Ciaran og Ciara Skrevet 10 timer siden #24661 Skrevet 10 timer siden Fant80 skrev (1 time siden): Fått influensa. Evt kraftig forkjølelse. God helg liksom. Vi ønsker deg Godbedring.
Cid Skrevet 10 timer siden #24662 Skrevet 10 timer siden Fighter83 skrev (36 minutter siden): Jeg savner kjæresten min🥰 @Lur Venn? 1
Fighter83 Skrevet 9 timer siden #24663 Skrevet 9 timer siden Cid skrev (52 minutter siden): @Lur Venn? Om han er kjæresten min så hadde det vært kult👏🥰 1 1
Cid Skrevet 9 timer siden #24664 Skrevet 9 timer siden Fighter83 skrev (12 minutter siden): Om han er kjæresten min så hadde det vært kult👏🥰 Hadde det blitt litt av et @Lurveleven? 1
Fighter83 Skrevet 9 timer siden #24665 Skrevet 9 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Hadde det blitt litt av et @Lurveleven? Jeg er ikke glad i drama så hadde nok blitt mer lureri enn leven😅 1
Cid Skrevet 9 timer siden #24666 Skrevet 9 timer siden Fighter83 skrev (10 minutter siden): Jeg er ikke glad i drama så hadde nok blitt mer lureri enn leven😅 Han hadde nok kommet da 1 1
Lur Venn Skrevet 8 timer siden #24667 Skrevet 8 timer siden Cid skrev (2 timer siden): @Lur Venn? Jeg er jo allerede gift🙃
Lur Venn Skrevet 8 timer siden #24668 Skrevet 8 timer siden Fighter83 skrev (1 time siden): Om han er kjæresten min så hadde det vært kult👏🥰 Jeg kunne vært det i et annet univers 1
Cid Skrevet 8 timer siden #24669 Skrevet 8 timer siden Lur Venn skrev (1 minutt siden): Jeg er jo allerede giftig🙃 O:
Cid Skrevet 8 timer siden #24670 Skrevet 8 timer siden Lur Venn skrev (Akkurat nå): Jeg kunne vært det i et annet univers Steven Universe?
Lur Venn Skrevet 8 timer siden #24672 Skrevet 8 timer siden Cid skrev (3 minutter siden): Steven Universe? Hvem er det
Cid Skrevet 8 timer siden #24673 Skrevet 8 timer siden Lur Venn skrev (1 minutt siden): Nei nå🧐 Du og fru?
Fighter83 Skrevet 7 timer siden #24674 Skrevet 7 timer siden Lur Venn skrev (11 minutter siden): Jeg er jo allerede gift🙃 Så heldig konemor må være 💞 1
Lur Venn Skrevet 5 timer siden #24676 Skrevet 5 timer siden Fighter83 skrev (2 timer siden): Så heldig konemor må være 💞 Takk for det, men jeg har en del dårlige sider også🙃
Lur Venn Skrevet 5 timer siden #24677 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (2 timer siden): Du og fru? Det er deg og @Hoppetaujenta
Fighter83 Skrevet 5 timer siden #24678 Skrevet 5 timer siden Lur Venn skrev (7 minutter siden): Takk for det, men jeg har en del dårlige sider også🙃 Det har sikkert konemor også men sammen så er dere såpass glad i hverandre at dere fortsatt er gift og ønsker å dele livet sammen💓 1
Lur Venn Skrevet 5 timer siden #24679 Skrevet 5 timer siden Fighter83 skrev (22 minutter siden): Det har sikkert konemor også men sammen så er dere såpass glad i hverandre at dere fortsatt er gift og ønsker å dele livet sammen💓 Jepp, det stemmer. 🙂 1
Cid Skrevet 3 timer siden #24680 Skrevet 3 timer siden Lur Venn skrev (2 timer siden): Det er deg og @Hoppetaujenta Fysj, hun er mer som en kg tante for meg kan heller si at det er du og @Fighter83 😜 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå