Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Cid skrev (Akkurat nå):

Alltid hissig han Alf :P

Tror ikke serien ville vart så lenge, om han, og de som har vært der lengst, hadde vært der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Du er smitta av Tanny😆

Har nok ikke like stort crush på henne som han,  men hun var så fin i wedding crashers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (Akkurat nå):

Har nok ikke like stort crush på henne som han,  men hun var så fin i wedding crashers

Tanny?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nordnorge, baby. Her sir vi ting som innst inn i fetthållet, og det betyr på søring "jeg er frustrert"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur Venn skrev (13 timer siden):

Han har pause

Næ! Du e jo artig! Ikke ta pause, drikke  deg full

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cr det skal ned mot minus 15 på Voss til uka, så fristelsen er der..tror jeg vet hvor nyttårsaften blir 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ilddåpen for denne vinteren, den må jeg ijøna, uansett ..er ikke i nærheten skodd for det , men kan klare å overleve med litt mindre justeringer ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nadya skrev (1 time siden):

Næ! Du e jo artig! Ikke ta pause, drikke  deg full

Jeg venter til neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel klare å oppgradere meg for en 500 lapp ..har sjekket ut nødmuligheter for escape , hvis det ikke går .jeg kjenner området , så det skal gå bra...føtta , henda og hue er tre varmetapere, som er viktig å tenke over .. 

Så det er bare å kaste seg i det.  Mulig for rimfrost i naturen for fotoapparatet oxo .🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er det noe fint ved kroppens forsvarsmekanismer, skjelving, hvis en nærmer seg livstruende hypothermia..slik at ved , feks normal beruselse, så vil en våkne av skjelvinger og kan søke nødhavn.. dette er elementært og veldig viktig. . derfor har jeg alltid Escape planer..hvis det går galt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har skjedd større undrer på denne planeten enn at yr ikke klarer å tolke været..melder de minus 15 kan det bli null eller minus 25.. derfor skor en seg ikke på at det tilfeldigvis blir null grader ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...