Hoppetaujenta Skrevet 24. februar Forfatter #23641 Del Skrevet 24. februar Phoenix Heart skrev (14 timer siden): Jeg syns Mads Hansen er morsom 😂 Det er helt i orden. Sola de skrev (1 time siden): En gang i tiden eller som du fikk et i år? Hvem er beundreren? Er hoppen begynt å date noen? Næsj, ærru`gæær`n! Veldig, VELDIG lenge siden det skjedde, men det har skjedd...så Hoppen har ikke alltid sittet stille i sitt jomfrubur og sunget alenesanger. SVK skrev (39 minutter siden): Nå ble jeg nysgjerrig også! Sola de skrev (28 minutter siden): Jeg unner henne kjærlighet i tilværelsen sin. Det var vennlig...og det samme til deg. Kjærlighet til alle leveres i tråden nu. SVK skrev (Akkurat nå): Jeg også! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 24. februar #23642 Del Skrevet 24. februar SVK skrev (1 time siden): Nå ble jeg nysgjerrig også! Tror hun fikk det av Kody. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar Forfatter #23643 Del Skrevet 24. februar Cid skrev (4 minutter siden): Tror hun fikk det av en ukjent. Neida, jeg visste hvem det var. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet 24. februar #23644 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Takk. Har faktisk en bøtte med kjærlighet på pinner hjemme. Synes kjærlighet på pinne er en fin måte å få i seg noe søtt, samtidig som det er lettere å begrense seg med kjærlighet på pinne. Jeg kan ta 1 og så vare den i en evighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar #23645 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er helt i orden. Næsj, ærru`gæær`n! Veldig, VELDIG lenge siden det skjedde, men det har skjedd...så Hoppen har ikke alltid sittet stille i sitt jomfrubur og sunget alenesanger. Det var vennlig...og det samme til deg. Kjærlighet til alle leveres i tråden nu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar #23646 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Det er helt i orden. Næsj, ærru`gæær`n! Veldig, VELDIG lenge siden det skjedde, men det har skjedd...så Hoppen har ikke alltid sittet stille i sitt jomfrubur og sunget alenesanger. Det var vennlig...og det samme til deg. Kjærlighet til alle leveres i tråden nu. Er du heeeelt sikker? Kanskje på tide du kommer ut av jomfruburet og vekk fra alenesangene igjen Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Neida, jeg visste hvem det var. Fortell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar Forfatter #23647 Del Skrevet 24. februar Sola de skrev (3 minutter siden): Er du heeeelt sikker? Kanskje på tide du kommer ut av jomfruburet og vekk fra alenesangene igjen Fortell! Helt sikker er jeg. / Nei, det kommer ikke til å skje. / Stashemmeligheter kan ikke fortelles. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar Forfatter #23648 Del Skrevet 24. februar Hmm...denne her har jeg aldri sett før og altså heller ikke smakt. God muligens? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar #23649 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Helt sikker er jeg. / Nei, det kommer ikke til å skje. / Stashemmeligheter kan ikke fortelles. Tja tja tja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar Forfatter #23650 Del Skrevet 24. februar Sola de skrev (5 minutter siden): Tja tja tja ...forsøker du å nynne en sang som du ikke husker teksten på, eller? Hæ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 24. februar #23651 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): ...forsøker du å nynne en sang som du ikke husker teksten på, eller? Hæ! Kjææææærligheeeet er vakreste hoppens ord 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. februar Forfatter #23652 Del Skrevet 24. februar Du synger med en inderlighet som Gusle Gislebø ville ha misunnet deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 24. februar #23653 Del Skrevet 24. februar Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Hmm...denne her har jeg aldri sett før og altså heller ikke smakt. God muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. februar #23654 Del Skrevet 24. februar Jeg innrømmer at jeg har såpass lyst til å se kent live igjen at det gjør litt vondt å vite at jeg pr nå ikke får gjort det 😶 Får håpe konsertene de skal ha gir mersmak og at det blir noen fler nærmere her ved en senere anledning 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. februar #23655 Del Skrevet 25. februar Blir nok en styrt avvikling av Instagram aktivitet for mitt vedkommende... Insta har utviklet seg til tøvete reels-dansevideoer til AI -herpa grafitti som de kaller fotografi...hele plattformen er ødelagt , hverken mer eller mindre.. får se om jeg holder ut til påske ..men da er det slutt . 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar Forfatter #23656 Del Skrevet 25. februar Hvor skal vi da beundre blinkskuddene hans? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 25. februar #23657 Del Skrevet 25. februar Jeg reiser aldri til snøen for å gå på ski i påska. For meg er påske vår, så da holder jeg meg langt unna alt som har med vinter å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 25. februar #23658 Del Skrevet 25. februar Phoenix Heart skrev (2 timer siden): Jeg reiser aldri til snøen for å gå på ski i påska. For meg er påske vår, så da holder jeg meg langt unna alt som har med vinter å gjøre. Vi er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 25. februar #23659 Del Skrevet 25. februar Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Hvor skal vi da beundre blinkskuddene hans? Walk of fame .p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 26. februar #23660 Del Skrevet 26. februar (endret) Vel , det var nattas streetphoto i Drammen ..fine forhold, mildt , tåke og vindstille. Dessverre noen utfordringer med industri gjerder og stengte veier i gamle Strømsø..viktig å få bilder av gamle gater med gamle bygg før beirutblokkene reiser seg, slik de gjør langs hele norskekysten og små som store byer .. Vel , snart en kopp kaffi og en liten tur til, små innkjøp før VM-sendinger fra imorgen Endret 26. februar av Baktus2024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå