Cid Skrevet 4. april #23881 Del Skrevet 4. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, sånn er det, men å glede andre er min glede, så da får det bli sånn. ☀️🌞🔥 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 4. april #23882 Del Skrevet 4. april Jeg er lei telleverk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 8. april Forfatter #23883 Del Skrevet 8. april Jeg kjenner meg handlesugen på nett i dag. En liten kjøkkendings hadde vært noe...men så sier fornuften min meg at det har du nok av fra før av. Ikke kjøp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. april #23884 Del Skrevet 9. april Jeg syns det er for tidlig når vekkerklokka ringer 6. I dag ringte den 5 og jeg er ute av døra - skulle vært ulovlig å måtte opp og ut så tidlig 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. april #23885 Del Skrevet 9. april Titania skrev (29 minutter siden): Jeg syns det er for tidlig når vekkerklokka ringer 6. I dag ringte den 5 og jeg er ute av døra - skulle vært ulovlig å måtte opp og ut så tidlig 🤣 Sett den på til 7 i morgen da 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. april #23886 Del Skrevet 9. april Cid skrev (4 minutter siden): Sett den på til 7 i morgen da 😛 Eh, nei 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. april #23887 Del Skrevet 9. april Titania skrev (30 minutter siden): Eh, nei 😅 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. april #23888 Del Skrevet 9. april Cid skrev (5 minutter siden): 😛 Planlegger ikke akkurat å komme for sent på jobb 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. april #23889 Del Skrevet 9. april Titania skrev (3 minutter siden): Planlegger ikke akkurat å komme for sent på jobb 😅 Var ikke du blitt syk av sjefen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 9. april #23890 Del Skrevet 9. april Cid skrev (20 minutter siden): Var ikke du blitt syk av sjefen da? Smittet, ja. Men ikke syk nok til å være hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april Forfatter #23891 Del Skrevet 9. april Beatboxing fra de ordentlig viderekomne er en stor glede... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #23892 Del Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Beatboxing fra de ordentlig viderekomne er en stor glede... Vi er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april Forfatter #23893 Del Skrevet 9. april Tenk så fint dere kunne ha beatboxet tostemt! @Ciaran og Ciara 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. april #23894 Del Skrevet 9. april Når jeg har veldig dårlig periode selv og mye vondt, er det innimellom SÅ tungt å jobbe med andres smerte😞 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #23895 Del Skrevet 9. april Frøkenfryden skrev (1 time siden): Når jeg har veldig dårlig periode selv og mye vondt, er det innimellom SÅ tungt å jobbe med andres smerte😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #23896 Del Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Tenk så fint dere kunne ha beatboxet tostemt! @Ciaran og Ciara Vi har prøvd tostemt beatboksing, men det ble ingen suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 9. april Forfatter #23897 Del Skrevet 9. april Ordet sa at det var morsomt å høre på - nesten som kunst ...og nå logger Hoppeloppen av her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 9. april #23898 Del Skrevet 9. april Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Ordet sa at det var morsomt å høre på - nesten som kunst ...og nå logger Hoppeloppen av her. Vi ønsker deg og Ordet en fin og god onsdagskveld videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. april Forfatter #23899 Del Skrevet 10. april Takk...og god torsdagskveld til dere alle to og alle sammen. Jeg har lagt inn påskebestilling og er ferdig med den. 🟡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 10. april #23900 Del Skrevet 10. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk...og god torsdagskveld til dere alle to og alle sammen. Jeg har lagt inn påskebestilling og er ferdig med den. 🟡 Tusen Takk, vi håper at du og Ordet og alle sammen har en fin og god torsdagskveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå