Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Titania skrev (2 minutter siden):

Ikke helt enig i at det er en dommedagsprofeti, men jeg skal ikke "male" på det :)

Meteor kan jo fort bli litt dommedags aktig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (29 minutter siden):

Meteor kan jo fort bli litt dommedags aktig.

Spørs jo på hva folk vrir det til :) 

Jeg tenker nyheten som at det kan skje, på lik linje med værvarsler av forskjellige farger.

Det kan bli glatt her idag (gult varsel), fordi det er meldt regn. Det skjer ikke nødvendigvis :)

Skrevet
Titania skrev (15 minutter siden):

Spørs jo på hva folk vrir det til :) 

Jeg tenker nyheten som at det kan skje, på lik linje med værvarsler av forskjellige farger.

Det kan bli glatt her idag (gult varsel), fordi det er meldt regn. Det skjer ikke nødvendigvis :)

Men det er jo i to forskjellige farezoner 😛

Skrevet
Cid skrev (11 minutter siden):

Men det er jo i to forskjellige farezoner 😛

Tror du allikevel forstår hva jeg skal frem til. Enn så lenge er ikke 3,1 % så alt for stor sjanse uansett 

Skrevet
Titania skrev (7 minutter siden):

Tror du allikevel forstår hva jeg skal frem til. Enn så lenge er ikke 3,1 % så alt for stor sjanse uansett 

Ja men du forstår hva jeg mener med 😅

Skrevet

Da kommer jeg inn her og er overdommer = Uavgjort! ;) ;) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har glemt det og herved vil jeg gratulere Kongen med 88-årsdagen. Gid han lenge leve må! :klappe: :flagg: 🎁 🎈 :klappe:

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg har glemt det og herved vil jeg gratulere Kongen med 88-årsdagen. Gid han lenge leve må! :klappe: :flagg: 🎁 🎈 :klappe:

Vi gratulerer også kongen med 88årsdagen.:strix::strix:

Skrevet

Må innrømme at jeg syns befolkningen her inne - natt til en lørdag - er veldig usynlig. :klo: 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

Må innrømme at jeg syns befolkningen her inne - natt til en lørdag - er veldig usynlig. :klo: 

Vi er innom her, men vi tar det litt roligere med postinger nå om natten.:nikke::nikke:

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at jeg vil ta en liten pause på den humoristiske serien som omhandler "Lotus hotell", for jeg blir veldig irritert over enkeltes oppførsel og knurrer i stolen foran tv. Finne noe annet å se heller. I morgen. zzz

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Jeg tror at jeg vil ta en liten pause på den humoristiske serien som omhandler "Lotus hotell", for jeg blir veldig irritert over enkeltes oppførsel og knurrer i stolen foran tv. Finne noe annet å se heller. I morgen. zzz

Vi ønsker deg en fin og god lørdagskveld videre Hoppe.:klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Takker. Dere også. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden):

Takker. Dere også. :nikke: 

Tusen Takk, vi ønsker deg en Godnatt Hoppe.:gjesp::gjesp::sover::sover::klem3::klem3:

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns Mads Hansen er morsom 😂

Skrevet
Phoenix Heart skrev (24 minutter siden):

Jeg syns Mads Hansen er morsom 😂

Skulle ønske at han fortsatt var Farmen programleder.

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (På 14.2.2025 den 14.38):

Ok, jeg innrømmer at jeg en gang har fått et valentinskort...for nå fant Ordet det
og skulle oute meg om jeg ikke tilsto. :flau: Dette er det ikke Hoppe som skriver og hun benekter ALT! :jolie: 

En gang  i tiden eller som du fikk et i år? Hvem er beundreren? Er hoppen begynt å date noen? 

• Liker 2
Skrevet
Sola de skrev (22 minutter siden):

En gang  i tiden eller som du fikk et i år? Hvem er beundreren? Er hoppen begynt å date noen? 

Nå ble jeg nysgjerrig også! 

Skrevet
SVK skrev (10 minutter siden):

Nå ble jeg nysgjerrig også! 

Jeg unner henne kjærlighet i tilværelsen sin. 

Skrevet
Sola de skrev (27 minutter siden):

Jeg unner henne kjærlighet i tilværelsen sin. 

Jeg også! :nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...