Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #24581 Skrevet 21. september Unner deg det, Sussebass. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #24582 Skrevet 21. september Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Vi prøver å vente med pepperkaker og julebrus til 30.november som er bursdagen vår. Beste presangen det tenker jeg. 🍰 🍰 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24583 Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Beste presangen det tenker jeg. 🍰 🍰 Jepp, det synes vi også. 1
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #24584 Skrevet 21. september Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Jepp, det synes vi også. Bortsett fra oss alle innpakket og levert på døren da...det hadde vært ganske stort det også. DIGER PAKKE, faktisk! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24585 Skrevet 21. september Cid skrev (31 minutter siden): Og jeg om det dukker opp i morgen Vi tenker at det er viktig at vi koser oss. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24586 Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bortsett fra oss alle innpakket og levert på døren da...det hadde vært ganske stort det også. DIGER PAKKE, faktisk! Vi liker best å gå på butikken.
Hoppetaujenta Skrevet 21. september Forfatter #24587 Skrevet 21. september Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi liker best å gå på butikken. Haha...da hadde de nok protestert bak postdisken om alle oss skulle ligge der og vente på å bli hentet. 1
Cid Skrevet 21. september #24588 Skrevet 21. september Ciaran og Ciara skrev (6 minutter siden): Vi tenker at det er viktig at vi koser oss. Namz bamzes som Entern brukte å si 😛 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24589 Skrevet 21. september Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Haha...da hadde de nok protestert bak postdisken om alle oss skulle ligge der og vente på å bli hentet. Ja det tror vi også.
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24590 Skrevet 21. september Cid skrev (6 minutter siden): Namz bamzes som Entern brukte å si 😛 Ja vi savner han både her på KG og på Diskusjon, men vi snakker hver dag med han på Diskutopia.
Cid Skrevet 21. september #24591 Skrevet 21. september Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Ja vi savner han både her på KG og på Diskusjon, men vi snakker hver dag med han på Diskutopia. Er der noe som sosial prat der? 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 21. september #24592 Skrevet 21. september Cid skrev (2 minutter siden): Er der noe som sosial prat der? Det er noe tror vi, men vi er ikke så aktive på selve forumet i Diskutopia Vi snakker helst på PM med Entern der. Han heter Entern på Diskutopia også. Vi Heter Tvillingene Bro og Sis der.
Titania Skrevet 22. september #24593 Skrevet 22. september Jeg liker ikke at det blir kaldere på morgenen Vil ha tilbake sommeren NÅ 1
Cid Skrevet 22. september #24594 Skrevet 22. september Titania skrev (2 timer siden): Jeg liker ikke at det blir kaldere på morgenen Vil ha tilbake sommeren NÅ Motsatt her 😄 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september Forfatter #24595 Skrevet 22. september Cid skrev (3 timer siden): Motsatt her 😄 Her også. Jeg holdt ut det lange fryktelig varme og nyter belønningen nå. 1
Hoppetaujenta Skrevet 22. september Forfatter #24596 Skrevet 22. september Jeg har aldri sett en tv-episode eller lest bøker om den søte Albert Åberg. Så doku om ham, hans far, liv og hun som fant ham opp i går og det ga mersmak. ❤️ 1
Cid Skrevet 22. september #24597 Skrevet 22. september Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har aldri sett en tv-episode eller lest bøker om den søte Albert Åberg. Så doku om ham, hans far, liv og hun som fant ham opp i går og det ga mersmak. ❤️ Var en kjekk figur å lese/se på som barn ❤️ 1 1
Phoenix Heart Skrevet 22. september #24598 Skrevet 22. september Innrømmer at jeg har vansker å si nei når leder spør om jeg kan ta ei ekstra vakt. 1
Cid Skrevet 22. september #24599 Skrevet 22. september Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Innrømmer at jeg har vansker å si nei når leder spør om jeg kan ta ei ekstra vakt. Risikerer du å bli overarbeidet? 1 1
Phoenix Heart Skrevet 22. september #24600 Skrevet 22. september Cid skrev (Akkurat nå): Risikerer du å bli overarbeidet? Neida 💪👍😊 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå