Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 13:38 Forfatter #23601 Del Skrevet fredag kl 13:38 Ok, jeg innrømmer at jeg en gang har fått et valentinskort...for nå fant Ordet det og skulle oute meg om jeg ikke tilsto. Dette er det ikke Hoppe som skriver og hun benekter ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:03 #23602 Del Skrevet fredag kl 14:03 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Ok, jeg innrømmer at jeg en gang har fått et valentinskort...for nå fant Ordet det og skulle oute meg om jeg ikke tilsto. Dette er det ikke Hoppe som skriver og hun benekter ALT! Fra Fridtjof? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 14:07 Forfatter #23603 Del Skrevet fredag kl 14:07 Cid skrev (3 minutter siden): Fra Fridtjof? Nei. En helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:07 #23604 Del Skrevet fredag kl 14:07 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. En helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 14:10 Forfatter #23605 Del Skrevet fredag kl 14:10 RampeCid slår til igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:12 #23606 Del Skrevet fredag kl 14:12 Jeg synes at dette var vel fortjent https://www.tv2.no/underholdning/fikk-verstingpris-uenig-i-kritikken/17458123/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå