Cid Skrevet 1. oktober 2024 #22661 Del Skrevet 1. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takk, men det kommer til å gå helt greit. Hehe 🐭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. oktober 2024 #22662 Del Skrevet 1. oktober 2024 Jeg ser ikke på noen annen realityserie enn Farmen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 1. oktober 2024 #22663 Del Skrevet 1. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): De sier at det kan skje plutselig og uten at man helt vet hva som skjer...at man kan bli forelsket. Lurer på om noen i Hoppes prateklubb kommer til å kjenne på den slags i året som kommer? @Cid - @SVK - @Ciaran og Ciara - @Sola de - @Rumle og resten av de flotte folka. Jeg hoppet over å nevne meg selv siden jeg ser "denslags" som ren kryptonitt for meg. Cassidy Tvillingene trives også best som single vi.😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter #22664 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (14 timer siden): Cassidy Tvillingene trives også best som single vi.😊😊 Ok. Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2024 #22665 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ok. Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter #22666 Del Skrevet 2. oktober 2024 Ciaran og Ciara skrev (50 minutter siden): ...og det er dere også. Sov godt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2024 #22667 Del Skrevet 2. oktober 2024 Jeg synes at de gjenbruker kjendiser på nyhetskompaniet alt for ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter #22668 Del Skrevet 2. oktober 2024 Kanskje jeg skal ta storhintet (kjendiser som dør tidlig) og virkelig skjerpe meg med trim og det å spise sunt 100%. Jeg er jo "mer yngre enn eldre", men en vet jo aldri...og jeg vil være her i mange år. Denne uka skal gå med til å tenke. Kanskje en totalstopp med salt/søtt/fett frem til 1 desember, for da må jeg ha pepperkaker. 15 januar (på sunt liv igjen) er startsignalet? Tenke. Tenke. Tenke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 2. oktober 2024 #22669 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Kanskje jeg skal ta storhintet (kjendiser som dør tidlig) og virkelig skjerpe meg med trim og det å spise sunt 100%. Jeg er jo "mer yngre enn eldre", men en vet jo aldri...og jeg vil være her i mange år. Denne uka skal gå med til å tenke. Kanskje en totalstopp med salt/søtt/fett frem til 1 desember, for da må jeg ha pepperkaker. 15 januar (på sunt liv igjen) er startsignalet? Tenke. Tenke. Tenke. Tenker det samme her, helsen blir ikke lettere å takle med alderen akkurat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2024 #22670 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): ...og det er dere også. Sov godt snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter #22671 Del Skrevet 2. oktober 2024 I forbindelse med stor bestilling kjørt hjem til meg på fredag, så sto jeg nå opp igjen og slettet hele sulamitten. Jeg lå der og skulle sove og ramset opp alt jeg har i kjøleskap og annet skap og jeg har så jeg klarer meg, trenger ikke fylle kjøleskap og frys til pipa...det var nemlig fornuften som talte til meg der og sa at jeg ikke fikk sove hvis jeg ikke slettet bestillingen, slettet isen, potetgullet og troikaen. Nå kommer jeg til å sove godt tror jeg. Jeg skal vise at jeg er glad i meg selv. Make Hoppetaujenta great again! Sunne tanker i et sunt legeme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2024 #22672 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): I forbindelse med stor bestilling kjørt hjem til meg på fredag, så sto jeg nå opp igjen og slettet hele sulamitten. Jeg lå der og skulle sove og ramset opp alt jeg har i kjøleskap og annet skap og jeg har så jeg klarer meg, trenger ikke fylle kjøleskap og frys til pipa...det var nemlig fornuften som talte til meg der og sa at jeg ikke fikk sove hvis jeg ikke slettet bestillingen, slettet isen, potetgullet og troikaen. Nå kommer jeg til å sove godt tror jeg. Jeg skal vise at jeg er glad i meg selv. Make Hoppetaujenta great again! Sunne tanker i et sunt legeme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter #22673 Del Skrevet 2. oktober 2024 Mhm...for jeg kjenner jo at buksene strammer litt etter fri flyt l-e-n-g-e. Det er supergodt i mine snopeperioder og så vet jeg at jeg må være sunn og helt uten "dopet mitt" en stund. Gi litt og ta litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2024 #22674 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Mhm...for jeg kjenner jo at buksene strammer litt etter fri flyt l-e-n-g-e. Det er supergodt i mine snopeperioder og så vet jeg at jeg må være sunn og helt uten "dopet mitt" en stund. Gi litt og ta litt. Cassidy Tvillingene tenker at du kan ha julen i siktet som et mål der du kan kose deg med snop igjen. Dette er bare en liten tanke fra to nattvåkne tvillinger.👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter #22675 Del Skrevet 2. oktober 2024 Så absolutt. Jeg skal følge deres nattlige tvillingråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2024 #22676 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Så absolutt. Jeg skal følge deres nattlige tvillingråd. Cassidy Tvillingene liker å kunne hjelpe vi.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. oktober 2024 Forfatter #22677 Del Skrevet 2. oktober 2024 Takker for det. Nå forsøker jeg å bysselalle igjen. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 2. oktober 2024 #22678 Del Skrevet 2. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Takker for det. Nå forsøker jeg å bysselalle igjen. Natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. oktober 2024 Forfatter #22679 Del Skrevet 3. oktober 2024 Fikk sove litt. Snart er det helg og da kan jeg legge meg åtte og forhåpentlig få nok søvn. Morn-Morn alle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 3. oktober 2024 #22680 Del Skrevet 3. oktober 2024 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Fikk sove litt. Snart er det helg og da kan jeg legge meg åtte og forhåpentlig få nok søvn. Morn-Morn alle! Cassidy Tvillingene ønsker deg en fin og god torsdag Hoppe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå