Cid Skrevet 3. september #24501 Skrevet 3. september Titania skrev (1 time siden): Jeg har bestilt ny 3D printer 😬 Neste blir vel 4D printer
Titania Skrevet 3. september #24502 Skrevet 3. september Cid skrev (6 minutter siden): Neste blir vel 4D printer Enn så lenge brukes 3D printer for å printe 4D har jeg lest 😝 Holder i massevis med 3D for min del - når den nye kommer kan jeg nesten printe dobbelt så stort som i dag, og 4 farger med ams-en som følger med, men kan kjøpe fler og printe 16 farger 😅 Dét tror jeg ikke at jeg trenger med det første 😅
Lur Venn Skrevet 3. september #24503 Skrevet 3. september Cid skrev (14 minutter siden): Neste blir vel 4D printer Hadde vært kult om man kunne printe ut fortiden eller fremtiden
Cid Skrevet 3. september #24504 Skrevet 3. september Lur Venn skrev (1 minutt siden): Hadde vært kult om man kunne printe ut fortiden eller fremtiden Fremtidens @Lurvelevener.
Lur Venn Skrevet 3. september #24505 Skrevet 3. september Cid skrev (Akkurat nå): Fremtidens @Lurvelevener. @fremtidiggigolo 1
Cid Skrevet 3. september #24506 Skrevet 3. september Lur Venn skrev (Akkurat nå): @fremtidiggigolo @Sengehjelper Jimmy
Lur Venn Skrevet 3. september #24507 Skrevet 3. september Cid skrev (Akkurat nå): @Sengehjelper Jimmy @Fuckman1983
Cid Skrevet 3. september #24508 Skrevet 3. september Lur Venn skrev (3 minutter siden): @Fuckman1983 @Jomfru fra Bergen
Hoppetaujenta Skrevet 3. september Forfatter #24509 Skrevet 3. september I kveld har jeg hatt meg en titt på fenomenet "Love Hotels" i Japan og det er rare greier, men forståelig når veggene i hus er av papir og familiene bor tett. Dit skal ikke jeg. Tror jeg. 1
Cid Skrevet 3. september #24510 Skrevet 3. september Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): I kveld har jeg hatt meg en titt på fenomenet "Love Hotels" i Japan og det er rare greier, men forståelig når veggene i hus er av papir og familiene bor tett. Dit skal ikke jeg. Tror jeg. Hadde sikkert blitt en fin tur for deg og Anton 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. september #24511 Skrevet 3. september Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): I kveld har jeg hatt meg en titt på fenomenet "Love Hotels" i Japan og det er rare greier, men forståelig når veggene i hus er av papir og familiene bor tett. Dit skal ikke jeg. Tror jeg.
Hoppetaujenta Skrevet 4. september Forfatter #24512 Skrevet 4. september Det striregner fremdeles og det har det gjort siden i går kveld. Brannfaren er i alle fall borte og godt er det. 1
Disney Adult Skrevet 5. september #24513 Skrevet 5. september Autisme + Ny valp = Utfordrende. Forstyrrer rutiner, overstimulerende med lyder og konstant noe som må trenes på eller tilvennes. Har heldigvis hjelp, ellers hadde jeg møtt en vegg tror jeg 🤪 Tredje gang jeg frivillig går gjennom dette, jeg "glemmer" hvor krevende det er hver gang 😅
Cid Skrevet 5. september #24514 Skrevet 5. september Disney Adult skrev (12 minutter siden): Autisme + Ny valp = Utfordrende. Forstyrrer rutiner, overstimulerende med lyder og konstant noe som må trenes på eller tilvennes. Har heldigvis hjelp, ellers hadde jeg møtt en vegg tror jeg 🤪 Tredje gang jeg frivillig går gjennom dette, jeg "glemmer" hvor krevende det er hver gang 😅 Skulle til å spørre om valpen hadde autisme før jeg skjønte at du mente deg pluss valpen 😅 Heldig som får deg som hundeeier da, du fremstår som en omtenksom hundeeier
Disney Adult Skrevet 5. september #24515 Skrevet 5. september Cid skrev (5 minutter siden): Skulle til å spørre om valpen hadde autisme før jeg skjønte at du mente deg pluss valpen 😅 Heldig som får deg som hundeeier da, du fremstår som en omtenksom hundeeier Haha, jeg så nylig en sånn tråd faktisk 😅 1
Cid Skrevet 5. september #24516 Skrevet 5. september Disney Adult skrev (9 minutter siden): Haha, jeg så nylig en sånn tråd faktisk 😅 Neste blir vel en autistisk flue eller autistisk sjøpølse
Hoppetaujenta Skrevet 5. september Forfatter #24517 Skrevet 5. september Jeg har sett på den nye charterserien og er fortvilet over dem de sender. De er representanter for norge, men vet det visst ikke selv.
Cid Skrevet 5. september #24518 Skrevet 5. september Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Jeg har sett på den nye charterserien og er fortvilet over dem de sender. De er representanter for norge, men vet det visst ikke selv. Er ikke du og Anton med da?
Hoppetaujenta Skrevet 6. september Forfatter #24519 Skrevet 6. september Cid skrev (15 timer siden): Er ikke du og Anton med da? Aldri i verden. Jeg underholdes dessuten ikke av dem. Det blir bare en dum og dummere reprise hver gang. ...men på e-post forsøker noen gjen å få meg til å "signere ny kredittavtale" for å fotsette å kunne bruke Klarna. Jeg har ikke noe tro på dem og tømmer det i søpla hver gang de prøver å mase seg til en underskrift. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. september #24520 Skrevet 6. september Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Aldri i verden. Jeg underholdes dessuten ikke av dem. Det blir bare en dum og dummere reprise hver gang. ...men på e-post forsøker noen gjen å få meg til å "signere ny kredittavtale" for å fotsette å kunne bruke Klarna. Jeg har ikke noe tro på dem og tømmer det i søpla hver gang de prøver å mase seg til en underskrift.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå