Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:12 Forfatter #23681 Del Skrevet i går, 09:12 Cid skrev (19 minutter siden): Aldri for seint så lenge man kan redigere Helt sant, men når andre siterer så er det litt for sent. Da må en leve med feil bokstaver hist og pist. Eller så kan den som siterer rette det opp før det legges ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:20 #23682 Del Skrevet i går, 09:20 Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Helt sant, men når andre siterer så er det litt for sent. Da må en leve med feil bokstaver hist og pist. Eller så kan den som siterer rette det opp før det legges ut. Jeg bruker å rette på skrivefeil på innlegg over 1 år om jeg ser noe sikkert pga OCD lol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:23 Forfatter #23683 Del Skrevet i går, 09:23 Cid skrev (2 minutter siden): Jeg bruker å rette på skrivefeil på innlegg over 1 år om jeg ser noe sikkert pga OCD lol. Kjempefint! Du får lov til å rette på mine innlegg om du ser feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:25 Forfatter #23684 Del Skrevet i går, 09:25 Jeg innrømmer at dagens godis er innkjøpt og den er NYDELIG! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 09:25 #23685 Del Skrevet i går, 09:25 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Kjempefint! Du får lov til å rette på mine innlegg om du ser feil. Sånt gjør ikke jeg, hater når folk gjør det på meg så da vil ikke jeg gjøre det selv mot andre 😛 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 09:27 Forfatter #23686 Del Skrevet i går, 09:27 Cid skrev (1 minutt siden): Sånt gjør ikke jeg, hater når folk gjør det på meg så da vil ikke jeg gjøre det selv mot andre 😛 Det er helt i orden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet i går, 11:59 #23687 Del Skrevet i går, 11:59 Hoppetaujenta skrev (På 27.2.2025 den 10.31): Å fyss...å fyss...dette var for sterkt for meg og jeg ender nok med å kaste posen med innhold. Syns ikke den var noe sterk jeg. Men ikke så god heller, så blir ikke gjenkjøp. Den nye til Maarud med green pepper er aldeles nydelig. Helt fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:01 Forfatter #23688 Del Skrevet i går, 12:01 Godt at vi har forskjellig smak og at det finnes gode saker for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:46 #23689 Del Skrevet i går, 12:46 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): ...og ganske ofte irriterer jeg meg i ettertid over små skrivefeil i mine innlegg, men da er det for sent. I mitt neste liv skal jeg bli skriveperfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:47 #23690 Del Skrevet i går, 12:47 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Helt sant, men når andre siterer så er det litt for sent. Da må en leve med feil bokstaver hist og pist. Eller så kan den som siterer rette det opp før det legges ut. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg innrømmer at dagens godis er innkjøpt og den er NYDELIG! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 1 time siden #23691 Del Skrevet 1 time siden Jeg skreller ca aldri poteter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå