Phoenix Heart Skrevet 26. februar #23661 Skrevet 26. februar Spiselyder som slurping og smatting er tortur for ørene mine.
Cid Skrevet 26. februar #23662 Skrevet 26. februar Phoenix Heart skrev (9 minutter siden): Spiselyder som slurping og smatting er tortur for ørene mine. Tyggis tygging er verst
Phoenix Heart Skrevet 26. februar #23663 Skrevet 26. februar Cid skrev (12 minutter siden): Tyggis tygging er verst For meg er det aller verste slurping når de spiser suppe.
Cid Skrevet 26. februar #23664 Skrevet 26. februar Phoenix Heart skrev (24 minutter siden): For meg er det aller verste slurping når de spiser suppe. Det tenker ikke jeg så mye over når jeg hører tyggis tygging så får jeg bare lyst til å dra derfra.
Titania Skrevet 26. februar #23665 Skrevet 26. februar Phoenix Heart skrev (47 minutter siden): For meg er det aller verste slurping når de spiser suppe. Det er helt grusomt 😶 En gang jeg var innlagt på sykehus, var det tomannsrom og da han jeg delte rom med spiste suppe, hørtes det ut som en svær hund som drakk vann 😶
Cid Skrevet 26. februar #23666 Skrevet 26. februar Titania skrev (10 minutter siden): Det er helt grusomt 😶 En gang jeg var innlagt på sykehus, var det tomannsrom og da han jeg delte rom med spiste suppe, hørtes det ut som en svær hund som drakk vann 😶 Tenk å få noe som tinnitus bare at istedenfor konstant susing så er det lyden av konstant slurping.
Titania Skrevet 26. februar #23667 Skrevet 26. februar Cid skrev (20 minutter siden): Tenk å få noe som tinnitus bare at istedenfor konstant susing så er det lyden av konstant slurping. Øresus er ille nok, så nei takk 😅
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar Forfatter #23668 Skrevet 27. februar Suppe er en ting jeg vil ha mer av i livet mitt. Varm suppe i kaldt vær gir livet tilbake. Ei fersk skive med smør ved siden av. Nam! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #23669 Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Suppe er en ting jeg vil ha mer av i livet mitt. Varm suppe i kaldt vær gir livet tilbake. Ei fersk skive med smør ved siden av. Nam! Vi sier nam nam til varmsuppe.🥣🥣
Hoppetaujenta Skrevet 27. februar Forfatter #23670 Skrevet 27. februar Å fyss...å fyss...dette var for sterkt for meg og jeg ender nok med å kaste posen med innhold. 1
Boetica Skrevet 27. februar #23671 Skrevet 27. februar Cid skrev (18 timer siden): Tenk å få noe som tinnitus bare at istedenfor konstant susing så er det lyden av konstant slurping. Diagnosen tinnislurp 🤭
Cid Skrevet 27. februar #23672 Skrevet 27. februar Boetica skrev (3 minutter siden): Diagnosen tinnislurp 🤭 Eller tyggistus om man hørte konstant tygge lyd Uff.
Ciaran og Ciara Skrevet 27. februar #23673 Skrevet 27. februar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Å fyss...å fyss...dette var for sterkt for meg og jeg ender nok med å kaste posen med innhold. Vi synes at den der er skikkelig digg.
Phoenix Heart Skrevet 28. februar #23674 Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (På 27.2.2025 den 10.31): Å fyss...å fyss...dette var for sterkt for meg og jeg ender nok med å kaste posen med innhold. Den syns jeg er knall god 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar Forfatter #23675 Skrevet 28. februar Jeg har tvinget resten i meg i dag og brenner i halsen! Yes, I`m HOT! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #23676 Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jeg har tvinget resten i meg i dag og brenner i halsen! Yes, I`m HOT!
Hoppetaujenta Skrevet 28. februar Forfatter #23677 Skrevet 28. februar Dessuten har jeg spist 3,5 dl pølse, makaroni og hvit saus. Helt greit fre fjordlanden min. ❤️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 28. februar #23678 Skrevet 28. februar Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dessuten har jeg spist 3,5 dl pølse, makaroni og hvit saus. Helt greit fre fjordlanden min. ❤️
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars Forfatter #23679 Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (16 timer siden): Dessuten har jeg spist 3,5 dl pølse, makaroni og hvit saus. Helt greit fre fjordlanden min. ❤️ ...og ganske ofte irriterer jeg meg i ettertid over små skrivefeil i mine innlegg, men da er det for sent. I mitt neste liv skal jeg bli skriveperfekt. 1
Cid Skrevet 1. mars #23680 Skrevet 1. mars Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden): ...og ganske ofte irriterer jeg meg i ettertid over små skrivefeil i mine innlegg, men da er det for sent. I mitt neste liv skal jeg bli skriveperfekt. Aldri for seint så lenge man kan redigere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå