Ciaran og Ciara Skrevet lørdag kl 16:38 #23941 Del Skrevet lørdag kl 16:38 (endret) Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg tviler på at jeg har lyst til å smake på denne her om den kommer min vei i butikken. Endret lørdag kl 18:23 av Ciaran og Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet lørdag kl 16:39 #23942 Del Skrevet lørdag kl 16:39 Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Jeg er den i dunjakke Midtveis her, varmt men kald vind 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet lørdag kl 18:17 #23943 Del Skrevet lørdag kl 18:17 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg tviler på at jeg har lyst til å smake på denne her om den kommer min vei i butikken. Du slipper nok å treffe på den i butikken, siden den kommer der du får kjøpt kule-is 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 05:48 Forfatter #23944 Del Skrevet søndag kl 05:48 Phoenix Heart skrev (13 timer siden): Jeg er den i dunjakke Meg også masse klær sånn i tilfelle. Titania skrev (11 timer siden): Du slipper nok å treffe på den i butikken, siden den kommer der du får kjøpt kule-is 😊 Takk, da slipper jeg det og kjenner meg lettet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet søndag kl 11:30 #23945 Del Skrevet søndag kl 11:30 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Meg også masse klær sånn i tilfelle. Takk, da slipper jeg det og kjenner meg lettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet søndag kl 12:06 #23946 Del Skrevet søndag kl 12:06 Kaffen begynner og få vanndrivende effekt på kroppen min, så jeg må gå og tisse, så på an igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet søndag kl 15:39 Forfatter #23947 Del Skrevet søndag kl 15:39 Jeg har drukket mengder av kaffe helt siden jeg var barn og har aldri kjent den effekten noen gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 16:55 #23948 Del Skrevet søndag kl 16:55 Jeg har aldri likt kaffi. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet søndag kl 17:21 #23949 Del Skrevet søndag kl 17:21 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har drukket mengder av kaffe helt siden jeg var barn og har aldri kjent den effekten noen gang. Sikkert fordi du startet som lita jenta og er immun 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet søndag kl 17:24 #23950 Del Skrevet søndag kl 17:24 Cid skrev (26 minutter siden): Jeg har aldri likt kaffi. Har du smakt kaffe mocca eller kaffe latte? Du vil sikkert like de to. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 18:34 #23951 Del Skrevet søndag kl 18:34 Gladikaffe skrev (1 time siden): Har du smakt kaffe mocca eller kaffe latte? Du vil sikkert like de to. Foretrekker vann 🚰 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet søndag kl 21:07 #23952 Del Skrevet søndag kl 21:07 Cid skrev (2 timer siden): Foretrekker vann 🚰 Det gjør jeg også, drikker vann hver kveld. 🚰💦 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 21:09 #23953 Del Skrevet søndag kl 21:09 Gladikaffe skrev (1 minutt siden): Det gjør jeg også, drikker vann hver kveld. 🚰💦 Er veldig vannedannende synes jeg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet søndag kl 21:44 #23954 Del Skrevet søndag kl 21:44 Cid skrev (34 minutter siden): Er veldig vannedannende synes jeg Ja, må også tisse når du drikker mye vann. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet søndag kl 23:00 #23955 Del Skrevet søndag kl 23:00 Gladikaffe skrev (1 time siden): Ja, må også tisse når du drikker mye vann. 🚽🏃🏻♂️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 06:06 Forfatter #23956 Del Skrevet i går, 06:06 Gladikaffe skrev (12 timer siden): Sikkert fordi du startet som lita jenta og er immun Ja, jeg falt nok i gryta da jeg var ei lille-Hoppe. Gladikaffe skrev (8 timer siden): Det gjør jeg også, drikker vann hver kveld. 🚰💦 Jeg drikker et stort glass vann hver morgen og starter dagene med gjennomspylede "rør". SUNT! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet i går, 13:01 #23957 Del Skrevet i går, 13:01 (endret) Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ja, jeg falt nok i gryta da jeg var ei lille-Hoppe. Jeg drikker et stort glass vann hver morgen og starter dagene med gjennomspylede "rør". SUNT! Du falt oppi gryta med kaffegruten, så ble det full gruff, hopp og sprett! Ja, en gjennomspylende Tryll 💦 Endret i går, 13:02 av Gladikaffe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 16:37 #23958 Del Skrevet i går, 16:37 Gladikaffe skrev (3 timer siden): Du falt oppi gryta med kaffegruten, så ble det full gruff, hopp og sprett! Ja, en gjennomspylende Tryll 💦 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18 timer siden Forfatter #23959 Del Skrevet 18 timer siden Hadde ikke klart å sende meg gjennom en slik "lukket slange", med fare for å sette seg fast hele tiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17 timer siden #23960 Del Skrevet 17 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hadde ikke klart å sende meg gjennom en slik "lukket slange", med fare for å sette seg fast hele tiden. Har du klaustrofobi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå