Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 13:38 Forfatter #23601 Del Skrevet fredag kl 13:38 Ok, jeg innrømmer at jeg en gang har fått et valentinskort...for nå fant Ordet det og skulle oute meg om jeg ikke tilsto. Dette er det ikke Hoppe som skriver og hun benekter ALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:03 #23602 Del Skrevet fredag kl 14:03 Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden): Ok, jeg innrømmer at jeg en gang har fått et valentinskort...for nå fant Ordet det og skulle oute meg om jeg ikke tilsto. Dette er det ikke Hoppe som skriver og hun benekter ALT! Fra Fridtjof? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 14:07 Forfatter #23603 Del Skrevet fredag kl 14:07 Cid skrev (3 minutter siden): Fra Fridtjof? Nei. En helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:07 #23604 Del Skrevet fredag kl 14:07 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei. En helt annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl 14:10 Forfatter #23605 Del Skrevet fredag kl 14:10 RampeCid slår til igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet fredag kl 14:12 #23606 Del Skrevet fredag kl 14:12 Jeg synes at dette var vel fortjent https://www.tv2.no/underholdning/fikk-verstingpris-uenig-i-kritikken/17458123/ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet søndag kl 21:55 #23607 Del Skrevet søndag kl 21:55 Cid skrev (På 14.2.2025 den 15.12): Jeg synes at dette var vel fortjent Men er ikke du en av Gutta Sprut, da ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 00:02 #23608 Del Skrevet mandag kl 00:02 Nietsoj skrev (2 timer siden): Men er ikke du en av Gutta Sprut, da ? Aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 02:03 Forfatter #23609 Del Skrevet mandag kl 02:03 Jeg innrømmer at jeg ikke vet hva dere snakker om nå, men jeg tror at det er like greit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:14 #23610 Del Skrevet mandag kl 02:14 Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg innrømmer at jeg ikke vet hva dere snakker om nå, men jeg tror at det er like greit. Noe tull som en tulling kalt Westerlin er med i, de vant verstingprisen for sin dårlige oppførsel og dårlige forbilde for de unge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 02:16 Forfatter #23611 Del Skrevet mandag kl 02:16 Cid skrev (1 minutt siden): Noe tull som en tulling kalt Westerlin er med i, de vant verstingprisen for sin dårlige oppførsel og dårlige forbilde for de unge. Åja, men det fortjenes kanskje 100%. De unge skal ha gode forbilder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet mandag kl 02:17 #23612 Del Skrevet mandag kl 02:17 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Åja, men det fortjenes kanskje 100%. De unge skal ha gode forbilder. Som deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet mandag kl 02:17 Forfatter #23613 Del Skrevet mandag kl 02:17 Cid skrev (Akkurat nå): Som deg? Tusen takk...det var vennlig å øyeblikkelig tenke på meg nå! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet mandag kl 17:53 #23614 Del Skrevet mandag kl 17:53 Cid skrev (15 timer siden): Noe tull som en tulling kalt Westerlin er med i, de vant verstingprisen for sin dårlige oppførsel og dårlige forbilde for de unge. Ekkel type han der. Så noen gamle videoer på YouTube der han tester diverse spisesteder og gatekjøkken på den gamle kanalen hans kalt skjessen. Spiser skikkelig stygt og snakker med mat i munnen Kvalm type. Og har skjønt at han har dårlig kvinnesyn og er et dårlig forbilde for unge også. Vel fortjent den gullbarbien. Selv om jeg ikke kjenner så godt til han og gjengen hans. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå