Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden):

De skal ha fangst, det sier de med et skeivt glis. Ondt. 

🛖🔐🏃🏻

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stacy__ skrev (4 timer siden):

Dette er min nest siste feriedag og jeg gruer meg litt til mandagen :( Alltid hardt å starte opp igjen etter ferien…

:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Skrevet

Personlig syns jeg at det er godt når sommermaset forlater samfunnet og roen senker seg
med løfter om høstvær med regn, blåst, fargeskifte og levelige temperaturtilstander igjen. ❤️

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (46 minutter siden):

Personlig syns jeg at det er godt når sommermaset forlater samfunnet og roen senker seg
med løfter om høstvær med regn, blåst, fargeskifte og levelige temperaturtilstander igjen. ❤️

:strix::strix:Vi gleder oss også til høsten, det er en fin årstid.:klem3::klem3:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Det gjør godt å få noe positivt å se frem til. :nikke: 

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden):

Det gjør godt å få noe positivt å se frem til. :nikke: 

Det synes vi også.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Skrevet

Når folk etterlyser brukere som ikke har vært her på en lang stund, så er folk litt redde for at de har det vondt...men det kan jo hende at de har hendene fulle av alt godt i sine liv og bare ikke har tid til å sitte på et forum lengre. De tenker kanskje at jeg skal innom i morgen, men da er det annet gøy som står for tur. Jeg håper at det er slik og unner alle sammen alt vel i sine liv. :nigo: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (37 minutter siden):

Når folk etterlyser brukere som ikke har vært her på en lang stund, så er folk litt redde for at de har det vondt...men det kan jo hende at de har hendene fulle av alt godt i sine liv og bare ikke har tid til å sitte på et forum lengre. De tenker kanskje at jeg skal innom i morgen, men da er det annet gøy som står for tur. Jeg håper at det er slik og unner alle sammen alt vel i sine liv. :nigo: 

Eller de kan ha havna i en ulykke 😕

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (55 minutter siden):

Eller de kan ha havna i en ulykke 😕

Jo, en bitteliten mulighet finnes vel, men ikke alle sammen på likt, så da kan det ha gått bra med dem
og gjør det den dag i dag også. :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Når brukeren har hatt veldig foruroligende innlegg forut for exiten kan man bli bekymret…

• Hjerte 1
Skrevet
Boetica skrev (12 minutter siden):

Når brukeren har hatt veldig foruroligende innlegg forut for exiten kan man bli bekymret…

Ja, det har du jo naturligvis rett i. Jeg er nok ikke der dere er og får ikke med meg slikt, men håper det beste for de det gjelder. :gruppeklem:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Boetica skrev (36 minutter siden):

Tenk om f.eks jeg skrev at jeg hatet livet og ikke orket mer, og så ble jeg aldri aktiv igjen. 

• Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (12 minutter siden):

Tenk om f.eks jeg skrev at jeg hatet livet og ikke orket mer, og så ble jeg aldri aktiv igjen. 

Da hadde @Hoppetaujenta og jeg satt oss på ekspressbussen til Ålesund ☺️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Cid skrev (38 minutter siden):

Ja, da hadde vi kommet manns og kvinnssterke til din by og lett for hånd gjennom hele byen.
Du skal ha det bra og være her i all evighet. :klem2: Akkurat som alle oss andre også. 

Boetica skrev (24 minutter siden):

Det går for langsomt, så jeg lader herved opp de magiske ekspressteppene mine og i fart med oss. :nikke: :nikke: 

• Hjerte 1
Skrevet
Boetica skrev (38 minutter siden):

Mannen til Hoppe Anton med?

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Ja, da hadde vi kommet manns og kvinnssterke til din by og lett for hånd gjennom hele byen.
Du skal ha det bra og være her i all evighet. :klem2: Akkurat som alle oss andre også. 

Det går for langsomt, så jeg lader herved opp de magiske ekspressteppene mine og i fart med oss. :nikke: :nikke: 

Takk, du og mannen din Anton er alltid hyggelig mot meg :)

• Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (Akkurat nå):

Mannen til Hoppe Anton med?

Takk, du og mannen din Anton er alltid hyggelig mot meg :)

Alle dyrene er også med 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tror jeg føler litt «empty nest syndrom» etter datteren min flyttet ut i går. :huh:
Men gud hvor deilig det er å slippe å ha hennes klær og rot liggende strødd overalt.  :flau:

• Hjerte 2
Skrevet
Boetica skrev (Akkurat nå):

Alle dyrene er også med 

🚪🔑

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

🚪🔑

🪟🦍🐆🐘

• Liker 2
Skrevet
Boetica skrev (1 minutt siden):

🪟🦍🐆🐘

🚁🏃🏻🚪

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...