Cid Skrevet 22. september #24601 Skrevet 22. september Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Neida 💪👍😊 Håper du får godt betalt for alle ekstra vaktene da, dere helsepersonell gjør en god og viktig jobb 2
Phoenix Heart Skrevet 22. september #24602 Skrevet 22. september Cid skrev (1 minutt siden): Håper du får godt betalt for alle ekstra vaktene da, dere helsepersonell gjør en god og viktig jobb Takk ❤️ 1 3
Hoppetaujenta Skrevet 22. september Forfatter #24603 Skrevet 22. september Phoenix Heart skrev (38 minutter siden): Innrømmer at jeg har vansker å si nei når leder spør om jeg kan ta ei ekstra vakt. Vi vet i alle fall at vi er i trygge hender her om det skulle skje noe, så takk for innsatsen over alt. 2
Phoenix Heart Skrevet 24. september #24604 Skrevet 24. september Hoppetaujenta skrev (På 22.9.2025 den 17.05): Vi vet i alle fall at vi er i trygge hender her om det skulle skje noe, så takk for innsatsen over alt. ♥️ 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. september Forfatter #24605 Skrevet 24. september Jeg velger å ikke kalle det for en sport. Jeg liker ikke MMA. Det er altfor brutalt og uoversiktlig. 1
Cid Skrevet 24. september #24606 Skrevet 24. september Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Jeg velger å ikke kalle det for en sport. Jeg liker ikke MMA. Det er altfor brutalt og uoversiktlig. Kalle hva? MMA? 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. september Forfatter #24607 Skrevet 24. september Yepp. Ikke en sport. VOLD! 1
Cid Skrevet 24. september #24608 Skrevet 24. september Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Yepp. Ikke en sport. VOLD! Er hoppetau hopping sport? 1
Hoppetaujenta Skrevet 24. september Forfatter #24609 Skrevet 24. september Cid skrev (1 time siden): Er hoppetau hopping sport? Javisst og ikke snev av vold. Ikke en gang for hoppetauet. 1
Cid Skrevet 24. september #24610 Skrevet 24. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Javisst og ikke snev av vold. Ikke en gang for hoppetauet. Hva med da du kvelte motstanderen din med et hoppetau i 2012? 1
Phoenix Heart Skrevet 25. september #24611 Skrevet 25. september Jeg liker at jeg kan bruke ullgenser igjen ♥️ 1
Hoppetaujenta Skrevet 25. september Forfatter #24612 Skrevet 25. september Cid skrev (På 24.9.2025 den 20.06): Hva med da du kvelte motstanderen din med et hoppetau i 2012? Det finnes ikke. Jeg gjorde ikke sånt. Det er kun i din egen fantasi. Phoenix Heart skrev (9 timer siden): Jeg liker at jeg kan bruke ullgenser igjen ♥️ Mhm...jeg trives best med hettegenser på meg og er i storslag nå for tiden. Oktober blir luestart ute for meg. 1
Cid Skrevet 28. september #24614 Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (På 25.9.2025 den 20.27): Det finnes ikke. Jeg gjorde ikke sånt. Det er kun i din egen fantasi. Mhm...jeg trives best med hettegenser på meg og er i storslag nå for tiden. Oktober blir luestart ute for meg. Finnes klipp, på hopptube. 1
Phoenix Heart Skrevet 28. september #24615 Skrevet 28. september Jeg håper Frank Løke vinner Norges dummeste 1 2
Cid Skrevet 28. september #24616 Skrevet 28. september Phoenix Heart skrev (2 minutter siden): Jeg håper Frank Løke vinner Norges dummeste Og blir fratatt Mensa medlemskapet sitt av representanter for Mensa i det han mottar trofeet. 2
Hoppetaujenta Skrevet 28. september Forfatter #24617 Skrevet 28. september Cid skrev (5 timer siden): Jeg er frivillig barnløs. Enda ja... Snart kommer det ei søt lita tuppe og gjør seg lekker på ditt fang og DA er det visst veldig vanskelig å stå i mot...sies det. Jeg vet ingenting om sånne dumme ting som flørt og frierferd. Jeg er frivillig Fjordlandspiser. Cid skrev (5 timer siden): Finnes klipp, på hopptube. Morsom du. Phoenix Heart skrev (5 timer siden): Jeg håper Frank Løke vinner Norges dummeste Det hadde gjort godt. Cid skrev (5 timer siden): Og blir fratatt Mensa medlemskapet sitt av representanter for Mensa i det han mottar trofeet. En helt ufattelig teit fremtoning! Gir seg ikke. Har ikke selvinnsikt. Blæh! 🥊 1
Cid Skrevet 28. september #24618 Skrevet 28. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Enda ja... Snart kommer det ei søt lita tuppe og gjør seg lekker på ditt fang og DA er det visst veldig vanskelig å stå i mot...sies det. Jeg vet ingenting om sånne dumme ting som flørt og frierferd. Jeg er frivillig Fjordlandspiser. Morsom du. Det hadde gjort godt. En helt ufattelig teit fremtoning! Gir seg ikke. Har ikke selvinnsikt. Blæh! 🥊 Samme. 2
mia83 Skrevet 28. september #24619 Skrevet 28. september Jeg innrømmer at jeg gruer meg til i morgen 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. september #24620 Skrevet 28. september mia83 skrev (2 timer siden): Jeg innrømmer at jeg gruer meg til i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå