KnekkeBørre Skrevet 15 timer siden #23221 Del Skrevet 15 timer siden Jeg tok en taxi på en strekning Jeg strengt talt kunne ha gått. #PulDegIRævaMiljøet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15 timer siden #23222 Del Skrevet 15 timer siden Omtrent herfra kan jeg ikke holdes ansvarlig for hva jeg skriver... 😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14 timer siden #23223 Del Skrevet 14 timer siden Skuddveksling på Jæren i Rogaland , 2 døde , derav en politimann og en sivilist .forstår jeg riktig av Dagbladet så er en gjerningsmann fortsatt på frifot , det er ytterligere skadde.. Hva er dette for et samfunn .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13 timer siden #23224 Del Skrevet 13 timer siden Baktus2024 skrev (43 minutter siden): Skuddveksling på Jæren i Rogaland , 2 døde , derav en politimann og en sivilist .forstår jeg riktig av Dagbladet så er en gjerningsmann fortsatt på frifot , det er ytterligere skadde.. Hva er dette for et samfunn .. Det er det samme samfunnet vi alltid har levd i, uavhengig av generasjoner. Forskjellen er at vi i dag har enklere tilgang til informasjon om all elendighet som foregår. Verden er urettferdig og røff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 13 timer siden #23225 Del Skrevet 13 timer siden KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Det er det samme samfunnet vi alltid har levd i, uavhengig av generasjoner. Forskjellen er at vi i dag har enklere tilgang til informasjon om all elendighet som foregår. Verden er urettferdig og røff. Redd du har rett .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 12 timer siden #23226 Del Skrevet 12 timer siden Innrømmer at jeg gleder meg til å komme hjem fra sykehuset. Får kanskje komme hjem idag. Vært her med brukket ankel siden 16/12 og er faen så lei. Håper virkelig jeg får komme hjem idag 🤞🙏 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 12 timer siden #23227 Del Skrevet 12 timer siden Innrømmer Dere en fin dag videre . 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11 timer siden #23228 Del Skrevet 11 timer siden Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Du har min støtte! Mangler nok energi fra før, og så styre til en liten plass utenfor en by det tar en stund å reise til, for å treffe en haug med folk jeg ikke kjenner - det er ikke øverst på «ønske seg» listen 😅 Kombinert med at jeg kanskje ikke helt ser moroa i babyshower heller. Da kan jeg heller sitte hjemme og strikke på det babyen skal få 🙈😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 11 timer siden #23229 Del Skrevet 11 timer siden Hold på å leie hele ræva av mæ etter brilllene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 11 timer siden #23230 Del Skrevet 11 timer siden Nadya skrev (32 minutter siden): Hold på å leie hele ræva av mæ etter brilllene Her føler jeg at dialekt kan medføre katastrofale misforståelser. Utleie av ræv kan lett tolkes som prostitusjon her på Hadeland. 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden Forfatter #23231 Del Skrevet 10 timer siden Dette har jeg ikke lest og forlater herved tråden jeg ikke er i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 10 timer siden #23232 Del Skrevet 10 timer siden KnekkeBørre skrev (32 minutter siden): Her føler jeg at dialekt kan medføre katastrofale misforståelser. Utleie av ræv kan lett tolkes som prostitusjon her på Hadeland. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10 timer siden #23233 Del Skrevet 10 timer siden KnekkeBørre skrev (33 minutter siden): Her føler jeg at dialekt kan medføre katastrofale misforståelser. Utleie av ræv kan lett tolkes som prostitusjon her på Hadeland. 😉 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Men hun leide først ut brillene ser dere, og slipper dermed å se godt neste ehm.. objekts leietaker😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 10 timer siden #23234 Del Skrevet 10 timer siden Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Natalie Imbruglia. Syns hun var så pen! Ja, men hun er ikke den peneste damen fra Australia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden Forfatter #23235 Del Skrevet 10 timer siden Lur Venn skrev (2 minutter siden): Ja, men hun er ikke den peneste damen fra Australia Det går ikke an å ha konkurranser om folks penhet. Det finnes ingen vinner der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 10 timer siden #23236 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Det går ikke an å ha konkurranser om folks penhet. Det finnes ingen vinner der. Jo, det er altså ingen objektiv konkurranse. Men basert på min mening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden Forfatter #23237 Del Skrevet 10 timer siden Lur Venn skrev (4 minutter siden): Jo, det er altså ingen objektiv konkurranse. Men basert på min mening I know. Det jeg sa var basert på min mening. Slik er det med filmer, lp`er og instrumentsoloer også; vanskelig å si at èn er den beste i hele verden. Syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10 timer siden #23238 Del Skrevet 10 timer siden Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Dette har jeg ikke lest og forlater herved tråden jeg ikke er i. Lest eller ei. Alt fravær anses som skoft og anføres i kartoteket. Dette kan igjen medføre nedsatt karakter i orden og oppførsel.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10 timer siden #23239 Del Skrevet 10 timer siden Lur Venn skrev (17 minutter siden): Ja, men hun er ikke den peneste damen fra Australia Enig. Søstrene Minouge tiltaler meg mer. Begrunnelsen er at de er småvokste og passer perfekt i lommene mine. At de kommer i par er også heldig av utallige grunner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10 timer siden Forfatter #23240 Del Skrevet 10 timer siden Hvilke da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå