Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tok en taxi på en strekning Jeg strengt talt kunne ha gått. 

#PulDegIRævaMiljøet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Omtrent herfra kan jeg ikke holdes ansvarlig for hva jeg skriver... 😵‍💫

Skrevet

Skuddveksling på Jæren i Rogaland , 2 døde , derav en politimann og en sivilist .forstår jeg riktig av Dagbladet så er en gjerningsmann fortsatt på frifot , det er ytterligere skadde..

Hva er dette for et samfunn ..

Skrevet
Baktus2024 skrev (43 minutter siden):

Skuddveksling på Jæren i Rogaland , 2 døde , derav en politimann og en sivilist .forstår jeg riktig av Dagbladet så er en gjerningsmann fortsatt på frifot , det er ytterligere skadde..

Hva er dette for et samfunn ..

Det er det samme samfunnet vi alltid har levd i, uavhengig av generasjoner. Forskjellen er at vi i dag har enklere tilgang til informasjon om all elendighet som foregår. 

Verden er urettferdig og røff. 

• Liker 1
Skrevet
KnekkeBørre skrev (7 minutter siden):

Det er det samme samfunnet vi alltid har levd i, uavhengig av generasjoner. Forskjellen er at vi i dag har enklere tilgang til informasjon om all elendighet som foregår. 

Verden er urettferdig og røff. 

Redd du har rett ..

Skrevet

Innrømmer at jeg gleder meg til å komme hjem fra sykehuset. Får kanskje komme hjem idag. Vært her med brukket ankel siden 16/12 og er faen så lei. Håper virkelig jeg får komme hjem idag 🤞🙏

• Hjerte 3
Skrevet

Innrømmer Dere en fin dag videre .

• Liker 2
Skrevet
Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Du har min støtte!

Mangler nok energi fra før, og så styre til en liten plass utenfor en by det tar en stund å reise til, for å treffe en haug med folk jeg ikke kjenner - det er ikke øverst på «ønske seg» listen 😅

Kombinert med at jeg kanskje ikke helt ser moroa i babyshower heller. Da kan jeg heller sitte hjemme og strikke på det babyen skal få 🙈😝

Skrevet

Hold på å leie hele ræva av mæ etter brilllene

Skrevet
Nadya skrev (32 minutter siden):

Hold på å leie hele ræva av mæ etter brilllene

Her føler jeg at dialekt kan medføre katastrofale misforståelser. Utleie av ræv kan lett tolkes som prostitusjon her på Hadeland.  😉

• Liker 1
Skrevet

Dette har jeg ikke lest og forlater herved tråden jeg ikke er i. :jolie: 

Skrevet
KnekkeBørre skrev (32 minutter siden):

Her føler jeg at dialekt kan medføre katastrofale misforståelser. Utleie av ræv kan lett tolkes som prostitusjon her på Hadeland.  😉

:hoho: 

Skrevet
KnekkeBørre skrev (33 minutter siden):

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

:hoho: 

Men hun leide først ut brillene ser dere,  og slipper dermed å se godt neste ehm.. objekts leietaker😆

Skrevet
Frøkenfryden skrev (6 timer siden):

Natalie Imbruglia. Syns hun var så pen!

Ja, men hun er ikke den peneste damen fra Australia 

Skrevet
Lur Venn skrev (2 minutter siden):

Det går ikke an å ha konkurranser om folks penhet. Det finnes ingen vinner der. :nei: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Det går ikke an å ha konkurranser om folks penhet. Det finnes ingen vinner der. :nei: 

Jo, det er altså ingen objektiv konkurranse.  Men basert på min mening

Skrevet
Lur Venn skrev (4 minutter siden):

Jo, det er altså ingen objektiv konkurranse.  Men basert på min mening

I know. Det jeg sa var basert på min mening. Slik er det med filmer, lp`er og instrumentsoloer også;
vanskelig å si at èn er den beste i hele verden. :) Syns jeg. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

Dette har jeg ikke lest og forlater herved tråden jeg ikke er i. :jolie: 

Lest eller ei. Alt fravær anses som skoft og anføres i kartoteket. Dette kan igjen medføre nedsatt karakter i orden og oppførsel.. 

• Nyttig 1
Skrevet
Lur Venn skrev (17 minutter siden):

Enig. 

Søstrene Minouge tiltaler meg mer. Begrunnelsen er at de er småvokste og passer perfekt i lommene mine. At de kommer i par er også heldig av utallige grunner. 

Skrevet

Hvilke da? :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...