Baktus2024 Skrevet 14. september #22481 Del Skrevet 14. september Cid skrev (5 minutter siden): Hvem er de? mine vennskaps og sexuelle fantasier….der er jo ikke du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #22482 Del Skrevet 14. september Baktus2024 skrev (1 minutt siden): mine vennskaps og sexuelle fantasier….der er jo ikke du.. Er ikke jeg i fantasien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. september #22483 Del Skrevet 14. september Cid skrev (Akkurat nå): Er ikke jeg i fantasien? vezen og værende..hva er fantasi..i min fantasi er du ikke , i vesenogværendefinnes du..kommer littann på hvemdiu er da…menneh.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yellow Eye Skrevet 14. september #22484 Del Skrevet 14. september Jeg forstår meg ikke på folk som lever i parasosiale forhold, hvor tilbakestående må man være for å faktisk tro, at man er venner eller i et romantisk forhold, med en fremmed person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #22485 Del Skrevet 14. september Yellow Eye skrev (1 minutt siden): Jeg forstår meg ikke på folk som lever i parasosiale forhold, hvor tilbakestående må man være for å faktisk tro, at man er venner eller i et romantisk forhold, med en fremmed person. Hva slags forhold er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #22486 Del Skrevet 14. september Cid skrev (53 minutter siden): Hva slags forhold er det? Parasosiale forhold er enveisforhold hvor kun den ene parten vet om forholdet. F.eks om man er forelsket i en TV-kjendis man aldri har møtt i virkeligheten. Eller når folk som følger influencere og tror de er venn med influenceren selv om influenceren ikke vet hvem følgerne er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #22487 Del Skrevet 14. september SVK skrev (4 minutter siden): Parasosiale forhold er enveisforhold hvor kun den ene parten vet om forholdet. F.eks om man er forelsket i en TV-kjendis man aldri har møtt i virkeligheten. Eller når folk som følger influencere og tror de er venn med influenceren selv om influenceren ikke vet hvem følgerne er. Hvordan vet man om folk er det? Aldri hørt noen skryte av noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #22488 Del Skrevet 14. september Cid skrev (Akkurat nå): Hvordan vet man om folk er det? Aldri hørt noen skryte av noe sånt. Tror det som regel er unge mennesker som er i slike forhold. Du har kanskje sett hysteriske fans når de får se artisten de liker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #22489 Del Skrevet 14. september SVK skrev (3 minutter siden): Tror det som regel er unge mennesker som er i slike forhold. Du har kanskje sett hysteriske fans når de får se artisten de liker. Man blir vel ikke slik fordi man er veldig fan? Hvis noen tenker slik så må de være psykisk syk og da synes jeg mer synd i dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #22490 Del Skrevet 14. september Cid skrev (6 minutter siden): Man blir vel ikke slik fordi man er veldig fan? Hvis noen tenker slik så må de være psykisk syk og da synes jeg mer synd i dem. Nei, man blir ikke slik av å være veldig fan. Jeg skrev "hysterisk fan". Jeg tenker på de som ikke kun liker musikken til Justin Bieber, men som er forelsket i Justin Bieber. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #22491 Del Skrevet 14. september SVK skrev (Akkurat nå): Nei, man blir ikke slik av å være veldig fan. Jeg skrev "hysterisk fan". Jeg tenker på de som ikke kun liker musikken til Justin Bieber, men som er forelsket i Justin Bieber. Å ha en crush på en kjendis har vi jo alle hatt 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 14. september #22492 Del Skrevet 14. september SVK skrev (1 time siden): Tror det som regel er unge mennesker som er i slike forhold. Du har kanskje sett hysteriske fans når de får se artisten de liker. Uff, det siste bildet er så fælt. Det er ikke vanskelig å se at han gråter med øynene, men forsøker å smile. De unge menneskene ser ikke konsekvensene av det livet de ramler inn i. Det virker som at de aller færreste klarer å takle det. Så synd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 14. september #22493 Del Skrevet 14. september Ane Rikke skrev (5 minutter siden): Uff, det siste bildet er så fælt. Det er ikke vanskelig å se at han gråter med øynene, men forsøker å smile. De unge menneskene ser ikke konsekvensene av det livet de ramler inn i. Det virker som at de aller færreste klarer å takle det. Så synd. Jeg er enig med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. september #22494 Del Skrevet 14. september Ane Rikke skrev (6 minutter siden): Uff, det siste bildet er så fælt. Det er ikke vanskelig å se at han gråter med øynene, men forsøker å smile. De unge menneskene ser ikke konsekvensene av det livet de ramler inn i. Det virker som at de aller færreste klarer å takle det. Så synd. Han var ingen engel selv da hehe 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nadya Skrevet 15. september #22495 Del Skrevet 15. september Morgensolstrålene avslører at det er lenge siden jeg tørket støv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. september Forfatter #22496 Del Skrevet 15. september De perfekte 100%-husmødrene tørker støv hver dag som om de var roboter...det gjør ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 15. september #22497 Del Skrevet 15. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): De perfekte 100%-husmødrene tørker støv hver dag som om de var roboter...det gjør ikke jeg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 15. september #22498 Del Skrevet 15. september hm, nå var det litt godt å sitte å småpludre i forumet igjen, sånn som før ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 15. september #22499 Del Skrevet 15. september Skal pynte med rosa julepynt i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paneera Skrevet 15. september #22500 Del Skrevet 15. september Jeg har aldri lagd fårikål før, det skal jeg forsøke denne uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå