Phoenix Heart Skrevet 12. oktober #24701 Skrevet 12. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Eller julemann? De hvite julebakstene forma som mennesker. Disse? Jeg j\kaller de for kakemenn 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #24702 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (1 time siden): De små pepperkakemennene som mangler et bein er de beste. De var i en metallboks før. litt tykkere og litt mindre krydder synes jeg. Cid skrev (3 timer siden): Jeg liker sånne. Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Disse her var de beste, men de har kuttet ut å selge dem dessverre. Ellers er det for evig Kung Oscars pepperkaker som kun fås kjøpt i sverige. Norge kuttet dem også ut. En voksen smak av pepper som var akkurat som laget for meg. Nyydelige var de.
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #24703 Skrevet 12. oktober Phoenix Heart skrev (Akkurat nå): Disse? Jeg j\kaller de for kakemenn
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #24704 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg ser frem til at det selges kvalitetspepperkaker i en butikk hos meg, for jeg har så lyst på med iskald melk til. 1
Titania Skrevet 12. oktober #24705 Skrevet 12. oktober Kakemenn er godt 😁 Og pepperkakedeig smaker bedre enn ferdige pepperkaker 2 1
mia83 Skrevet 12. oktober #24707 Skrevet 12. oktober Cid skrev (1 time siden): Eller julemann? De hvite julebakstene forma som mennesker. "Julemanna" er jo kjempegodt! Men, hver sin smak da 1 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #24708 Skrevet 12. oktober mia83 skrev (6 minutter siden): "Julemanna" er jo kjempegodt! Men, hver sin smak da
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #24709 Skrevet 12. oktober Titania skrev (8 minutter siden): Å raspe gulrøtter er dritkjedelig 😑
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #24710 Skrevet 12. oktober Titania skrev (9 minutter siden): Kakemenn er godt 😁 Og pepperkakedeig smaker bedre enn ferdige pepperkaker 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober Forfatter #24711 Skrevet 12. oktober Titania skrev (3 timer siden): Å raspe gulrøtter er dritkjedelig 😑 Å putte dem inn i en dertil egnet kjøkkenmaskin er litt ok. 1
Titania Skrevet 12. oktober #24712 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (44 minutter siden): Å putte dem inn i en dertil egnet kjøkkenmaskin er litt ok. Jeg glemmer at jeg har det til kenwooden min 😛 Men er bare en gang i året det er større rasping, så går allikevel greit 😛 Verdt det når resultatet er gulrotkake 2
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober Forfatter #24713 Skrevet 13. oktober Jeg har ingenting imot disse to helt utmerkede menneskene her, men bruker det som et eksempel. På kledningen til venstre hadde fått totalt stryk og blitt ledd ut av landet for bare "noen år siden" og bakover. En voksen dame måtte tildekke seg litt mer og ha skikkelige pensko til pent antrekk på dansegulvet. Tenke seg til skikkelige "klumpedeiser" av noen joggesko til pentøy i piruettene. De lager jo LYD på gulvet! Squeek! Squååk! 🤣 1
Cid Skrevet 13. oktober #24714 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg har ingenting imot disse to helt utmerkede menneskene her, men bruker det som et eksempel. På kledningen til venstre hadde fått totalt stryk og blitt ledd ut av landet for bare "noen år siden" og bakover. En voksen dame måtte tildekke seg litt mer og ha skikkelige pensko til pent antrekk på dansegulvet. Tenke seg til skikkelige "klumpedeiser" av noen joggesko til pentøy i piruettene. De lager jo LYD på gulvet! Squeek! Squååk! 🤣 Deg og mannen din Anton jo 😃 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #24715 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Jeg har ingenting imot disse to helt utmerkede menneskene her, men bruker det som et eksempel. På kledningen til venstre hadde fått totalt stryk og blitt ledd ut av landet for bare "noen år siden" og bakover. En voksen dame måtte tildekke seg litt mer og ha skikkelige pensko til pent antrekk på dansegulvet. Tenke seg til skikkelige "klumpedeiser" av noen joggesko til pentøy i piruettene. De lager jo LYD på gulvet! Squeek! Squååk! 🤣
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober Forfatter #24716 Skrevet 13. oktober Jeg liker ikke å pynte meg i det hele tatt, så jeg har nok vært i mine siste "pene selskaper" i denne omgangen. Kan jeg ikke komme som jeg er; ren, helt og pent påkledd, så får det være. Jeg står på mitt resten av livet. Hovedsaken må da være at en er den en er, at en dukker opp og gratulerer...ikke hva en har på seg. *fnys* 2
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #24717 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Jeg liker ikke å pynte meg i det hele tatt, så jeg har nok vært i mine siste "pene selskaper" i denne omgangen. Kan jeg ikke komme som jeg er; ren, helt og pent påkledd, så får det være. Jeg står på mitt resten av livet. Hovedsaken må da være at en er den en er, at en dukker opp og gratulerer...ikke hva en har på seg. *fnys* 1
Hydrium Skrevet 13. oktober #24718 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jeg liker ikke å pynte meg i det hele tatt, så jeg har nok vært i mine siste "pene selskaper" i denne omgangen. Kan jeg ikke komme som jeg er; ren, helt og pent påkledd, så får det være. Jeg står på mitt resten av livet. Hovedsaken må da være at en er den en er, at en dukker opp og gratulerer...ikke hva en har på seg. *fnys* Det er ikke nødvendig å pynte en blomst heller, som bestemoren min sier 😄❤️ 2
Hoppetaujenta Skrevet 14. oktober Forfatter #24720 Skrevet 14. oktober Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Morn. Morn. Hydrium skrev (3 timer siden): Det er ikke nødvendig å pynte en blomst heller, som bestemoren min sier 😄❤️ Du har en knakande flott bestemor. Ta vare på den kloke damen. Cid skrev (2 timer siden): Jeg oppbevarer sjokolade i kjøleskapet. Det gjør du som du vil med, selv om "de som har peiling" mener at det skal man ikke. Tror at de mener at man får hvitt belegg på sjokoladen i kjøleskap, men om det hadde vært hos meg...sjokoladen blir ikke gammel der uansett og avkjølt sjokolade er også godt! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå