Kassettspiller Skrevet 21. august #22381 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Så fint! Dagens gode og velsmakende gjerning! Nå får jeg bare dra til butikken. Ligger heldigvis bare 3 minutter unna. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august #22382 Del Skrevet 21. august Jeg er i høst-modus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august Forfatter #22383 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Nå får jeg bare dra til butikken. Ligger heldigvis bare 3 minutter unna. Ut og jogg med seg! Freyja Valkyrie skrev (Akkurat nå): Jeg er i høst-modus. Jeg også. En lightvariant ennå, for sola varmer på dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22384 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (35 minutter siden): Slemt gjort. Jeg får sjeldent lyst på ting, men nå skjedde det et unntak. Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Så fint! Dagens gode og velsmakende gjerning! Cassidy Tvillingene har alltid lyst på iskrem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22385 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (7 minutter siden): Nå får jeg bare dra til butikken. Ligger heldigvis bare 3 minutter unna. Cassidy Tvillingene bor bare 5 minutter fra de nærmeste butikkene, så vi vet hvor lett det er å gå på butikken når vi blir snopesyke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 21. august #22386 Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene har alltid lyst på iskrem. Av og til glemmer jeg at jeg er voksen og kan bestemme selv når jeg vil spise is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 21. august #22387 Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene bor bare 5 minutter fra de nærmeste butikkene, så vi vet hvor lett det er å gå på butikken når vi blir snopesyke. Tør oftest ikke å gå ut, så litt synd egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22388 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Av og til glemmer jeg at jeg er voksen og kan bestemme selv når jeg vil spise is. Cassidy Tvillingene var enerådige og bestemte dette selv da vi var barn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22389 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tør oftest ikke å gå ut, så litt synd egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 21. august #22390 Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Skal oppdatere om det blir is da!😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. august Forfatter #22391 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (1 minutt siden): Av og til glemmer jeg at jeg er voksen og kan bestemme selv når jeg vil spise is. Det er det bare DU som bestemmer ja. Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Tør oftest ikke å gå ut, så litt synd egentlig. Bedre når butikken åpner om morgenen, eller fem minutter før den stenger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22392 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (2 minutter siden): Skal oppdatere om det blir is da!😉 Cassidy Tvillingene synes at det høres helt toppers ut.😉😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 21. august #22393 Del Skrevet 21. august Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det er det bare DU som bestemmer ja. Bedre når butikken åpner om morgenen, eller fem minutter før den stenger? Nei, tør ikke å gå ut av hybelen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 21. august #22394 Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes at det høres helt toppers ut.😉😉 Nå fikk jeg et slags oppdrag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22395 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nei, tør ikke å gå ut av hybelen uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22396 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (Akkurat nå): Nå fikk jeg et slags oppdrag. Cassidy Tvillingene sender deg gode ønsker og gode tanker på oppdraget ditt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 21. august #22397 Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Cassidy Tvillingene sender deg gode ønsker og gode tanker på oppdraget ditt. Takker, får håpe på det beste.😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. august #22398 Del Skrevet 21. august Kassettspiller skrev (9 minutter siden): Takker, får håpe på det beste.😉 Cassidy Tvillingene sender våre tanker og våre klemmer til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 21. august #22399 Del Skrevet 21. august Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene sender våre tanker og våre klemmer til deg. Det ble is! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. august #22400 Del Skrevet 21. august Dette er mine små-is favoritter fra Hennig Olsen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå