Ciaran og Ciara Skrevet 19. mars #23801 Del Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ja, nysgjerrigheten og baksnakk lever i beste velgående selv om vi har kommet oss et godt stykke inn i fremtiden. Åneida...ikke sånn...ikke hvitt, ikke utringet, eller for tettsittende, ikke vise frem kroppen...bare mye mørk fløyel, sølvkjeder festet i gothmønster, lilla/sort/blodrøde detaljer og en stor bukett med fargerike grønnsaker f.eks. dette her og grønn salat. Bare som et kjapt forslag. Jeg liker det mye over the top i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars Forfatter #23802 Del Skrevet 20. mars Nattestillheten sniker seg inn i mitt sinn og det gjør godt. 💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20. mars #23803 Del Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nattestillheten sniker seg inn i mitt sinn og det gjør godt. 💤 Ønsker deg og din kjære Anton god natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars #23804 Del Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Nattestillheten sniker seg inn i mitt sinn og det gjør godt. 💤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. mars Forfatter #23805 Del Skrevet 20. mars Det er litt lave temperaturer om natta nå, men det blir "varmt" hver eneste dag og jeg kjenner på meg at dette er tidligvår. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. mars #23806 Del Skrevet 20. mars Hoppetaujenta skrev (12 timer siden): Det er litt lave temperaturer om natta nå, men det blir "varmt" hver eneste dag og jeg kjenner på meg at dette er tidligvår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 21. mars #23807 Del Skrevet 21. mars Skulle ønske muligheten var der for å være i Stockholm denne helgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. mars Forfatter #23808 Del Skrevet 21. mars Jeg har vært sosete i hele dag. Kunne jeg sove ei hel uke nå, så hadde jeg vært glad. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet mandag kl 14:03 #23809 Del Skrevet mandag kl 14:03 Jeg klarer ikke forstå hvordan folk har samvittighet til å gjøre seg til kjeltringer på litt utspekulerte måter, eller hva jeg skal kalle det. Typ de som konsekvent ikke betaler regninger for varer/tjenester de kjøper, og det går til både inkasso og tvangstrekk, også finner de en ny leverandør av noe de vil ha, som ikke sjekker personen godt nok, også bare baller det på seg, til gjelden blir enorm. Men allikevel fortsetter de, som om det er den naturligste ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 14:44 #23810 Del Skrevet mandag kl 14:44 Titania skrev (40 minutter siden): Jeg klarer ikke forstå hvordan folk har samvittighet til å gjøre seg til kjeltringer på litt utspekulerte måter, eller hva jeg skal kalle det. Typ de som konsekvent ikke betaler regninger for varer/tjenester de kjøper, og det går til både inkasso og tvangstrekk, også finner de en ny leverandør av noe de vil ha, som ikke sjekker personen godt nok, også bare baller det på seg, til gjelden blir enorm. Men allikevel fortsetter de, som om det er den naturligste ting. Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å gjøre noe sånt 🙊 jeg sier fra om jeg får en ekstra pose 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet mandag kl 14:58 #23811 Del Skrevet mandag kl 14:58 Cid skrev (14 minutter siden): Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å gjøre noe sånt 🙊 jeg sier fra om jeg får en ekstra pose 😛 Jeg kjenner en person som er sånn, og personen er sånn både i jobb- og privatsammenheng. Og virkelig ingen anger eller dårlig samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 15:17 #23812 Del Skrevet mandag kl 15:17 Titania skrev (18 minutter siden): Jeg kjenner en person som er sånn, og personen er sånn både i jobb- og privatsammenheng. Og virkelig ingen anger eller dårlig samvittighet. Helt sykt, dårlig moral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet mandag kl 16:31 #23813 Del Skrevet mandag kl 16:31 Cid skrev (1 time siden): Helt sykt, dårlig moral. Det er vel den milde måten å si det på 😅 Skal sies, personen stjal fra oss da den jobbet hos oss også. Samtidig som personen latet som den ikke visste hvor tingen var blitt av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet onsdag kl 17:01 #23814 Del Skrevet onsdag kl 17:01 (endret) Jeg tenker at å rakke ned på alle kvinner på en gang, er like teit som å rakke ned på alle menn på en gang. For det er egentlig ikke noe mindre motbydelig med mennesker som ca alltid er negative og skal rakke ned på alt og alle. Det vil ikke si at alle mennesker som har samme kjønn som en man syns er motbydelig er like. Endret onsdag kl 17:11 av Titania 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chantielle Skrevet i går, 09:25 #23815 Del Skrevet i går, 09:25 Ryddet for hatefullt innhold , personangrep,forherligelse av brudd på norsk lov. Chantielle mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:48 Forfatter #23816 Del Skrevet i går, 09:48 Huffda. Jeg innrømmer at det er utrivelig med slike innrømmelser som blir helt feil her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #23817 Del Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Huffda. Jeg innrømmer at det er utrivelig med slike innrømmelser som blir helt feil her. Vi innrømmer at vi er helt enige med deg der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden Forfatter #23818 Del Skrevet 1 time siden Jeg innrømmer at jeg har kjøpt ferdig oppkuttede ananasbiter og de var saftige og gode. Vanlig hel ananas kan ofte være blek og umoden, men dette her er ferskt og fra Cevita. Jummmi ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 45 minutter siden #23819 Del Skrevet 45 minutter siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg innrømmer at jeg har kjøpt ferdig oppkuttede ananasbiter og de var saftige og gode. Vanlig hel ananas kan ofte være blek og umoden, men dette her er ferskt og fra Cevita. Jummmi ! Vi sier nam nam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24 minutter siden Forfatter #23820 Del Skrevet 24 minutter siden Usynlige LRAD-våpen er noe svineri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå