Anki-2.0 Skrevet 11. februar #23581 Skrevet 11. februar Ciaran og Ciara skrev (11 timer siden): Vi Elsker Smash. Jeg synes Smash er skikkelig pyton.
Cid Skrevet 11. februar #23582 Skrevet 11. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har aldri sett. Er det tøys eller? Nei. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar Forfatter #23583 Skrevet 11. februar Jeg innrømmer at det gjorde godt å lytte til en artist som jeg har tenkt å lytte til lenge...og i dag ble det noe av. Nydelig stemme helt for seg selv.
Cid Skrevet 11. februar #23584 Skrevet 11. februar Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Jeg innrømmer at det gjorde godt å lytte til en artist som jeg har tenkt å lytte til lenge...og i dag ble det noe av. Nydelig stemme helt for seg selv. Bieber?
Hoppetaujenta Skrevet 11. februar Forfatter #23585 Skrevet 11. februar Haha...nei, aldri han. Ikke min greie skjønner du, men DU kan få kose deg med ham så mye du vil.
Cid Skrevet 11. februar #23586 Skrevet 11. februar Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Haha...nei, aldri han. Ikke min greie skjønner du, men DU kan få kose deg med ham så mye du vil. 🏃♂️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. februar #23588 Skrevet 11. februar Anki-2.0 skrev (3 timer siden): Jeg synes Smash er skikkelig pyton. Folk er forskjellige og har forskjellig smak, vi elsker smash.
Phoenix Heart Skrevet 11. februar #23589 Skrevet 11. februar Når det gjelder turklær, liker jeg best merkene Bergans, Mammut og Haglöfs
Cid Skrevet 12. februar #23590 Skrevet 12. februar Jeg forstår ikke hvordan slike artikler kan være interessante for noen https://www.tv2.no/underholdning/na-har-hun-solgt-boligen-under-prisantydning/17450296/ 1 1
Frøkenfryden Skrevet 12. februar #23591 Skrevet 12. februar Cid skrev (5 timer siden): Jeg forstår ikke hvordan slike artikler kan være interessante for noen https://www.tv2.no/underholdning/na-har-hun-solgt-boligen-under-prisantydning/17450296/ Her er det et stort bakteppe da av økonomisk rot.. huskjøp på huskjøp, lån med hinsides månedsbeløp i bank2 osv. og sillioner med snaps hver dag for å få det til. Så akkurat henne synes jeg de bør fokusere litt på med økonomi. Da hun nå vil hjelpe folk ut av økonomisk uføre men ikke har hatt ting på stell selv.. uten at det har kommet helt frem.
Hoppetaujenta Skrevet 12. februar Forfatter #23592 Skrevet 12. februar Lurer på hvordan sånne kunstig rike ville ha klart å plutselig måtte overleve på minsteutbetaling i trygd.
Cid Skrevet 12. februar #23593 Skrevet 12. februar Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Her er det et stort bakteppe da av økonomisk rot.. huskjøp på huskjøp, lån med hinsides månedsbeløp i bank2 osv. og sillioner med snaps hver dag for å få det til. Så akkurat henne synes jeg de bør fokusere litt på med økonomi. Da hun nå vil hjelpe folk ut av økonomisk uføre men ikke har hatt ting på stell selv.. uten at det har kommet helt frem. Hehe følger ikke med på bloggere osv jeg.
Cid Skrevet 12. februar #23594 Skrevet 12. februar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Lurer på hvordan sånne kunstig rike ville ha klart å plutselig måtte overleve på minsteutbetaling i trygd. Hadde blitt en realitysjekk 🤪 1
Nietsoj Skrevet 12. februar #23596 Skrevet 12. februar Jeg må innrømme det at jeg ikke er så flink til å gjøre det jeg kan utsette til i morgen og få det dobbelt så travelt da
Hoppetaujenta Skrevet 13. februar Forfatter #23597 Skrevet 13. februar Jeg blir i merkelig godt humør av denne her og kjører den på repeat så lenge jeg føler for det. 1
Ane Rikke Skrevet 13. februar #23598 Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Jeg blir i merkelig godt humør av denne her og kjører den på repeat så lenge jeg føler for det. Jeg også 🤩 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. februar #23599 Skrevet 13. februar Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Jeg blir i merkelig godt humør av denne her og kjører den på repeat så lenge jeg føler for det. Vi Digger den også. 1
Titania Skrevet 13. februar #23600 Skrevet 13. februar Jeg innrømmer at jeg blir irritert over mennesker som ikke tenker seg om når de deler ting i SoMe, og ikke minst, ikke følger med. Eks: en jeg kjenner har ved flere anledninger skulle vise frem ting h*n er fornøyd med/stolt over, men samtidig delt personnummer til en annen person i samme slengen, i relativt åpne kanaler. Og det har vært godt synlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå