Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Jupp, så kanskje jeg skal forsøke igjen nå. Får gjespe litt og se om om tilstanden kan lokkes frem igjen.
God natt til dere. :farvel: 

Vi ønsker deg en Godnatt videre vår gode venn @Hoppetaujenta:gjesp::gjesp::sover::sover::klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med å komme inn i sunne rutiner igjen, har vært for sliten til å trene i jula pga alt det sosiale. Jeg har sovet 12 timer hver natt, og er fortsatt sliten. Håper jeg klarer å komme tilbake til normalen snart 🪫

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var noe kjent med henne .syntes jeg har z henne før ... Ei skjønn jente...må være innbilling ...godt nyttår til Deg og dine rundt deg 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (På 28.12.2024 den 20.18):

@KnekkeBørre kan få sitt eget entourage med folk i lommene sine, med andre ord 😁😂

Og for en gjeng!

Na na na na na na na!:danser:

👯‍♀️💃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney Adult skrev (8 timer siden):

Sliter med å komme inn i sunne rutiner igjen, har vært for sliten til å trene i jula pga alt det sosiale. Jeg har sovet 12 timer hver natt, og er fortsatt sliten. Håper jeg klarer å komme tilbake til normalen snart 🪫

Slapp av akkurat nå, i alle fall til vanlig hverdag igjen dukker opp på andre siden. Det skal jeg gjøre.
Ingen dårlig samvittighet her og jeg oppfordrer @Disney Adult å gjøre det sammen. :) Nå er det nyttårs-saften som gjelder. 

P.s. jeg er tommelomsk av all ståheien i disse tider. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinasjonen whiskey - vin - whiskey - ribbe - vin - surdeigkjeks med Bleu d'Auvergne, Tomme de Montagne og Tommette de Brebis - vin - sjokolademelk og tannkrem, er over grensen for hva min mage finner behagelig.. 

(Jeg visste jeg skulle spist den osten ei uke før jul da jeg kjøpte den..) :hæ:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Kombinasjonen whiskey - vin - whiskey - ribbe - vin - surdeigkjeks med Bleu d'Auvergne, Tomme de Montagne og Tommette de Brebis - vin - sjokolademelk og tannkrem, er over grensen for hva min mage finner behagelig.. 

(Jeg visste jeg skulle spist den osten ei uke før jul da jeg kjøpte den..) :hæ:

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjeng autifrå at Fløyen e tømde før turista på nyaoure..da e jo klin hakk aumaulig å vera dar naou.jaouleturistana..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (11 timer siden):

(Jeg visste jeg skulle spist den osten ei uke før jul da jeg kjøpte den..) 

Da er lista lagt fast og fin til neste års innkjøp. :nikke: 

Baktus2024 skrev (4 timer siden):

Gjeng autifrå at Fløyen e tømde før turista på nyaoure..da e jo klin hakk aumaulig å vera dar naou.jaouleturistana..

Kanskje bedre å nyte et stort bilde på nett enn så lenge? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Innrømmer at jeg syns det er rart at det er 2025 nå.  

Vi innrømmer at vi er helt enige med deg der.:fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Allerede halvveis på 20 tallet. 

Ja. Og kvarte århundret er gått. Om samme tid som det har gått fra 2000 til nå er det 2050. Når det har gått så fort fra 2000 til nå, hvor fort går det til 2050 da? 75 år til 2100, jeg lever nok neppe da, men kanskje du. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...