Freyja Valkyrie Skrevet 4. juni #21721 Del Skrevet 4. juni Jeg tenker det blir Norges ferie på meg i år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 4. juni #21722 Del Skrevet 4. juni Odhrán Ó Máille skrev (1 time siden): Jeg har problemer med å avgjøre hvor jeg skal reise på ferie. Kristiansand. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 4. juni #21723 Del Skrevet 4. juni Freyja Valkyrie skrev (9 minutter siden): Kristiansand. Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 5. juni #21724 Del Skrevet 5. juni Jeg er egentlig ikke en pepperkake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. juni #21725 Del Skrevet 5. juni KnekkeBørre skrev (10 minutter siden): Jeg er egentlig ikke en pepperkake. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. juni Forfatter #21726 Del Skrevet 6. juni KnekkeBørre skrev (13 timer siden): Jeg er egentlig ikke en pepperkake. Å? En kakemann da? Eller en sinnakake bare? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 6. juni #21727 Del Skrevet 6. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Å? En kakemann da? Eller en sinnakake bare? Eller en pervokake? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. juni #21728 Del Skrevet 7. juni KnekkeBørre skrev (På 5.6.2024 den 20.23): Jeg er egentlig ikke en pepperkake. Men du er til å spise opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juni #21729 Del Skrevet 7. juni Lurven skrev (50 minutter siden): Men du er til å spise opp Nåååh flørtefredag 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni Forfatter #21730 Del Skrevet 7. juni Nå skal jeg ta med jordbær, melk og sukker til min stol foran tv...og så er det tv-tid og avslappelse. *slurrrp* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #21731 Del Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Nå skal jeg ta med jordbær, melk og sukker til min stol foran tv...og så er det tv-tid og avslappelse. *slurrrp* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juni #21732 Del Skrevet 7. juni Drakk to glass champagne mens jeg lagde middag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 7. juni #21733 Del Skrevet 7. juni Jeg har ikke drukket champagne på over 20 år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juni #21734 Del Skrevet 7. juni Odhrán Ó Máille skrev (20 minutter siden): Jeg har ikke drukket champagne på over 20 år. Ånei! Du burde kommet hit på aperitiff og hjemmelaget suppe😌 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. juni #21735 Del Skrevet 7. juni Føler for øvrig det var litt @Freyja Valkyrie-bobler🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni #21736 Del Skrevet 7. juni Odhrán Ó Máille skrev (1 time siden): Jeg har ikke drukket champagne på over 20 år. Jeg har aldri drukket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 7. juni #21737 Del Skrevet 7. juni Cid skrev (7 minutter siden): Jeg har aldri drukket. Er ikke ofte jeg drikker. Kanskje 1-2 ganger vært andre eller tredje år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. juni #21738 Del Skrevet 7. juni Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Føler for øvrig det var litt @Freyja Valkyrie-bobler🥰 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. juni #21739 Del Skrevet 7. juni Odhrán Ó Máille skrev (51 minutter siden): Er ikke ofte jeg drikker. Kanskje 1-2 ganger vært andre eller tredje år. Det beste jeg vet å drikke er vann 😁 🚰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nice Skrevet 7. juni #21740 Del Skrevet 7. juni Jeg drikker gjerne et glass vin to til tre ganger i uken. 🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå