for jeg er ikke der...men en god 1 august ønsker jeg dere alle sammen, både i og utenfor kjøleskapet. Jeg har ventet lenge på dagen i dag! 1
Titania Skrevet 1. august #24251 Skrevet 1. august Fant eksempel fra youtube De jeg pleier få opp er MC folk som kanskje er litt mer "spicy" folk, der det både er seksuelt relaterte ting, skjeletter, bamser og masse annet rart 😛 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #24252 Skrevet 1. august Titania skrev (1 time siden): Fant eksempel fra youtube De jeg pleier få opp er MC folk som kanskje er litt mer "spicy" folk, der det både er seksuelt relaterte ting, skjeletter, bamser og masse annet rart 😛
Ciaran og Ciara Skrevet 1. august #24253 Skrevet 1. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ehh...det vet jeg ikke noe om, for jeg er ikke der...men en god 1 august ønsker jeg dere alle sammen, både i og utenfor kjøleskapet. Jeg har ventet lenge på dagen i dag!
Hoppetaujenta Skrevet 2. august Forfatter #24254 Skrevet 2. august Det kan være ønsketenkning, men utenfor akkurat nå...så kjennes det ut som at sommeren slipper taket. Jeg vet jo at det kommer mer varme, men nettene blir kjøligere og det er et fakta. Glad er jeg for det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #24255 Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det kan være ønsketenkning, men utenfor akkurat nå...så kjennes det ut som at sommeren slipper taket. Jeg vet jo at det kommer mer varme, men nettene blir kjøligere og det er et fakta. Glad er jeg for det.
Titania Skrevet 2. august #24256 Skrevet 2. august Jeg syns det er litt vanskelig når pappa og kona «maser» om at jeg skal komme en tur. Jeg mangler jo ikke feriedager, men jobb er kaos pga alle som har hatt ferie, både av leverandører og kunder, og min handlingslammelse. Og selv om det er deilig å dra bort og gjøre minst mulig, er det kjedelig å være der når begge jobber. Og fordi pappa misforstod spørsmålet mitt tre ganger om det passet at jeg kom ned i ferien deres, så ble ikke det noe av. Men jeg er der så sjelden, og vil ikke skuffe de heller 😔 Så det er litt vil, men vil ikke 😔 2
Hoppetaujenta Skrevet 2. august Forfatter #24257 Skrevet 2. august Jeg tenker enda mer på døden i disse dager. Ozzys bortgang var vond. 3
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #24258 Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (28 minutter siden): Jeg tenker enda mer på døden i disse dager. Ozzys bortgang var vond. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2. august #24259 Skrevet 2. august Titania skrev (1 time siden): Jeg syns det er litt vanskelig når pappa og kona «maser» om at jeg skal komme en tur. Jeg mangler jo ikke feriedager, men jobb er kaos pga alle som har hatt ferie, både av leverandører og kunder, og min handlingslammelse. Og selv om det er deilig å dra bort og gjøre minst mulig, er det kjedelig å være der når begge jobber. Og fordi pappa misforstod spørsmålet mitt tre ganger om det passet at jeg kom ned i ferien deres, så ble ikke det noe av. Men jeg er der så sjelden, og vil ikke skuffe de heller 😔 Så det er litt vil, men vil ikke 😔
Cid Skrevet 2. august #24260 Skrevet 2. august Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg tenker enda mer på døden i disse dager. Ozzys bortgang var vond. Trist men dessverre vanlig når man er så gammel 😕 årene går fort, bedre å nyte de årene man har enn å kaste dem bort på å grue seg til det uungåelige ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå