Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23841 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg er trøtt, så da forsøker jeg en times søvn til før jeg må stå opp. Vi ønsker deg en Godnatt videre Hoppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23842 Del Skrevet 3. april Jeg bare rullet rundt og fikk ikke sovet, men, men...sånn er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23843 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): ...og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha unger i dette livet. Jeg vil dem det beste og det skjer ikke på denne kloden, dessuten så jeg Independence Day i går og det er jo ikke et lystig syn. Skal ikke se den igjen på noen år nå. Verden hadde dødd ut om ingen brakte barn til denne kloden 😛 1 eller 2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23844 Del Skrevet 3. april Cid skrev (1 time siden): Verden hadde dødd ut om ingen brakte barn til denne kloden 😛 1 eller 2? Det er da ingen fare for at vi dør ut på det viset. Folk formerer seg som kaniner. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23845 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er da ingen fare for at vi dør ut på det viset. Folk formerer seg som kaniner. Så det så. Som du og Anton? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23846 Del Skrevet 3. april Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23847 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Aldri. Ble fjell oppringt nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23848 Del Skrevet 3. april Ja. Veldig lang samtale og Fjell var sint!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23849 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Ja. Veldig lang samtale og Fjell var sint!!! 🛖🔐🚪🏃♂️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. april #23850 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (13 timer siden): Nyhetsbildet der ute blir bare verre og verre. Ikke trygt noe sted...bortsett fra her da. Har du ikke innført tollsatser i Lønneberget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23851 Del Skrevet 3. april Boetica skrev (19 minutter siden): Har du ikke innført tollsatser i Lønneberget? Vi har ikke sånn der, men vi har solid mye Tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. april #23852 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vi har ikke sånn der, men vi har solid mye Tull. Så mye tull at det fører til «deportasjon Lønneberget style» innimellom 🏃🏻♂️🦬🐎🦍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23853 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Jeg bare rullet rundt og fikk ikke sovet, men, men...sånn er det. Vi håper at du får sove bedre nå i natt som kommer. Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Vi har ikke sånn der, men vi har solid mye Tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23854 Del Skrevet 3. april Boetica skrev (1 time siden): Har du ikke innført tollsatser i Lønneberget? Toll på farsmelk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 3. april #23855 Del Skrevet 3. april Cid skrev (29 minutter siden): Toll på farsmelk. Sånn at man skal slippe å importere ja. Enig i at man må holde den lokale produksjonen oppe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23856 Del Skrevet 3. april Ciaran og Ciara skrev (45 minutter siden): Vi håper at du får sove bedre nå i natt som kommer. Takk, det håper jeg også. Har luftet, ordnet puter, dyne og laken, så nå er det inviterende om noen få timer. Boetica skrev (13 minutter siden): Sånn at man skal slippe å importere ja. Enig i at man må holde den lokale produksjonen oppe 😂 Nå har vi fått laget et skikkelig båssystem, med solide seler som holder de stramt fast, vask og tørk før instrumentene plugges innpå og gir den aller beste tappeopplevelsen noen noen gang har vært med på. . .så kom ikke her og si at vi er umedgjørlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23857 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk, det håper jeg også. Har luftet, ordnet puter, dyne og laken, så nå er det inviterende om noen få timer. Nå har vi fått laget et skikkelig båssystem, med solide seler som holder de stramt fast, vask og tørk før instrumentene plugges innpå og gir den aller beste tappeopplevelsen noen noen gang har vært med på. . .så kom ikke her og si at vi er umedgjørlige. Vi ønsker deg en fin og god torsdagskveld videre Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23858 Del Skrevet 3. april Dere også og i morgen er det freddan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 3. april #23859 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Dere også og i morgen er det freddan. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23860 Del Skrevet 3. april Akkurat sånn blir det når du får deg dame. Da får du lyst på OST! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå