Hoppetaujenta Skrevet lørdag kl. 19:43 Forfatter #24661 Skrevet lørdag kl. 19:43 Jeg har nylig begynt å smake på nudler i kopp...og det er faktisk ikke så verst. Varm og god i frossen kropp. 1
Cid Skrevet lørdag kl. 20:01 #24662 Skrevet lørdag kl. 20:01 Hoppetaujenta skrev (17 minutter siden): Jeg har nylig begynt å smake på nudler i kopp...og det er faktisk ikke så verst. Varm og god i frossen kropp. Dyrt da, mye billigere i vanlige pakker. 2
Cid Skrevet lørdag kl. 22:07 #24664 Skrevet lørdag kl. 22:07 Dr. Ops skrev (1 minutt siden): Jeg er sulten 🍔🌯🌭🍟 1
Dr. Ops Skrevet lørdag kl. 22:10 #24665 Skrevet lørdag kl. 22:10 Cid skrev (Akkurat nå): 🍔🌯🌭🍟 Servering, mange takk! Forsyner meg med burritoen 1
Hydrium Skrevet lørdag kl. 22:30 #24667 Skrevet lørdag kl. 22:30 Cid skrev (2 timer siden): Dyrt da, mye billigere i vanlige pakker. Jo men da slipper du oppvask Noen dager trenger man det. 1
mia83 Skrevet lørdag kl. 22:50 #24668 Skrevet lørdag kl. 22:50 Jeg innrømmer at nå skal det bli godt å legge seg! 2
Cid Skrevet lørdag kl. 22:57 #24670 Skrevet lørdag kl. 22:57 Hydrium skrev (25 minutter siden): Jo men da slipper du oppvask Noen dager trenger man det. 3
Hydrium Skrevet lørdag kl. 22:57 #24671 Skrevet lørdag kl. 22:57 Cid skrev (Akkurat nå): Ååå shit! Det er så dyrt for den papp koppen!? 1
Cid Skrevet lørdag kl. 23:00 #24672 Skrevet lørdag kl. 23:00 Hydrium skrev (1 minutt siden): Ååå shit! Det er så dyrt for den papp koppen!? Ja helt latterlig, dobbelt pris for en fjerdedel mindre innhold 🤨 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden Forfatter #24673 Skrevet 6 timer siden Cid skrev (På 4.10.2025 den 22.01): Dyrt da, mye billigere i vanlige pakker. Ja, jeg er...lat. SKal skjerpe meg når jeg får en ny komfyr en gang i fremtiden. Lover. Dagens innrømmelse blir at jeg hele neste år ikke skal love å IKKE kjøpe mere "stuff" på nett, for det holder ikke uansett. Jeg kjøper klær til meg selv og greier til mitt hjem. Jeg ser etter tilbud og venter til utsett vare kommer på et godt tilbud før jeg slår til og det får meg til å kjenne at min husmoderlighet er av de aller, aller ypperste kvaliteter. Jeg liker å fortelle meg selv det jaffal. Klem til flinke meg. Fra meg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6 timer siden Forfatter #24674 Skrevet 6 timer siden Selv om jeg bare har sniktittet på alle disse danseparene på tv, så må jeg si at "Danby Choi" er en uovertruffen ener! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #24675 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Selv om jeg bare har sniktittet på alle disse danseparene på tv, så må jeg si at "Danby Choi" er en uovertruffen ener!
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #24676 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Ja, jeg er...lat. SKal skjerpe meg når jeg får en ny komfyr en gang i fremtiden. Lover. Dagens innrømmelse blir at jeg hele neste år ikke skal love å IKKE kjøpe mere "stuff" på nett, for det holder ikke uansett. Jeg kjøper klær til meg selv og greier til mitt hjem. Jeg ser etter tilbud og venter til utsett vare kommer på et godt tilbud før jeg slår til og det får meg til å kjenne at min husmoderlighet er av de aller, aller ypperste kvaliteter. Jeg liker å fortelle meg selv det jaffal. Klem til flinke meg. Fra meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå