Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Titania skrev (1 time siden):

Jeg har bestilt ny 3D printer 😬 

Neste blir vel 4D printer :skya:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (6 minutter siden):

Enn så lenge brukes 3D printer for å printe 4D har jeg lest 😝 Holder i massevis med 3D for min del - når den nye kommer kan jeg nesten printe dobbelt så stort som i dag, og 4 farger med ams-en som følger med, men kan kjøpe fler og printe 16 farger 😅 Dét tror jeg ikke at jeg trenger med det første 😅

Skrevet
Cid skrev (14 minutter siden):

Hadde vært kult om man kunne printe ut fortiden eller fremtiden 

Skrevet
Lur Venn skrev (1 minutt siden):

Hadde vært kult om man kunne printe ut fortiden eller fremtiden 

Fremtidens @Lurvelevener.

Skrevet

I kveld har jeg hatt meg en titt på fenomenet "Love Hotels" i Japan og det er rare greier, men forståelig
når veggene i hus er av papir og familiene bor tett. :sjokkblå: Dit skal ikke jeg. Tror jeg. 

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden):

I kveld har jeg hatt meg en titt på fenomenet "Love Hotels" i Japan og det er rare greier, men forståelig
når veggene i hus er av papir og familiene bor tett. :sjokkblå: Dit skal ikke jeg. Tror jeg. 

Hadde sikkert blitt en fin tur for deg og Anton :)

• Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

:klem3::klem3:

Skrevet

Det striregner fremdeles og det har det gjort siden i går kveld. Brannfaren er i alle fall borte og godt er det. :) 

• Liker 1
Skrevet

Autisme + Ny valp = Utfordrende.

Forstyrrer rutiner, overstimulerende med lyder og konstant noe som må trenes på eller tilvennes. Har heldigvis hjelp, ellers hadde jeg møtt en vegg tror jeg 🤪 Tredje gang jeg frivillig går gjennom dette, jeg "glemmer" hvor krevende det er hver gang 😅

Skrevet
Disney Adult skrev (12 minutter siden):

Autisme + Ny valp = Utfordrende.

Forstyrrer rutiner, overstimulerende med lyder og konstant noe som må trenes på eller tilvennes. Har heldigvis hjelp, ellers hadde jeg møtt en vegg tror jeg 🤪 Tredje gang jeg frivillig går gjennom dette, jeg "glemmer" hvor krevende det er hver gang 😅

Skulle til å spørre om valpen hadde autisme før jeg skjønte at du mente deg pluss valpen 😅

Heldig som får deg som hundeeier da, du fremstår som en omtenksom hundeeier :)

Skrevet
Cid skrev (5 minutter siden):

Skulle til å spørre om valpen hadde autisme før jeg skjønte at du mente deg pluss valpen 😅

Heldig som får deg som hundeeier da, du fremstår som en omtenksom hundeeier :)

Haha, jeg så nylig en sånn tråd faktisk 😅

• Nyttig 1
Skrevet
Disney Adult skrev (9 minutter siden):

Haha, jeg så nylig en sånn tråd faktisk 😅

Neste blir vel en autistisk flue eller autistisk sjøpølse :P

Skrevet

Jeg har sett på den nye charterserien og er fortvilet over dem de sender. :sukk: 
                                    De er representanter for norge, men vet det visst ikke selv. 

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Jeg har sett på den nye charterserien og er fortvilet over dem de sender. :sukk: 
                                    De er representanter for norge, men vet det visst ikke selv. 

Er ikke du og Anton med da?

Skrevet
Cid skrev (15 timer siden):

Er ikke du og Anton med da?

Aldri i verden. Jeg underholdes dessuten ikke av dem. Det blir bare en dum og dummere reprise hver gang. 

...men på e-post forsøker noen gjen å få meg til å "signere ny kredittavtale" for å fotsette å kunne bruke Klarna. 
Jeg har ikke noe tro på dem og tømmer det i søpla hver gang de prøver å mase seg til en underskrift. :fy: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Aldri i verden. Jeg underholdes dessuten ikke av dem. Det blir bare en dum og dummere reprise hver gang. 

...men på e-post forsøker noen gjen å få meg til å "signere ny kredittavtale" for å fotsette å kunne bruke Klarna. 
Jeg har ikke noe tro på dem og tømmer det i søpla hver gang de prøver å mase seg til en underskrift. :fy: 

:klappe::klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...