Ciaran og Ciara Skrevet 10. januar #23361 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, ikke sant, er så typisk 😢 Men hadde det ikke vært for alle lårhalsene hadde jeg blitt operert 22. eller 23. og fått komme hjem til jul. Og hadde gipsen funket hadde jeg fått komme hjem samme dag og tilbake for operasjon i romjulen, så da hadde det jo blitt jul. Så hadde Max uflaks. Hehe, jeg har egentlig ganske normalt mot lavt blodtrykk (pleier å ligge på rundt 115-120, undertrykk husker jeg ikke), men da de målte blodtrykket på julaften like etter jeg hadde fått vite at det ikke ble operasjon da heller var det oppe i 160! Jeg var så innmari lei meg. Hadde høyt blodtrykk alle dagene operasjonen ble utsatt og da jeg fikk vite at jeg var nr 1 i køen 3.juledag gikk det tilbake til normalen med en gang. De måle blodtrykket 3-4 ganger om dagen, så på det oppholdet har jeg målt blodtrykket flere ganger enn i hele mitt liv før. 1
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #23362 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (1 minutt siden): Ja, ikke sant, er så typisk 😢 Men hadde det ikke vært for alle lårhalsene hadde jeg blitt operert 22. eller 23. og fått komme hjem til jul. Og hadde gipsen funket hadde jeg fått komme hjem samme dag og tilbake for operasjon i romjulen, så da hadde det jo blitt jul. Så hadde Max uflaks. Hehe, jeg har egentlig ganske normalt mot lavt blodtrykk (pleier å ligge på rundt 115-120, undertrykk husker jeg ikke), men da de målte blodtrykket på julaften like etter jeg hadde fått vite at det ikke ble operasjon da heller var det oppe i 160! Jeg var så innmari lei meg. Hadde høyt blodtrykk alle dagene operasjonen ble utsatt og da jeg fikk vite at jeg var nr 1 i køen 3.juledag gikk det tilbake til normalen med en gang. De måle blodtrykket 3-4 ganger om dagen, så på det oppholdet har jeg målt blodtrykket flere ganger enn i hele mitt liv før. Ikke bare forkrøplet Jukkapalme, men jammen en hissig en også 😂
Cid Skrevet 10. januar #23363 Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ikke bare forkrøplet Jukkapalme, men jammen en hissig en også 😂 En vaskeekte Reverud. 1
jukkapalme Skrevet 10. januar #23364 Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Ikke bare forkrøplet Jukkapalme, men jammen en hissig en også 😂 Hehe! 😂 Jeg var egentlig ikke sint, bare fryktelig skuffet og lei meg. Kjeftet aldri på sykepleierne, de var jo bare snille og gode, men fikk litt sammenbrudd da operasjonen igjen ble utsatt. Var nok sint inni meg, men viste det ikke. Men det slo ut på blodtrykket, hehe 😂
jukkapalme Skrevet 10. januar #23365 Skrevet 10. januar Cid skrev (1 minutt siden): En vaskeekte Reverud. Er litt Reverud når nettet er treigt og sånn, da forhøyes nok også blodtrykket, hehe 😂
Cid Skrevet 10. januar #23366 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (Akkurat nå): Er litt Reverud når nettet er treigt og sånn, da forhøyes nok også blodtrykket, hehe 😂 Du som jager ut meg og @KnekkeBørre 3
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #23367 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (2 minutter siden): Hehe! 😂 Jeg var egentlig ikke sint, bare fryktelig skuffet og lei meg. Kjeftet aldri på sykepleierne, de var jo bare snille og gode, men fikk litt sammenbrudd da operasjonen igjen ble utsatt. Var nok sint inni meg, men viste det ikke. Men det slo ut på blodtrykket, hehe 😂 Blodtrykket lyver ikke 😉 1
jukkapalme Skrevet 10. januar #23368 Skrevet 10. januar Cid skrev (1 minutt siden): Du som jager ut meg og @KnekkeBørre Karl Reverud er morsom. Harald Heide Steen også, husker ikke navnet på karakteren, men kjenner han best som dynamitt-harry
jukkapalme Skrevet 10. januar #23369 Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Blodtrykket lyver ikke 😉 Hehe, nei, det er sikkert og visst 😂
Cid Skrevet 10. januar #23370 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (2 minutter siden): Karl Reverud er morsom. Harald Heide Steen også, husker ikke navnet på karakteren, men kjenner han best som dynamitt-harry Smestad. 2
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #23371 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (4 minutter siden): Karl Reverud er morsom. Harald Heide Steen også, husker ikke navnet på karakteren, men kjenner han best som dynamitt-harry Karakteren til H.H.S Jr i serien heter det samme som meg 😉 1
jukkapalme Skrevet 10. januar #23372 Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Karakteren til H.H.S Jr i serien heter det samme som meg 😉 Så kult, herr Smestad Cid skrev (5 minutter siden): Smestad. Det var det, ja!
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #23373 Skrevet 10. januar Cid skrev (5 minutter siden): Smestad. Han har et fornavn også trur jeg..🤔
Cid Skrevet 10. januar #23374 Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Karakteren til H.H.S Jr i serien heter det samme som meg 😉 Tenk å ha navn som gir forkortelsen P.M.S.
Cid Skrevet 10. januar #23375 Skrevet 10. januar jukkapalme skrev (Akkurat nå): Så kult, herr Smestad Det var det, ja! Er du hu magda?
Titania Skrevet 10. januar #23376 Skrevet 10. januar Cid skrev (17 minutter siden): Tenk å ha navn som gir forkortelsen P.M.S. Det finnes verre enn det 😅
Cid Skrevet 10. januar #23377 Skrevet 10. januar Titania skrev (1 minutt siden): Det finnes verre enn det 😅 Som A.I.D.S?
Titania Skrevet 10. januar #23378 Skrevet 10. januar Cid skrev (11 minutter siden): Som A.I.D.S? Jeg vet om en som har initialene K.U.K 😅 1
jukkapalme Skrevet 10. januar #23379 Skrevet 10. januar Cid skrev (57 minutter siden): Er du hu magda? Nei, fydda! 😂
jukkapalme Skrevet 10. januar #23380 Skrevet 10. januar Titania skrev (26 minutter siden): Jeg vet om en som har initialene K.U.K 😅 Tenkte at det må være mye verre enn P.M.S og så hadde du skrevet det litt lenger ned 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå