Cid Skrevet 31. desember 2024 #23321 Del Skrevet 31. desember 2024 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Ja. Og kvarte århundret er gått. Om samme tid som det har gått fra 2000 til nå er det 2050. Når det har gått så fort fra 2000 til nå, hvor fort går det til 2050 da? 75 år til 2100, jeg lever nok neppe da, men kanskje du. Vil helst fokusere på nåtiden når jeg er ung 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. desember 2024 #23322 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Vil helst fokusere på nåtiden når jeg er ung 😃 Jeg og, men syns likevel det er skremmende hvor fort tiden går. Eller, jeg er ikke så ung lenger da med mine 45 år. 20 i hodet da, hehe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #23323 Del Skrevet 31. desember 2024 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Jeg og, men syns likevel det er skremmende hvor fort tiden går. Eller, jeg er ikke så ung lenger da med mine 45 år. 20 i hodet da, hehe 😂 Bedre enn 65 da hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. desember 2024 #23324 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (3 minutter siden): Bedre enn 65 da hehe. Ja, seff. Men allikevel. Savner 20-årene. Fra 20-25 var de beste årene i mitt liv. Tidlige 30-år var også ganske bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet onsdag kl 00:00 #23325 Del Skrevet onsdag kl 00:00 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ja, seff. Men allikevel. Savner 20-årene. Fra 20-25 var de beste årene i mitt liv. Tidlige 30-år var også ganske bra. Kanskje man får anti aldring tabletter i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet onsdag kl 00:03 #23326 Del Skrevet onsdag kl 00:03 Cid skrev (2 minutter siden): Kanskje man får anti aldring tabletter i fremtiden Hehe, ja det hadde vært noe 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepenge Skrevet onsdag kl 09:21 #23327 Del Skrevet onsdag kl 09:21 Jeg er SÅ glad for at det ikke er nyttårsaften i dag. Nå skal jeg bare slappe av i et par dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet onsdag kl 09:31 #23328 Del Skrevet onsdag kl 09:31 1.januar. må være årets stilleste dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15 timer siden Forfatter #23329 Del Skrevet 15 timer siden Han karen her kan bli løslatt i nær fremtid, tro det den som kan. Håper det blir et klart nei, men i følge hans advokat krever han en ny bolig MED KJELLER "for å oppbevare papirer" etc. Ja, jøssda! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13 timer siden #23330 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Han karen her kan bli løslatt i nær fremtid, tro det den som kan. Håper det blir et klart nei, men i følge hans advokat krever han en ny bolig MED KJELLER "for å oppbevare papirer" etc. Ja, jøssda! Er han ikke dement da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 13 timer siden Forfatter #23331 Del Skrevet 13 timer siden Boetica skrev (30 minutter siden): Er han ikke dement da? Tydeligvis ikke helt... Gi aldri den mannen en kjeller igjen uansett! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki-2.0 Skrevet 13 timer siden #23332 Del Skrevet 13 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Tydeligvis ikke helt... Gi aldri den mannen en kjeller igjen uansett! Slipp aldri den mannen ut igjen! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #23333 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Han karen her kan bli løslatt i nær fremtid, tro det den som kan. Håper det blir et klart nei, men i følge hans advokat krever han en ny bolig MED KJELLER "for å oppbevare papirer" etc. Ja, jøssda! Får frysninger bare av å se fjeset hans… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 10 timer siden #23334 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Tydeligvis ikke helt... Gi aldri den mannen en kjeller igjen uansett! Han er i hvert fall såpass gammel at han har nok ikke mange årene igjen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7 timer siden #23335 Del Skrevet 7 timer siden Ingen ser det på meg, men jeg sliter masse. Vet ikke hvem jeg skal spørre om hjelp. Presten hjelper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #23336 Del Skrevet 7 timer siden Nadya skrev (Akkurat nå): Ingen ser det på meg, men jeg sliter masse. Vet ikke hvem jeg skal spørre om hjelp. Presten hjelper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 7 timer siden #23337 Del Skrevet 7 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Han er i hvert fall såpass gammel at han har nok ikke mange årene igjen uansett. Kåre Willoch ble jo litt under 250 år, og han levde på matpakker med brunost og vademekum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå