Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Phoenix Heart skrev (2 minutter siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'I would choose this over any five-star five hotel or fancy restaurant.'

Kunne jeg tatt hotellet da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så absolutt kunne du ha fått hotellet. Jeg velger den skogens ro, helt alene. Sammen med bål, egg og bacon. :nigo: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Så absolutt kunne du ha fått hotellet. Jeg velger den skogens ro, helt alene. Sammen med bål, egg og bacon. :nigo: 

Og insekter og flåttbitt 🐛🐞🪳🐜🦟🪰

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (17 minutter siden):

Og insekter og flåttbitt 🐛🐞🪳🐜🦟🪰

Neida, vi inngår en fast avtale og dirigerer alt sammen til Cids hotellrom. De kommer inn gjennom lufteventilene. :lur: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Neida, vi inngår en fast avtale og dirigerer alt sammen til Cids hotellrom. De kommer inn gjennom lufteventilene. :lur: 

😲🏨🚖🛖🔑🗝️🔐🔒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor. :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor. :jolie: 

🆘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor. :jolie: UANSETT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoenix Heart skrev (5 timer siden):

Kan være et bilde av tekst som sier 'I would choose this over any five-star five hotel or fancy restaurant.'

:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Det hadde vi også valgt.👨‍🦰👩‍🦰👍👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har hendt at jeg har tenkt at Trump eller andre i toppen kan være styggen selv. :sukk: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Det har hendt at jeg har tenkt at Trump eller andre i toppen kan være styggen selv. :sukk: 

Det har vi også tenkt.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyhetsbildet der ute blir bare verre og verre. Ikke trygt noe sted...bortsett fra her da. :) :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyhetsbildet der ute blir bare verre og verre. Ikke trygt noe sted...bortsett fra her da. :) :) 

Vi er helt enige.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...og til og med jeg kan bli mismodig innimellom. Fremtiden er ikke lys akkurat. :( 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Mhm...og til og med jeg kan bli mismodig innimellom. Fremtiden er ikke lys akkurat. :( 

Vi må nok si oss 100% enige med deg der.:nikke::nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha unger i dette livet. Jeg vil dem det beste og det skjer ikke på denne kloden, 
dessuten så jeg Independence Day i går og det er jo ikke et lystig syn. Skal ikke se den igjen på noen år nå. :sukk: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

...og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha unger i dette livet. Jeg vil dem det beste og det skjer ikke på denne kloden, 
dessuten så jeg Independence Day i går og det er jo ikke et lystig syn. Skal ikke se den igjen på noen år nå. :sukk: 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg er trøtt, så da forsøker jeg en times søvn til før jeg må stå opp. :farvel: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...