Ciaran og Ciara Skrevet 12. mars #23781 Skrevet 12. mars Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg har spist fjordlandmiddag med lam...og det var nydelig. Nam Nam, vi synes at det høres skikkelig digg ut.
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars Forfatter #23782 Skrevet 13. mars Fjordland har fått litt nyheter og de må smakes på etter hvert. Jeg liker Fjordlandmiddager! 1
Titania Skrevet 13. mars #23783 Skrevet 13. mars Ene kunden som ringte inn var så bitchy at jeg hadde lyst til å be henne holde kjeft og plage noen andre. Men hun fikk heller det mer politisk korrekte at "en tekniker er på vei til dere for å løse problemet". Selv om det ikke er noe garanti for at han fikser det, 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #23784 Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Fjordland har fått litt nyheter og de må smakes på etter hvert. Jeg liker Fjordlandmiddager!
Hoppetaujenta Skrevet 13. mars Forfatter #23785 Skrevet 13. mars Spiste fjordland indisk med ris nå. Styrke fire av seks vil jeg si. God smak. Sterk nok. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. mars #23786 Skrevet 13. mars Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Spiste fjordland indisk med ris nå. Styrke fire av seks vil jeg si. God smak. Sterk nok. Vi sier nam nam.
Hoppetaujenta Skrevet 14. mars Forfatter #23787 Skrevet 14. mars Straks blir det kaffeduft og skiver i mitt kjøkken. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 14. mars #23788 Skrevet 14. mars Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Straks blir det kaffeduft og skiver i mitt kjøkken.
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars Forfatter #23790 Skrevet 16. mars Det er en vidunderlig verden de representerer. De er hos meg ganske ofte også. Jeg synger tysk som jeg ikke kan og MENER DET 100%! ...og så spiller jeg masse luftinstrumenter. 1
Nietsoj Skrevet 18. mars #23791 Skrevet 18. mars Jeg må innrømme at dagen i dag ble og fortsatt er ganske herlig. 2
Hoppetaujenta Skrevet 18. mars Forfatter #23792 Skrevet 18. mars Veldig godt å få litt innblikk i... 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars Forfatter #23793 Skrevet 19. mars Hmm...plutselig koster det penger å selv utsette henting av pakke i butikk. Forsøkte å betale for noen timer siden, men transaksjonen gikk ikke igjennom. Er det tidslås på en slik handling mon tro? Vet @Sola de noe om det kanskje?
Sola de Skrevet 19. mars #23794 Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Hmm...plutselig koster det penger å selv utsette henting av pakke i butikk. Forsøkte å betale for noen timer siden, men transaksjonen gikk ikke igjennom. Er det tidslås på en slik handling mon tro? Vet @Sola de noe om det kanskje? Posten eller postnord? Jeg skulle endre hentefristen på noen pakker på min side hos postnord og trykket feil på en pakke jeg allerede hadde utsatt fristen på, og fikk da opp at jeg måtte betale. Har du utsatt hentefristen før på pakken?
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars Forfatter #23795 Skrevet 19. mars (endret) Sola de skrev (22 minutter siden): Posten eller postnord? Jeg skulle endre hentefristen på noen pakker på min side hos postnord og trykket feil på en pakke jeg allerede hadde utsatt fristen på, og fikk da opp at jeg måtte betale. Har du utsatt hentefristen før på pakken? Ja... ...men sånn var det ikke før. Alt koster noe etter hvert. Ehh...postnord. Husker de damene som pleide å sitte i skranken på "postkontoret" når jeg sto med en bunke regninger som skulle betales. De var lynkjappe med alle tallene, gjorde ikke feil og jeg beundret presisjon og innsats. Endret 19. mars av Hoppetaujenta
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars Forfatter #23796 Skrevet 19. mars Jeg innrømmer at jeg ikke liker de typiske brudekjolestilene som hele verden vil ha. Jeg hadde villet være helt påkledd og utsmykket på gothevis. Jeg hadde stått der i skogen som en nydelig godthepose og strålt litt diskret, men det hadde ikke så mange sett når det var midt på natten i stummende mørke...og jeg var helt alene, siden jeg jo ikke skal gifte meg noen gang. Surrehue Hoppe!
Sola de Skrevet 19. mars #23797 Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): Ja... ...men sånn var det ikke før. Alt koster noe etter hvert. Ehh...postnord. Husker de damene som pleide å sitte i skranken på "postkontoret" når jeg sto med en bunke regninger som skulle betales. De var lynkjappe med alle tallene, gjorde ikke feil og jeg beundret presisjon og innsats. Husker den tiden der. Husker en gang jeg skulle avsted å betale forsikringen min for idretten min, og det de hang seg opp i på postkontoret var at jeg hadde ene forelderen min sin lommebok med meg. Var visst uhørt Var liksom mer ok at jeg kom med en konvolutt med penger og regningen i stedet for. (Pleide å gå slike ærender for bestefar). Så mye nysgjerrigperene på postkontoret blandet seg inn i. Bodde i en liten bygd. 1
Sola de Skrevet 19. mars #23798 Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg ikke liker de typiske brudekjolestilene som hele verden vil ha. Jeg hadde villet være helt påkledd og utsmykket på gothevis. Jeg hadde stått der i skogen som en nydelig godthepose og strålt litt diskret, men det hadde ikke så mange sett når det var midt på natten i stummende mørke...og jeg var helt alene, siden jeg jo ikke skal gifte meg noen gang. Surrehue Hoppe! Noe sånt påkledd? Var hva jeg så for meg da jeg leste. 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. mars Forfatter #23799 Skrevet 19. mars Sola de skrev (27 minutter siden): Husker den tiden der. Husker en gang jeg skulle avsted å betale forsikringen min for idretten min, og det de hang seg opp i på postkontoret var at jeg hadde ene forelderen min sin lommebok med meg. Var visst uhørt Var liksom mer ok at jeg kom med en konvolutt med penger og regningen i stedet for. (Pleide å gå slike ærender for bestefar). Så mye nysgjerrigperene på postkontoret blandet seg inn i. Bodde i en liten bygd. Ja, nysgjerrigheten og baksnakk lever i beste velgående selv om vi har kommet oss et godt stykke inn i fremtiden. Sola de skrev (24 minutter siden): Noe sånt påkledd? Var hva jeg så for meg da jeg leste. Åneida...ikke sånn...ikke hvitt, ikke utringet, eller for tettsittende, ikke vise frem kroppen...bare mye mørk fløyel, sølvkjeder festet i gothmønster, lilla/sort/blodrøde detaljer og en stor bukett med fargerike grønnsaker f.eks. dette her og grønn salat. Bare som et kjapt forslag. Jeg liker det mye over the top i dag. 1
Sola de Skrevet 19. mars #23800 Skrevet 19. mars Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Ja, nysgjerrigheten og baksnakk lever i beste velgående selv om vi har kommet oss et godt stykke inn i fremtiden. Åneida...ikke sånn...ikke hvitt, ikke utringet, eller for tettsittende, ikke vise frem kroppen...bare mye mørk fløyel, sølvkjeder festet i gothmønster, lilla/sort/blodrøde detaljer og en stor bukett med fargerike grønnsaker f.eks. dette her og grønn salat. Bare som et kjapt forslag. Jeg liker det mye over the top i dag. Gjett om. Se for deg en hvit kjole farget i en gryte full av skall fra fargegivende grønnsaker. Det kunne blitt en vakker kjole til slutt. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå