Hoppetaujenta Skrevet 11. august Forfatter #24341 Skrevet 11. august Cid skrev (23 minutter siden): Kameraten til Hoppe Anton med? Takk, du og vennen din Anton er alltid hyggelig mot meg Ja, klart at vi er det, for du er en 100% kjempetrivelig kar...stort sett i alle fall... Boetica skrev (22 minutter siden): Alle dyrene er også med Så absolutt, men de har fått beskjed om å ikke "spise" når det er unntakstilstand. De skal ha med grei niste på turen. Gladikaffe skrev (21 minutter siden): Tror jeg føler litt «empty nest syndrom» etter datteren min flyttet ut i går. Men gud hvor deilig det er å slippe å ha hennes klær og rot liggende strødd overalt. Livets mange faser...det er underlige greier innimellom, men det blir en vane om en stund. Når barnebarna kommer får du nye ting å tilvenne deg. Det skal gå. Ha en stadig bedre dag der hvor du er. 2
Cid Skrevet 11. august #24342 Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja, klart at vi er det, for du er en 100% kjempetrivelig kar...stort sett i alle fall... Så absolutt, men de har fått beskjed om å ikke "spise" når det er unntakstilstand. De skal ha med grei niste på turen. Livets mange faser...det er underlige greier innimellom, men det blir en vane om en stund. Når barnebarna kommer får du nye ting å tilvenne deg. Det skal gå. Ha en stadig bedre dag der hvor du er. Jeg er jo en 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. august Forfatter #24343 Skrevet 11. august Cid skrev (1 minutt siden): Jeg er jo en forkledd Ja, det var sannelig rette beskrivelsen av deg! 1
Cid Skrevet 11. august #24344 Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ja, det var sannelig rette beskrivelsen av deg! Innrømmer demonene at de er på utkikk etter meg nå? 1 1
Gladikaffe Skrevet 11. august #24345 Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Ja, klart at vi er det, for du er en 100% kjempetrivelig kar...stort sett i alle fall... Så absolutt, men de har fått beskjed om å ikke "spise" når det er unntakstilstand. De skal ha med grei niste på turen. Livets mange faser...det er underlige greier innimellom, men det blir en vane om en stund. Når barnebarna kommer får du nye ting å tilvenne deg. Det skal gå. Ha en stadig bedre dag der hvor du er. Sant det føles litt rart, men det er også deilig! Hun skal studere i 3 år nå, så jeg håper hun venter med unger til etter studiene. 1 1
Cid Skrevet 11. august #24346 Skrevet 11. august Gladikaffe skrev (2 minutter siden): Sant det føles litt rart, men det er også deilig! Hun skal studere i 3 år nå, så jeg håper hun venter med unger til etter studiene. Trodde du var på min alder, du må ha fått barn veldig ungt 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. august #24347 Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja, det har du jo naturligvis rett i. Jeg er nok ikke der dere er og får ikke med meg slikt, men håper det beste for de det gjelder.
Hoppetaujenta Skrevet 11. august Forfatter #24348 Skrevet 11. august Cid skrev (2 timer siden): Innrømmer demonene at de er på utkikk etter meg nå? Bare litt i sidesynet. Gladikaffe skrev (1 time siden): Sant det føles litt rart, men det er også deilig! Hun skal studere i 3 år nå, så jeg håper hun venter med unger til etter studiene. Noen ganger kommer livet og gir en overraskelser, men ja, vi får håpe at utdannelse og aleneliv får prioritet. Cid skrev (1 time siden): Trodde du var på min alder, du må ha fått barn veldig ungt Må ikke spørre damer om alderen vettu. 1
Titania Skrevet 11. august #24349 Skrevet 11. august For meg som er supernysgjerrig på det meste, er det litt interessant å høre alle samtalene pappa har med forskjellige folk på jobben sin i dag 😬 Han jobber i et stort, internasjonalt selskap, mens en underleverandør i Norge har gjort noe dumt, og nå diskuterer de hva de skal gjøre med det. 1 1
Cid Skrevet 11. august #24350 Skrevet 11. august Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Bare litt i sidesynet. Noen ganger kommer livet og gir en overraskelser, men ja, vi får håpe at utdannelse og aleneliv får prioritet. Må ikke spørre damer om alderen vettu. Men det er greit å spørre menn? 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. august Forfatter #24351 Skrevet 12. august Cid skrev (17 timer siden): Men det er greit å spørre menn? Nei, tror ikke det. Høflighet gjelder i alle retninger...også menn med skjørt og fin pynte-seg-pynt på. 1
Cid Skrevet 12. august #24352 Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, tror ikke det. Høflighet gjelder i alle retninger...også menn med skjørt og fin pynte-seg-pynt på. Jeg synes ikke at det er noe gale å spørre om alder For dem som vil det 😛 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. august Forfatter #24353 Skrevet 12. august Cid skrev (2 minutter siden): Jeg synes ikke at det er noe gale å spørre om alder For dem som vil det 😛 Nei, det er jo ikke det, men fra gammelt av (det er der jeg kommer fra skjønner du) der er det høflighet som gjelder. 1 1
Cid Skrevet 12. august #24354 Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, det er jo ikke det, men fra gammelt av (det er der jeg kommer fra skjønner du) der er det høflighet som gjelder. Tror ikke jeg på 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. august Forfatter #24355 Skrevet 12. august Cid skrev (2 minutter siden): Tror ikke jeg på Joooho, det er der jeg kommer fra så det så! JA, DET ER DET SÅ DET SÅ! - Ordet er helt enig her. 😠 1
Cid Skrevet 12. august #24356 Skrevet 12. august Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden): Joooho, det er der jeg kommer fra så det så! JA, DET ER DET SÅ DET SÅ! - Ordet er helt enig her. 😠 Burde jeg låse døra? 2
Hoppetaujenta Skrevet 12. august Forfatter #24357 Skrevet 12. august Spøkelsene kommer ned pipa, så det nytter ikke. 1
Phoenix Heart Skrevet 12. august #24358 Skrevet 12. august Jeg har ingen anelse på hvem jeg skal stemme på, ved stortingsvalget. 2
Cid Skrevet 12. august #24359 Skrevet 12. august Phoenix Heart skrev (8 minutter siden): Jeg har ingen anelse på hvem jeg skal stemme på, ved stortingsvalget. Samme, jeg venter til nærme valget. 1
Stacy__ Skrevet 12. august #24360 Skrevet 12. august Phoenix Heart skrev (32 minutter siden): Jeg har ingen anelse på hvem jeg skal stemme på, ved stortingsvalget. Cid skrev (24 minutter siden): Samme, jeg venter til nærme valget. Jeg er faktisk veldig usikker selv. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå