Ciaran og Ciara Skrevet 22. april #23961 Skrevet 22. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Hadde ikke klart å sende meg gjennom en slik "lukket slange", med fare for å sette seg fast hele tiden.
Hoppetaujenta Skrevet 23. april Forfatter #23963 Skrevet 23. april Jeg ble veldig skuffet da jeg smakte på "kro-a-sang", for det smakte jo ingenting.
Cid Skrevet 23. april #23964 Skrevet 23. april Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg ble veldig skuffet da jeg smakte på "kro-a-sang", for det smakte jo ingenting. Ny is?
Hoppetaujenta Skrevet 23. april Forfatter #23965 Skrevet 23. april Cid skrev (2 timer siden): Ny is? Nei, bakst som visstnok alle liker. "Croissant" ( Kro-a-sang sagt på norsk) Har Cid smakt på sånne? 1
Cid Skrevet 23. april #23966 Skrevet 23. april Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Nei, bakst som visstnok alle liker. "Croissant" ( Kro-a-sang sagt på norsk) Har Cid smakt på sånne? Spist mange ganger, veldig godt 😋
Hoppetaujenta Skrevet 23. april Forfatter #23967 Skrevet 23. april ...men det smaker jo bare det samme tørre hele tiden. Ikke noen overraskelser inni.
Cid Skrevet 23. april #23968 Skrevet 23. april Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ...men det smaker jo bare det samme tørre hele tiden. Ikke noen overraskelser inni. Synes ikke jeg.
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april #23969 Skrevet 23. april Hoppetaujenta skrev (25 minutter siden): Nei, bakst som visstnok alle liker. "Croissant" ( Kro-a-sang sagt på norsk) Har Cid smakt på sånne?
Titania Skrevet 23. april #23970 Skrevet 23. april Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): ...men det smaker jo bare det samme tørre hele tiden. Ikke noen overraskelser inni. Du får kjøpt med godsaker inni også 😊 Med ost og skinke er også ganske godt 😊 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. april Forfatter #23971 Skrevet 23. april Titania skrev (2 timer siden): Du får kjøpt med godsaker inni også 😊 Med ost og skinke er også ganske godt 😊 Har bare sett en med sjokolade i og det er liksom ikke frokost og ordentlig mat for meg, men det gjør jo ingenting, for da blir det mere til dere som liker sånt. Unner dere det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. april #23972 Skrevet 23. april Titania skrev (4 timer siden): Du får kjøpt med godsaker inni også 😊 Med ost og skinke er også ganske godt 😊 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har bare sett en med sjokolade i og det er liksom ikke frokost og ordentlig mat for meg, men det gjør jo ingenting, for da blir det mere til dere som liker sånt. Unner dere det.
Hoppetaujenta Skrevet 24. april Forfatter #23973 Skrevet 24. april Jeg er så lei av videosnutter som skal vise mennesker som skal spise "noe" og så samtidig skjære grimaser, ojje og akke seg uten ord ofte, for at vi skal forstå hvor VIDUNDERLIG det smaker. Dustemikler!
Cid Skrevet 24. april #23974 Skrevet 24. april Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg er så lei av videosnutter som skal vise mennesker som skal spise "noe" og så samtidig skjære grimaser, ojje og akke seg uten ord ofte, for at vi skal forstå hvor VIDUNDERLIG det smaker. Dustemikler! Så ikke se på sånt da 😜
Hoppetaujenta Skrevet 24. april Forfatter #23975 Skrevet 24. april De popper opp over alt....der jeg ser på matlagingssnutter. Om en stund til så skal jeg teste airfryeren min som er helt ny og ikke testet ennå og da må jeg jo inspirere meg til litt av hvert. Har ikke noe strømuttak til den ennå.
Cid Skrevet 24. april #23976 Skrevet 24. april Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): De popper opp over alt....der jeg ser på matlagingssnutter. Om en stund til så skal jeg teste airfryeren min som er helt ny og ikke testet ennå og da må jeg jo inspirere meg til litt av hvert. Har ikke noe strømuttak til den ennå. Jo mere du ser på sånt jo mere dukker det opp, for da tror analysen at du liker sånt siden du ser så mye på det og dermed gir deg mere 😛
Hoppetaujenta Skrevet 24. april Forfatter #23977 Skrevet 24. april Jo, slik er det vel. Jeg gleder meg til å steike brødskiver med egg og bacon på i airfryeren min. ...eller poteter i småbiter som blir sprøtt og godt til snacks. Nå må jeg jobbe litt her. Snakkes etter hvert.
Titania Skrevet 24. april #23978 Skrevet 24. april Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Jo, slik er det vel. Jeg gleder meg til å steike brødskiver med egg og bacon på i airfryeren min. ...eller poteter i småbiter som blir sprøtt og godt til snacks. Nå må jeg jobbe litt her. Snakkes etter hvert. Min erfaring er at poteter ikke nødvendigvis blir sprøtt i airfryeren 🙈
Titania Skrevet 24. april #23979 Skrevet 24. april Jeg innrømmer at jeg har hørt samme sang på repeat i litt over 2 timer 😁 Ikke lei enda 😛
Hoppetaujenta Skrevet 24. april Forfatter #23980 Skrevet 24. april Titania skrev (2 timer siden): Min erfaring er at poteter ikke nødvendigvis blir sprøtt i airfryeren 🙈 Å? Hmm...er det kanskje best å ikke ha dem i slikt papir, så de får mye varme fre elementet? Jeg vil ha sprøtt. VIL! Titania skrev (2 timer siden): Jeg innrømmer at jeg har hørt samme sang på repeat i litt over 2 timer 😁 Ikke lei enda 😛 Da lider vi av det samme. Jeg kan gå mangemange timer med øretelefoner selv også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå