Cid Skrevet 20. juli #22081 Del Skrevet 20. juli No1*No1 skrev (1 minutt siden): Innrømmer at jeg elsker sommer. Skulle vært 23 grader hver dag i året for min del. Innrømmer også at jeg hev meg ut og bygget første delen av ikea garderoben helt alene 💪 og det gikk bra. Fungerer fint. Hadde vel ikke vært bra for klimaet om det var sommer året rundt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 20. juli #22082 Del Skrevet 20. juli Just now, Cid said: Hadde vel ikke vært bra for klimaet om det var sommer året rundt. Ikke her nei, dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #22083 Del Skrevet 20. juli Cassidy Tvillingene innrømmer at vi ikke er noe særlig glade i solsteik og varme om sommeren. Vi har begge to rødt hår og melkehvit hud, så vi tåler ikke solsteik. Vi liker best overskyet oppholdsvær og temperaturer mellom 15 og 20 varmegrader. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 20. juli Forfatter #22084 Del Skrevet 20. juli Cid skrev (5 minutter siden): Er heldigvis snart høst. Mhm...når almanakken viser 1 august, så vet jeg at det ikke er så veldig lenge igjen. Da har jeg slitt meg igjennom mai-juni-juli... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 20. juli #22085 Del Skrevet 20. juli Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Mhm...når almanakken viser 1 august, så vet jeg at det ikke er så veldig lenge igjen. Da har jeg slitt meg igjennom mai-juni-juli... Cassidy Tvillingene liker best overskyet oppholdsvær vi.😊😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. juli Forfatter #22086 Del Skrevet 21. juli Jeg også. Blir nok sol i dag også her hos meg. Akk ja sann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. juli #22087 Del Skrevet 21. juli Klokka er bare litt over halv ett og det er faen meg 26 grader allerede. I går var det 30 grader og fredag 28. Var skikkelig dårlig både fredag og i går og blir det garantert i ettermiddag og når sola kommer rundt huset. Svalt og godt inne, enn så lenge. Innrømmer at jeg skulle ønske jeg tålte varmen. Føler meg så utenfor, trist og enda mer ensom som ikke tåler varmen. Depresjonen og angsten stiger, jeg blir ekstremt slapp, uggen i magen, vondt i kroppen, irritabel og generelt uvel. Skulle så ønske jeg kunne nyte sommeren som de fleste andre. Var 21 grader da jeg gikk tur med hunden i morges og det var behagelig. Hadde det bare holdt seg sånn så. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. juli #22088 Del Skrevet 21. juli Freyja Valkyrie skrev (22 timer siden): Jeg gleder meg til sommeren kommer. Her har det ikke vært sommer siden i mai. Juni regnet bort, og følt som høsten. Har det ikke vært varmt hos deg i helga? Mente jeg leste at det var langt over 20 grader i hele landet i helgen jeg, men har kanskje drømt, hehe. Her er det intens varme og jeg føler meg som et vrak. Skulle ønske det var 20 grader ute. Da hadde jeg vært en glad palme 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juli #22089 Del Skrevet 21. juli jukkapalme skrev (7 minutter siden): Har det ikke vært varmt hos deg i helga? Mente jeg leste at det var langt over 20 grader i hele landet i helgen jeg, men har kanskje drømt, hehe. Her er det intens varme og jeg føler meg som et vrak. Skulle ønske det var 20 grader ute. Da hadde jeg vært en glad palme Samme her, vi skulle kunne donert alle de ekstra varmegradene til de som ikke har det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. juli #22090 Del Skrevet 21. juli Cid skrev (5 minutter siden): Samme her, vi skulle kunne donert alle de ekstra varmegradene til de som ikke har det! Haha, ja, de hadde vært fint 😊 5 varmegrader gis bort, kom og hent! 😂 Irriterer meg at det ikke er noen mellomting denne sommeren. Enten er det intens varmt eller så regner det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. juli #22091 Del Skrevet 21. juli (endret) jukkapalme skrev (30 minutter siden): Har det ikke vært varmt hos deg i helga? Mente jeg leste at det var langt over 20 grader i hele landet i helgen jeg, men har kanskje drømt, hehe. Her er det intens varme og jeg føler meg som et vrak. Skulle ønske det var 20 grader ute. Da hadde jeg vært en glad palme Jo, da. Men litt sol og varme en dag eler to i løpet av 3-4 uker, er liksom ikke nok, trenger litt mer enn det, for å føle at det er sommer, for meg har dette til nå vært tidenes verste sommer. Endret 21. juli av Freyja Valkyrie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. juli #22092 Del Skrevet 21. juli Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Jo, da. Men litt sol og varme en dag eler to i løpet av 3-4 uker, er liksom ikke nok, trenger litt mer enn det, for å føle at det er sommer, for meg har dette til nå vert tidenes verste sommer. Blir det turer til solarium istedenfor? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 21. juli #22093 Del Skrevet 21. juli Cid skrev (1 minutt siden): Blir det turer til solarium istedenfor? Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #22094 Del Skrevet 21. juli Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg også. Blir nok sol i dag også her hos meg. Akk ja sann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 21. juli #22095 Del Skrevet 21. juli jukkapalme skrev (45 minutter siden): Klokka er bare litt over halv ett og det er faen meg 26 grader allerede. I går var det 30 grader og fredag 28. Var skikkelig dårlig både fredag og i går og blir det garantert i ettermiddag og når sola kommer rundt huset. Svalt og godt inne, enn så lenge. Innrømmer at jeg skulle ønske jeg tålte varmen. Føler meg så utenfor, trist og enda mer ensom som ikke tåler varmen. Depresjonen og angsten stiger, jeg blir ekstremt slapp, uggen i magen, vondt i kroppen, irritabel og generelt uvel. Skulle så ønske jeg kunne nyte sommeren som de fleste andre. Var 21 grader da jeg gikk tur med hunden i morges og det var behagelig. Hadde det bare holdt seg sånn så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. juli #22096 Del Skrevet 21. juli Freyja Valkyrie skrev (1 time siden): Jo, da. Men litt sol og varme en dag eler to i løpet av 3-4 uker, er liksom ikke nok, trenger litt mer enn det, for å føle at det er sommer, for meg har dette til nå vært tidenes verste sommer. Skjønner det. Håper august blir bedre. September kan også være fin med 20 grader. Hos meg var fjorårets sommer verre. Det regnet hele juli og hele august og var 2 uvær på rappen. 1-2 uker etter «hans» kom det et enda verre uvær. Eller her var det i hvert fall verre enn «hans». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 22. juli Forfatter #22097 Del Skrevet 22. juli 22 juli....... 🌹 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 22. juli #22098 Del Skrevet 22. juli Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): 22 juli....... 🌹 🌹🌹💔💔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 22. juli #22099 Del Skrevet 22. juli 11 hours ago, Hoppetaujenta said: 22 juli....... 🌹 Ja hørte i morges på radioen at dette ikke må bli en glemt dato. Ganske ille at vi allerede er der at vi må tenke på å ikke glemme en så fryktelig hendelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. juli Forfatter #22100 Del Skrevet 23. juli Årene går og så mye bombardement av nyheter og fæle ting som skjer i nåtid...så glemmer mange fort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå