Gå til innhold

Dagens lille innrømmelse...

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Ok, jeg innrømmer at jeg en gang har fått et valentinskort...for nå fant Ordet det
og skulle oute meg om jeg ikke tilsto. :flau: Dette er det ikke Hoppe som skriver og hun benekter ALT! :jolie: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (24 minutter siden):

Ok, jeg innrømmer at jeg en gang har fått et valentinskort...for nå fant Ordet det
og skulle oute meg om jeg ikke tilsto. :flau: Dette er det ikke Hoppe som skriver og hun benekter ALT! :jolie: 

Fra Fridtjof?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (På 14.2.2025 den 15.12):

Jeg synes at dette var vel fortjent :knegg:

Men er ikke du en av Gutta Sprut, da ?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg innrømmer at jeg ikke vet hva dere snakker om nå, men jeg tror at det er like greit. :ninja: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Jeg innrømmer at jeg ikke vet hva dere snakker om nå, men jeg tror at det er like greit. :ninja: 

Noe tull som en tulling kalt Westerlin er med i, de vant verstingprisen for sin dårlige oppførsel og dårlige forbilde for de unge.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Noe tull som en tulling kalt Westerlin er med i, de vant verstingprisen for sin dårlige oppførsel og dårlige forbilde for de unge.

Åja, men det fortjenes kanskje 100%. De unge skal ha gode forbilder. :nikke: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Åja, men det fortjenes kanskje 100%. De unge skal ha gode forbilder. :nikke: 

Som deg? :D

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Som deg? :D

Tusen takk...det var vennlig å øyeblikkelig tenke på meg nå! :rodmer: 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (15 timer siden):

Ekkel type han der. Så noen gamle videoer på YouTube der han tester diverse spisesteder og gatekjøkken på den gamle kanalen hans kalt skjessen. Spiser skikkelig stygt og snakker med mat i munnen :spy:  Kvalm type. Og har skjønt at han har dårlig kvinnesyn og er et dårlig forbilde for unge også. Vel fortjent den gullbarbien. Selv om jeg ikke kjenner så godt til han og gjengen hans. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...