Ciaran og Ciara Skrevet i går, 02:26 #24781 Skrevet i går, 02:26 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Nå legger jeg meg. Håper ingen gråter ved tanken på det. Natta.
Hoppetaujenta Skrevet i går, 03:19 Forfatter #24782 Skrevet i går, 03:19 Siden jeg har sovet så lite i natt, blir det kanskje litt småsoving midt på dagen. Tror det. 💤 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 11:19 #24783 Skrevet i går, 11:19 Hoppetaujenta skrev (7 timer siden): Siden jeg har sovet så lite i natt, blir det kanskje litt småsoving midt på dagen. Tror det. 💤
Cid Skrevet 12 timer siden #24784 Skrevet 12 timer siden Jeg synes at det er veldig trist å tenke på hvordan foie gras blir laget 2 1
Hoppetaujenta Skrevet 7 timer siden Forfatter #24785 Skrevet 7 timer siden Cid skrev (5 timer siden): Jeg synes at det er veldig trist å tenke på hvordan foie gras blir laget Helt enig. Det skulle bli forbudt å servere slikt/spise slikt og å torturere dyr på det viset. Fengselsstraff! 2
Cid Skrevet 6 timer siden #24786 Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Helt enig. Det skulle bli forbudt å servere slikt/spise slikt og å torturere dyr på det viset. Fengselsstraff! Fullstendig enig! 2
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden Forfatter #24787 Skrevet 6 timer siden Jeg hadde aldri spist det - ikke en gang om jeg satt ved kongens bord og ble forventet å spise det. Jeg hadde reist meg opp, slengt av meg alle klærne og sprintet rundt i protest....hehehe...well, kanskje ikke det akkurat, men jeg HADDE protestert! 3
Cid Skrevet 6 timer siden #24788 Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Jeg hadde aldri spist det - ikke en gang om jeg satt ved kongens bord og ble forventet å spise det. Jeg hadde reist meg opp, slengt av meg alle klærne og sprintet rundt i protest....hehehe...well, kanskje ikke det akkurat, men jeg HADDE protestert! Tenk å bli foret til døde, må være grusomt 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden Forfatter #24789 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (1 time siden): Tenk å bli foret til døde, må være grusomt Ja. Hele sitt liv. Kjenner bare smerte og slem behandling av mennesker og trange bur. 1
Cid Skrevet 5 timer siden #24790 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja. Hele sitt liv. Kjenner bare smerte og slem behandling av mennesker og trange bur. Koker det i hodet til Anton av sånt? 1
Phoenix Heart Skrevet 4 timer siden #24792 Skrevet 4 timer siden Denne måtte jeg sikkre meg, så kjøpte to pakker 2
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden Forfatter #24793 Skrevet 4 timer siden Oijj...har visst ikke testet den ennå? Tror jeg? Må ha bolle og smør under den vel? Eller sveler. ❤️Namm! 1
Cid Skrevet 3 timer siden #24794 Skrevet 3 timer siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Denne måtte jeg sikkre meg, så kjøpte to pakker @Frøkenfryden kommer nok til å kjøpe hele lageret 😄 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå