Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Lars Monsen er begynt å synge , han skal turnere sammens med kona , Trine Rein .TVILER ikke på hans vokalske kapasitet , en ny Pavarotti på vei ? 🙂 Hun er ihvertfall dyktig . Først kjent fra sang og musikk til en tv2 reklame første halvdel av 90-tallet, reklamen fikk ingen med seg , hennes vokal på stat with me baby  la alle merke til, en gledet seg til reklamen ..ikke ofte en kan si..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva i schwarte er det du sier?  :sjokkert: Synge?!? Jeg innrømmer at jeg ikke så den komme gitt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Hva i schwarte er det du sier?  :sjokkert: Synge?!? Jeg innrømmer at jeg ikke så den komme gitt! 

Såg ikke den komme nei 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig nye Monsen-serier på nrk i januar .. Monsen i naturreservatene i Norge noe å glede seg til , han er gen god frilufts inspirator ..en tøffing som få..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om det nok er veldig mye mer jobb enn vi ser, så må det være ok å kunne gjøre "hobbyen" om til jobb og livsverk. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er litt merkelig følelse å gå rundt i byen jeg er oppvokst og «bør» kjenne godt, men følelsen er at det er en hvilken som helst tilfeldig by. 
Samtidig som noe i meg mener at dette burde vært «hjemme»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (5 timer siden):

Syns det er litt merkelig følelse å gå rundt i byen jeg er oppvokst og «bør» kjenne godt, men følelsen er at det er en hvilken som helst tilfeldig by. 
Samtidig som noe i meg mener at dette burde vært «hjemme»

:sukk: Fullstendig enig, @Titania. Innerst i meg er der minner og tanker om "min by", men om jeg setter meg på en benk midt i folkemassene...jeg kjenner ingen ansikter igjen. Butikkene jeg kjente er stort sett borte og merkebutikkene som alle skal ha i sine store sentre er her også. Tett-i-tett er alt plassert. Alt utvalg er nokså likt og det originale er tatt bort. Det er for mye for mine minner og følelsen av at jeg bare er et støvkorn som har passert gjenkjennelig barndom og tenårsliv...og er på vei ut mot noe jeg ikke kjenner igjen. "Alle de nye" har overtatt og nå er det deres by. Akk ja. Slik har det vel alltid vært og nå er det min tur. Jeg er ingen turist. Jeg trives best der hjemme i hulen min, velkjent og trygt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skeiet ut i 2 dager. Minimalt før det. Levd som vanlig i desember.
Og normalen igjen i morgen. Litt dårlig samvittighet likevel:sjenert:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blåser jeg glemmestøv inn i Frøkens liv og hukommelse og alt er fryd og gammen igjen. :klem2: 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (17 minutter siden):

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (7 timer siden):

Det er menneskelig å Skeie ut. Spist er spist!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Nå blåser jeg glemmestøv inn i Frøkens liv og hukommelse og alt er fryd og gammen igjen. :klem2: 

MarianneE skrev (15 minutter siden):

Det er menneskelig å Skeie ut. Spist er spist!

Takk😌♥️ Nå har visst forkjølelsen som har gått sin seiersgang gjennom husstanden her nådd min hals, så da er litt ekstra næring sikkert fint å gå på👍

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på familie middager og besøk hver dag i en uke nå, er veldig sliten. Takknemlig for at jeg har familie rundt meg, men sliten. Jeg innrømmer at jeg ser frem til å gå tilbake til normal hverdag.

Endret av Disney Adult
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...