Phoenix Heart Skrevet 26. februar #23661 Del Skrevet 26. februar Spiselyder som slurping og smatting er tortur for ørene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #23662 Del Skrevet 26. februar Phoenix Heart skrev (9 minutter siden): Spiselyder som slurping og smatting er tortur for ørene mine. Tyggis tygging er verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 26. februar #23663 Del Skrevet 26. februar Cid skrev (12 minutter siden): Tyggis tygging er verst For meg er det aller verste slurping når de spiser suppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #23664 Del Skrevet 26. februar Phoenix Heart skrev (24 minutter siden): For meg er det aller verste slurping når de spiser suppe. Det tenker ikke jeg så mye over når jeg hører tyggis tygging så får jeg bare lyst til å dra derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. februar #23665 Del Skrevet 26. februar Phoenix Heart skrev (47 minutter siden): For meg er det aller verste slurping når de spiser suppe. Det er helt grusomt 😶 En gang jeg var innlagt på sykehus, var det tomannsrom og da han jeg delte rom med spiste suppe, hørtes det ut som en svær hund som drakk vann 😶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #23666 Del Skrevet 26. februar Titania skrev (10 minutter siden): Det er helt grusomt 😶 En gang jeg var innlagt på sykehus, var det tomannsrom og da han jeg delte rom med spiste suppe, hørtes det ut som en svær hund som drakk vann 😶 Tenk å få noe som tinnitus bare at istedenfor konstant susing så er det lyden av konstant slurping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. februar #23667 Del Skrevet 26. februar Cid skrev (20 minutter siden): Tenk å få noe som tinnitus bare at istedenfor konstant susing så er det lyden av konstant slurping. Øresus er ille nok, så nei takk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar Forfatter #23668 Del Skrevet 27. februar Suppe er en ting jeg vil ha mer av i livet mitt. Varm suppe i kaldt vær gir livet tilbake. Ei fersk skive med smør ved siden av. Nam! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #23669 Del Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Suppe er en ting jeg vil ha mer av i livet mitt. Varm suppe i kaldt vær gir livet tilbake. Ei fersk skive med smør ved siden av. Nam! Vi sier nam nam til varmsuppe.🥣🥣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar Forfatter #23670 Del Skrevet 27. februar Å fyss...å fyss...dette var for sterkt for meg og jeg ender nok med å kaste posen med innhold. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 27. februar #23671 Del Skrevet 27. februar Cid skrev (18 timer siden): Tenk å få noe som tinnitus bare at istedenfor konstant susing så er det lyden av konstant slurping. Diagnosen tinnislurp 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. februar #23672 Del Skrevet 27. februar Boetica skrev (3 minutter siden): Diagnosen tinnislurp 🤭 Eller tyggistus om man hørte konstant tygge lyd Uff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #23673 Del Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Å fyss...å fyss...dette var for sterkt for meg og jeg ender nok med å kaste posen med innhold. Vi synes at den der er skikkelig digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 28. februar #23674 Del Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (På 27.2.2025 den 10.31): Å fyss...å fyss...dette var for sterkt for meg og jeg ender nok med å kaste posen med innhold. Den syns jeg er knall god 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar Forfatter #23675 Del Skrevet 28. februar Jeg har tvinget resten i meg i dag og brenner i halsen! Yes, I`m HOT! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #23676 Del Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har tvinget resten i meg i dag og brenner i halsen! Yes, I`m HOT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar Forfatter #23677 Del Skrevet 28. februar Dessuten har jeg spist 3,5 dl pølse, makaroni og hvit saus. Helt greit fre fjordlanden min. ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #23678 Del Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dessuten har jeg spist 3,5 dl pølse, makaroni og hvit saus. Helt greit fre fjordlanden min. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars Forfatter #23679 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Dessuten har jeg spist 3,5 dl pølse, makaroni og hvit saus. Helt greit fre fjordlanden min. ❤️ ...og ganske ofte irriterer jeg meg i ettertid over små skrivefeil i mine innlegg, men da er det for sent. I mitt neste liv skal jeg bli skriveperfekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. mars #23680 Del Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): ...og ganske ofte irriterer jeg meg i ettertid over små skrivefeil i mine innlegg, men da er det for sent. I mitt neste liv skal jeg bli skriveperfekt. Aldri for seint så lenge man kan redigere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå