Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Cid skrev (23 minutter siden):

Kameraten til Hoppe Anton med?

Takk, du og vennen din Anton er alltid hyggelig mot meg :)

Ja, klart at vi er det, for du er en 100% kjempetrivelig kar...stort sett i alle fall... :lur: 

Boetica skrev (22 minutter siden):

Alle dyrene er også med 

Så absolutt, men de har fått beskjed om å ikke "spise" når det er unntakstilstand. De skal ha med grei niste på turen. :nikke: 

Gladikaffe skrev (21 minutter siden):

Tror jeg føler litt «empty nest syndrom» etter datteren min flyttet ut i går. :huh:
Men gud hvor deilig det er å slippe å ha hennes klær og rot liggende strødd overalt.  :flau:

Livets mange faser...det er underlige greier innimellom, men det blir en vane om en stund.
Når barnebarna kommer får du nye ting å tilvenne deg. :lur: Det skal gå. Ha en stadig bedre dag der hvor du er. 

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ja, klart at vi er det, for du er en 100% kjempetrivelig kar...stort sett i alle fall... :lur: 

Så absolutt, men de har fått beskjed om å ikke "spise" når det er unntakstilstand. De skal ha med grei niste på turen. :nikke: 

Livets mange faser...det er underlige greier innimellom, men det blir en vane om en stund.
Når barnebarna kommer får du nye ting å tilvenne deg. :lur: Det skal gå. Ha en stadig bedre dag der hvor du er. 

Jeg er jo en :engel:

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg er jo en forkledd :engel:

Ja, det var sannelig rette beskrivelsen av deg! :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Ja, det var sannelig rette beskrivelsen av deg! :fnise: 

Innrømmer demonene at de er på utkikk etter meg nå?

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden):

Sant det føles litt rart, men det er også deilig! Hun skal studere i 3 år nå, så jeg håper hun venter med unger til etter studiene. :hjertesmil:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Gladikaffe skrev (2 minutter siden):

Sant det føles litt rart, men det er også deilig! Hun skal studere i 3 år nå, så jeg håper hun venter med unger til etter studiene. :hjertesmil:

Trodde du var på min alder, du må ha fått barn veldig ungt :D

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Ja, det har du jo naturligvis rett i. Jeg er nok ikke der dere er og får ikke med meg slikt, men håper det beste for de det gjelder. :gruppeklem:

:klem3::klem3:

Skrevet
Cid skrev (2 timer siden):

Innrømmer demonene at de er på utkikk etter meg nå?

Bare litt i sidesynet. :fnise: 

Gladikaffe skrev (1 time siden):

Noen ganger kommer livet og gir en overraskelser, men ja, vi får håpe at utdannelse og aleneliv får prioritet. :nikke: 

Cid skrev (1 time siden):

Trodde du var på min alder, du må ha fått barn veldig ungt :D

Må ikke spørre damer om alderen vettu. ;) 

• Hjerte 1
Skrevet

For meg som er supernysgjerrig på det meste, er det litt interessant å høre alle samtalene pappa har med forskjellige folk på jobben sin i dag 😬

Han jobber i et stort, internasjonalt selskap, mens en underleverandør i Norge har gjort noe dumt, og nå diskuterer de hva de skal gjøre med det. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Bare litt i sidesynet. :fnise: 

Noen ganger kommer livet og gir en overraskelser, men ja, vi får håpe at utdannelse og aleneliv får prioritet. :nikke: 

Må ikke spørre damer om alderen vettu. ;) 

Men det er greit å spørre menn? ;)

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (17 timer siden):

Men det er greit å spørre menn? ;)

Nei, tror ikke det. :klo:  Høflighet gjelder i alle retninger...også menn med skjørt og fin pynte-seg-pynt på. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei, tror ikke det. :klo:  Høflighet gjelder i alle retninger...også menn med skjørt og fin pynte-seg-pynt på. :nikke: 

Jeg synes ikke at det er noe gale å spørre om alder :nikke:

For dem som vil det 😛

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ikke at det er noe gale å spørre om alder :nikke:

For dem som vil det 😛

Nei, det er jo ikke det, men fra gammelt av (det er der jeg kommer fra skjønner du) der er det høflighet som gjelder. ;) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Nei, det er jo ikke det, men fra gammelt av (det er der jeg kommer fra skjønner du) der er det høflighet som gjelder. ;) 

Tror ikke jeg på :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Tror ikke jeg på :fnise: 

Joooho, det er der jeg kommer fra så det så! :jolie:      JA, DET ER DET SÅ DET SÅ! - Ordet er helt enig her. 😠

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (30 minutter siden):

Joooho, det er der jeg kommer fra så det så! :jolie:      JA, DET ER DET SÅ DET SÅ! - Ordet er helt enig her. 😠

Burde jeg låse døra?

• Liker 2
Skrevet

Spøkelsene kommer ned pipa, så det nytter ikke. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen anelse på hvem jeg skal stemme på, ved stortingsvalget. 

• Nyttig 2
Skrevet
Phoenix Heart skrev (8 minutter siden):

Samme, jeg venter til nærme valget.

• Nyttig 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (32 minutter siden):

Cid skrev (24 minutter siden):

Samme, jeg venter til nærme valget.

Jeg er faktisk veldig usikker selv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...