Phoenix Heart Skrevet 1. april #23821 Del Skrevet 1. april 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #23822 Del Skrevet 1. april Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Kunne jeg tatt hotellet da 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #23823 Del Skrevet 1. april Så absolutt kunne du ha fått hotellet. Jeg velger den skogens ro, helt alene. Sammen med bål, egg og bacon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #23824 Del Skrevet 1. april (endret) Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Så absolutt kunne du ha fått hotellet. Jeg velger den skogens ro, helt alene. Sammen med bål, egg og bacon. Og insekter og flåttbitt 🐛🐞🪳🐜🦟🪰 Endret 1. april av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #23825 Del Skrevet 1. april Cid skrev (17 minutter siden): Og insekter og flåttbitt 🐛🐞🪳🐜🦟🪰 Neida, vi inngår en fast avtale og dirigerer alt sammen til Cids hotellrom. De kommer inn gjennom lufteventilene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #23826 Del Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Neida, vi inngår en fast avtale og dirigerer alt sammen til Cids hotellrom. De kommer inn gjennom lufteventilene. 😲🏨🚖🛖🔑🗝️🔐🔒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #23827 Del Skrevet 1. april Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. april #23828 Del Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor. 🆘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. april Forfatter #23829 Del Skrevet 1. april Nope. Nytter ikke, for vi har sånn universalkort som åpner ALLER DØRER uansett hvor. UANSETT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #23830 Del Skrevet 1. april Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. april #23831 Del Skrevet 1. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Så absolutt kunne du ha fått hotellet. Jeg velger den skogens ro, helt alene. Sammen med bål, egg og bacon. Det hadde vi også valgt.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23832 Del Skrevet 3. april Det har hendt at jeg har tenkt at Trump eller andre i toppen kan være styggen selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23833 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det har hendt at jeg har tenkt at Trump eller andre i toppen kan være styggen selv. Det har vi også tenkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23834 Del Skrevet 3. april Nyhetsbildet der ute blir bare verre og verre. Ikke trygt noe sted...bortsett fra her da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23835 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nyhetsbildet der ute blir bare verre og verre. Ikke trygt noe sted...bortsett fra her da. Vi er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23836 Del Skrevet 3. april Mhm...og til og med jeg kan bli mismodig innimellom. Fremtiden er ikke lys akkurat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23837 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Mhm...og til og med jeg kan bli mismodig innimellom. Fremtiden er ikke lys akkurat. Vi må nok si oss 100% enige med deg der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23838 Del Skrevet 3. april ...og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha unger i dette livet. Jeg vil dem det beste og det skjer ikke på denne kloden, dessuten så jeg Independence Day i går og det er jo ikke et lystig syn. Skal ikke se den igjen på noen år nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. april #23839 Del Skrevet 3. april Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): ...og jeg er veldig glad for at jeg ikke skal ha unger i dette livet. Jeg vil dem det beste og det skjer ikke på denne kloden, dessuten så jeg Independence Day i går og det er jo ikke et lystig syn. Skal ikke se den igjen på noen år nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. april Forfatter #23840 Del Skrevet 3. april Jeg innrømmer at jeg er trøtt, så da forsøker jeg en times søvn til før jeg må stå opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå