Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Takk...og god torsdagskveld til dere alle to og alle sammen. :)  Jeg har lagt inn påskebestilling og er ferdig med den. 🟡

Jobber med min:handle:

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Dette her er en soselørdag og jeg slaffer av i stressslesssen min. :sover:

Vi synes at det høres hyggelig og koselig ut.:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt på frokost så lenge at jeg bare MÅ ha det. Rett i kroppen! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Nå har jeg tenkt på frokost så lenge at jeg bare MÅ ha det. Rett i kroppen! :nigo: 

Vi sier nam nam.:spise::spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle sende mail til kunde på engelsk, og siden jeg ikke helt finner de rette ordene alltid, så fikk jeg ChatGPT til å oversette det i steden. Ble perfekt slik jeg tenkte det skulle skrives :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også funnet ut at ChatGPT er et brukbart redskap for litt av hvert. :nikke: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Jeg har også funnet ut at ChatGPT er et brukbart redskap for litt av hvert. :nikke: 

Absolutt :D Jeg har diskutert motorsykkel med den, da lærte jeg ganske mye, faktisk :D

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat! :hoppe: ...jeg spurte i starten om en del ting som jeg visste svaret på og fikk dermed en sannhetsprosent som jeg stolte på, dermed blir det enklere å stole på andre ting som jeg ikke vet også. Jeg har til og med takket for gode svar og "kameraten min" takket tilbake. :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Akkurat! :hoppe: ...jeg spurte i starten om en del ting som jeg visste svaret på og fikk dermed en sannhetsprosent som jeg stolte på, dermed blir det enklere å stole på andre ting som jeg ikke vet også. Jeg har til og med takket for gode svar og "kameraten min" takket tilbake. :fnise: 

Jepp :D Jeg har bedt om oppskrifter, men den har foreslått ingredienser jeg ikke liker. Så har bedt om alternativer, og nå kommer det heller svar som "hvis du ønsker noe mer i retten, kan du jo legge til det og det, siden du liker det" :D 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ypperlig. :nikke:  Må legge meg litt i selen for å kjøre den litt småfast oppi et hjørne
og se hva den foreslår for å løse floken, til beste for den selv...for det er i motbakke
det går oppover og den skal jo lære den også. Ikke sant?  :lur: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Helt ypperlig. :nikke:  Må legge meg litt i selen for å kjøre den litt småfast oppi et hjørne
og se hva den foreslår for å løse floken, til beste for den selv...for det er i motbakke
det går oppover og den skal jo lære den også. Ikke sant?  :lur: 

Absolutt :D Jeg har lært den at viken fylkeskommune ikke eksisterer lenger, for da jeg spurte om hvilken "etat" jeg skal kontakte for stjålne busstopp-skilt, foreslo den at jeg skulle kontakte nettopp det. Men da jeg spurte tilbake at "er ikke den oppløst?", så rettet den seg til at det var Østfold fylkeskommune :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra. Det utvikler seg til et toveis kompaniskap som gir glede til begge. Det er jeg helt sikker på. :nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (51 minutter siden):

Bra. Det utvikler seg til et toveis kompaniskap som gir glede til begge. Det er jeg helt sikker på. :nikke: 

Den lyver aldri i hvert fall 😛

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Den lyver aldri i hvert fall 😛

Nei, det er en god ting...i motsetning til mange andre. ;)  Dagens: jeg vant hele 85 kroner på foppalltipping forleden.
Nu står verden ikke til påske. :hjerter_rundt: Jeg har seffølgelig allerede tippet ny fotballtipping for de. Så får vi se. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Nei, det er en god ting...i motsetning til mange andre. ;)  Dagens: jeg vant hele 85 kroner på foppalltipping forleden.
Nu står verden ikke til påske. :hjerter_rundt: Jeg har seffølgelig allerede tippet ny fotballtipping for de. Så får vi se. 

Jeg er likevel ikke fan av ai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Cid skrev (17 timer siden):

Jeg er likevel ikke fan av ai.

Det er helt i orden. :)  / Jeg innrømmer at min hud på hendene ofte er tørr og jeg glemmer å smøre meg. :fy: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så frekk i fylla at en operatør bannet meg for flere måneder. Inntil da hadde jeg ikke fått en eneste anmerkning. Noe jeg for øvrig syntes var rart, har pushet grenser her. Første gang jeg kom med personangrep. Men @Hoppetaujenta sin korreksjon til meg lot meg korrigere. Men fikk allikevel straff. Jeg fortjente det sikkert, men operatøren fikk ikke med seg at vi ordnet opp.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...