Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #23401 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (Akkurat nå): Burde fått 20 år til, slik at det ikke var mulig for han å komme levende ut av fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. januar #23402 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (2 minutter siden): Han er jo vel 90 år så han hadde vel ikke orket å styrt med alt det igjen? Ondskap er ondskap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #23403 Del Skrevet 12. januar Sola de skrev (Akkurat nå): Ondskap er ondskap. Vi er helt enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. januar #23404 Del Skrevet 12. januar Sola de skrev (3 minutter siden): Ondskap er ondskap. Han skulle fått stolen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar Forfatter #23405 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (15 minutter siden): Burde fått 20 år til, slik at det ikke var mulig for han å komme levende ut av fengsel. + 50 år til det, så er vi helt sikre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 12. januar #23406 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (15 minutter siden): Han skulle fått stolen. Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): + 50 år til det, så er vi helt sikre. Vi er 100% enige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 12. januar #23407 Del Skrevet 12. januar Cid skrev (På 3.1.2025 den 19.07): Får frysninger bare av å se fjeset hans… Enig, ser ut som djevelen selv. Tragisk at han enda lever, han nærmer seg vel 90? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar Forfatter #23408 Del Skrevet 13. januar Ondskap har ingen alder... 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 13. januar #23409 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ondskap har ingen alder... 👿 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar #23410 Del Skrevet 13. januar Det er synd a godt bakeverk blir ødelagt av rosiner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #23411 Del Skrevet 13. januar Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Det er synd a godt bakeverk blir ødelagt av rosiner. Jeg likte rosiner før men finner det kvalmende nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar #23412 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (11 timer siden): Han skulle fått stolen. Tror ikke de har dødsstraff i Østerrike. Han burde uansett råtne i fengsel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #23413 Del Skrevet 13. januar Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Tror ikke de har dødsstraff i Østerrike. Han burde uansett råtne i fengsel. Dumt de må kaste bort så mye penger på han i alle de årene han er i fengsel, skulle ønske de hadde dødsstraff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar #23414 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (3 minutter siden): Jeg likte rosiner før men finner det kvalmende nå. Svisker er enda verre, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #23415 Del Skrevet 13. januar Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Svisker er enda verre, Aldri smakt faktisk, antar at du ikke anbefaler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar #23416 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (2 minutter siden): Aldri smakt faktisk, antar at du ikke anbefaler Nei, det vil jeg absolutt ikke anbefale 😅 Mulig @Hoppetaujenta vil anbefale det da, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar Forfatter #23417 Del Skrevet 13. januar Phoenix Heart skrev (12 minutter siden): Det er synd a godt bakeverk blir ødelagt av rosiner. De kan jo plukkes ut. Vemmelig da også? Phoenix Heart skrev (6 minutter siden): Svisker er enda verre, Bedre. Enda bedre skal det stå der. Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Nei, det vil jeg absolutt ikke anbefale 😅 Mulig @Hoppetaujenta vil anbefale det da, Åååå, ja det vil hun. Skal kjøpe sviskeyoghurt i dag faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 13. januar #23418 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): De kan jo plukkes ut. Vemmelig da også? Bedre. Enda bedre skal det stå der. Åååå, ja det vil hun. Skal kjøpe sviskeyoghurt i dag faktisk. Smaken sitter i selv om jeg plukker det ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13. januar Forfatter #23419 Del Skrevet 13. januar Phoenix Heart skrev (13 minutter siden): Smaken sitter i selv om jeg plukker det ut Jaha. Jo...når jeg tenker meg om har jeg den samme situasjonen med laks på egg og skive. Selv om en plukker laksen bort, så smaker det laks. Liker ikke sånn laksesmak, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #23420 Del Skrevet 13. januar Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jaha. Jo...når jeg tenker meg om har jeg den samme situasjonen med laks på egg og skive. Selv om en plukker laksen bort, så smaker det laks. Liker ikke sånn laksesmak, nemlig. Eller blåmuggost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå