Cid Skrevet i går, 12:03 #23741 Del Skrevet i går, 12:03 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Du ofrer deg for et godt fellesskap og det står det respekt av. ...han har allerede begynt å snakke om at han vil vinne en gang til etter denne perioden... 👿 Går heldigvis ikke an. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 12:12 #23742 Del Skrevet i går, 12:12 Cid skrev (5 minutter siden): Går heldigvis ikke an. Med mindre han gjør som Putin gjorde, og får endret grunnloven da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:20 #23743 Del Skrevet i går, 12:20 Titania skrev (8 minutter siden): Med mindre han gjør som Putin gjorde, og får endret grunnloven da. Kommer aldri til å bli godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 12:21 #23744 Del Skrevet i går, 12:21 Cid skrev (Akkurat nå): Kommer aldri til å bli godkjent. Man vet aldri med de folkene der borte 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:38 #23745 Del Skrevet i går, 12:38 (endret) Titania skrev (16 minutter siden): Man vet aldri med de folkene der borte 😛 Har mine sterke tvil uansett 😛 Endret i går, 12:38 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:48 #23746 Del Skrevet i går, 12:48 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg grøsser når jeg hører Trump tale til folket... Vi er helt enige. Vi får frysninger av Trump. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet i går, 12:50 #23747 Del Skrevet i går, 12:50 Cid skrev (12 minutter siden): Har mine sterke tvil uansett 😛 De valgte jo gærningen til president, det i seg selv sier at det meste kan skje der borte, tenker jeg 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 12:51 #23748 Del Skrevet i går, 12:51 Trump er klin steike sprøyte gæren 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:54 #23749 Del Skrevet i går, 12:54 jukkapalme skrev (3 minutter siden): Trump er klin steike sprøyte gæren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 12:58 #23750 Del Skrevet i går, 12:58 Titania skrev (7 minutter siden): De valgte jo gærningen til president, det i seg selv sier at det meste kan skje der borte, tenker jeg 😛 Det er jo noe helt annet, ikke første upopulære president 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 13:16 Forfatter #23751 Del Skrevet i går, 13:16 Cid skrev (1 time siden): Går heldigvis ikke an. Nei...det står så i grunnloven der borte, men... Titania skrev (56 minutter siden): Med mindre han gjør som Putin gjorde, og får endret grunnloven da. Nettopp. De med stor makt kan gjøre litt av hvert, til og med det utenkelige. Cid skrev (47 minutter siden): Kommer aldri til å bli godkjent. ...men hvis det blir godkjent kan Obama også stille igjen. Det vil jeg heller. 😕 Cid skrev (30 minutter siden): Har mine sterke tvil uansett 😛 Det skal jeg skrive og si til ham. C&C + Cid m.flere har sin tvil om deg. Ciaran og Ciara skrev (20 minutter siden): Vi er helt enige. Vi får frysninger av Trump. Bare sånn helt privat har jeg sett på hvordan han ser ut når han snakker til folk, jeg ser en forverring i overspillingen hans og jeg tror at han kan ha smakt på "godteposen" til Musk, for han er heller ikke helt tilstede i denne verden slik restan av oss er det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:32 #23752 Del Skrevet i går, 17:32 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nei...det står så i grunnloven der borte, men... Nettopp. De med stor makt kan gjøre litt av hvert, til og med det utenkelige. ...men hvis det blir godkjent kan Obama også stille igjen. Det vil jeg heller. 😕 Det skal jeg skrive og si til ham. C&C + Cid m.flere har sin tvil om deg. Bare sånn helt privat har jeg sett på hvordan han ser ut når han snakker til folk, jeg ser en forverring i overspillingen hans og jeg tror at han kan ha smakt på "godteposen" til Musk, for han er heller ikke helt tilstede i denne verden slik restan av oss er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden Forfatter #23753 Del Skrevet 21 timer siden Nå har jeg spist to varme wienerpølser og det får være mat i kveld. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #23754 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå har jeg spist to varme wienerpølser og det får være mat i kveld. Vi sier nam nam.🌭🌭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden Forfatter #23755 Del Skrevet 21 timer siden Mhm...og jeg må sette opp ny ketchup på neste liste. Det er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21 timer siden #23756 Del Skrevet 21 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mhm...og jeg må sette opp ny ketchup på neste liste. Det er viktig. Vi er helt enige, du må heller ikke glemme sennep.🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21 timer siden Forfatter #23757 Del Skrevet 21 timer siden Sant. Vanlig, ikke sterk til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #23758 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Sant. Vanlig, ikke sterk til meg. Vi liker både vanlig og sterk sennep vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 20 timer siden #23759 Del Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (52 minutter siden): Sant. Vanlig, ikke sterk til meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20 timer siden #23760 Del Skrevet 20 timer siden Cid skrev (17 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå