Cid Skrevet 1. april #23822 Skrevet 1. april Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Kunne jeg tatt hotellet da 😅
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #23823 Skrevet 1. april Så absolutt kunne du ha fått hotellet. Jeg velger den skogens ro, helt alene. Sammen med bål, egg og bacon. 1
Cid Skrevet 1. april #23824 Skrevet 1. april (endret) Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Så absolutt kunne du ha fått hotellet. Jeg velger den skogens ro, helt alene. Sammen med bål, egg og bacon. Og insekter og flåttbitt 🐛🐞🪳🐜🦟🪰 Endret 1. april av Cid
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #23825 Skrevet 1. april Cid skrev (17 minutter siden): Og insekter og flåttbitt 🐛🐞🪳🐜🦟🪰 Neida, vi inngår en fast avtale og dirigerer alt sammen til Cids hotellrom. De kommer inn gjennom lufteventilene.
Cid Skrevet 1. april #23826 Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Neida, vi inngår en fast avtale og dirigerer alt sammen til Cids hotellrom. De kommer inn gjennom lufteventilene. 😲🏨🚖🛖🔑🗝️🔐🔒
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #23827 Skrevet 1. april Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor.
Cid Skrevet 1. april #23828 Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor. 🆘
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #23829 Skrevet 1. april Nope. Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor. UANSETT!
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #23831 Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Så absolutt kunne du ha fått hotellet. Jeg velger den skogens ro, helt alene. Sammen med bål, egg og bacon. Det hadde vi også valgt.👨🦰👩🦰👍👍 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23832 Skrevet 3. april Det har hendt at jeg har tenkt at Trump eller andre i toppen kan være styggen selv. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23833 Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det har hendt at jeg har tenkt at Trump eller andre i toppen kan være styggen selv. Det har vi også tenkt.
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23834 Skrevet 3. april Nyhetsbildet der ute blir bare verre og verre. Ikke trygt noe sted...bortsett fra her da. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23835 Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nyhetsbildet der ute blir bare verre og verre. Ikke trygt noe sted...bortsett fra her da. Vi er helt enige.
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23836 Skrevet 3. april Mhm...og til og med jeg kan bli mismodig innimellom. Fremtiden er ikke lys akkurat. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23837 Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Mhm...og til og med jeg kan bli mismodig innimellom. Fremtiden er ikke lys akkurat. Vi må nok si oss 100% enige med deg der.
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23838 Skrevet 3. april ...og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha unger i dette livet. Jeg vil dem det beste og det skjer ikke på denne kloden, dessuten så jeg Independence Day i går og det er jo ikke et lystig syn. Skal ikke se den igjen på noen år nå. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23839 Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): ...og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha unger i dette livet. Jeg vil dem det beste og det skjer ikke på denne kloden, dessuten så jeg Independence Day i går og det er jo ikke et lystig syn. Skal ikke se den igjen på noen år nå.
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23840 Skrevet 3. april Jeg innrømmer at jeg er trøtt, så da forsøker jeg en times søvn til før jeg må stå opp. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå